Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz - gamescom 2019 część 1
Giermasz - gamescom 2019 część 2
Giermasz - gamescom 2019 część 3
Tytuł mówi sam za siebie: mieliśmy nieukrywaną przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w jednych z największych (niektórzy mówią, że to impreza najpotężniejsza rozmachem) targów gier komputerowych Gamescom 2019 w Kolonii. Sensu wymieniać wszystkiego co zobaczyliśmy w tym opisie nie ma - po prostu słuchajcie audycji, relacji Andrzeja Kutysa i Michała Króla. Oczywiście skupiliśmy się na polskich produkcjach - w tym roku padł rekord 72 rodzimych gier prezentowanych w Kolonii - ale i odwiedzaliśmy główne hale i ogrywaliśmy nadchodzące hity.

UWAGA! Ponieważ bardzo dużo nagraliśmy wywiadów i relacji - dla Waszej, słuchaczy wygody: nie dość, że podzieliliśmy audycję na 3 części, to jeszcze każdego materiału, rozmowy, możecie posłuchać osobno w rozwinięciu tego akapitu (pod zdjęciami).
Giermasz - gamescom 2019 - Wstęp i relacja z największych hal dla publiczności
Giermasz - gamescom 2019 - Yakuza 3 Remastered, o Bug Academy mówi Jacek Perzanowski z Igrek Games
Giermasz - gamescom 2019 - Wojciech Woźny z Exor Studios opowiada o The Riftbreaker
Giermasz - gamescom 2019 - Konrad Rawiński z Wargaming.net o Caliber i Pagan Online
Giermasz - gamescom 2019 - Tymon Smektała z Techland opowiada o Dying Light 2
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Papliński producent gry Warsaw opowiada o tym tytule
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Bandai Namco
Giermasz - gamescom 2019 - Dariusz Łęczycki z Sigur Studio opowiada o Repressed
Giermasz - gamescom 2019 - O grze Weakless opowiada Agnieszka Wlazły z Cubeish Games/Punk Notion
Giermasz - gamescom 2019 - Arkadiusz Zegarlicki z Hypnotic Ants Studio opowiada o Dreamo
Giermasz - gamescom 2019 - Ghostrunner ze studia One More Level przedstawia Radosław Ratusznik
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia ze stoiska Nintendo
Giermasz - gamescom 2019 - Michał Łowigus z Klabater opowiada o Crossroads Inn
Giermasz - gamescom 2019 - Przemek Zalewski z Cenegi opowiada o nadchodzących wielkich premierach wydawcy
Giermasz - gamescom 2019 - Norman Lenda z All in! Games zapowiada Red Wings: Aces of the Sky
Giermasz - gamescom 2019 - Twórcy ze studia All in! Games opowiadają o Tools Up!
Giermasz - gamescom 2019 - Giants Uprising opowiada Robert Łobodziński z Varsav Games Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Wywiad z producentem gry Code Vein
Giermasz - gamescom 2019 - Barbara Kciuk z Bloober Team opowiada o Blair Witch
Giermasz - gamescom 2019 - Wanderlust Travel Stories opowiada Artur Ganszyniec ze studia Different Tales
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Mach z Klabater opowiada o Help Will Come Tomorrow
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia z pokazów Humankind oraz Cyberpunk 2077
Giermasz - gamescom 2019 - Gamedec opowiada producent gry z Anshar Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Pleśniarowicz z Nano Games przedstawia Heavy Duty Challenge
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Monkiewicz ze studia Event Horizon opowiada o Dark Envoy
Giermasz - gamescom 2019 - Green Hell mówią twórcy ze studia Creepy Jar
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Borderlands 3 i zakończenie

Zobacz także

2021-01-30, godz. 06:00 Gods Will Fall [PC] Hej! Dziś zabieram Was w klimaty celtyckiego świata. Przed nami stoi jednak piekielnie trudne zadanie - to my jesteśmy ostatnią nadzieją cywilizacji, która powoli chyli się ku upadkowi. Bezduszni bogowie od tysiącleci nękają ludzkość… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 Gods Will Fall [PC] Hej! Dziś zabieram Was w klimaty celtyckiego świata. Przed nami stoi jednak piekielnie trudne zadanie - to my jesteśmy ostatnią nadzieją cywilizacji, która powoli chyli się ku upadkowi. Bezduszni bogowie od tysiącleci nękają ludzkość… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 Gods Will Fall [PC] Hej! Dziś zabieram Was w klimaty celtyckiego świata. Przed nami stoi jednak piekielnie trudne zadanie - to my jesteśmy ostatnią nadzieją cywilizacji, która powoli chyli się ku upadkowi. Bezduszni bogowie od tysiącleci nękają ludzkość… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 The Medium [Xbox Series X] Krakowskie studio Bloober Team wciąż mości sobie miejsce w gatunku horrorów, który zresztą wybrali sobie jako specjalizację. No i robią to coraz lepiej. I jak do serii Layers of Fear czy Blair Witch wątpliwości nie ma, tak świetny… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 The Medium [Xbox Series X] Krakowskie studio Bloober Team wciąż mości sobie miejsce w gatunku horrorów, który zresztą wybrali sobie jako specjalizację. No i robią to coraz lepiej. I jak do serii Layers of Fear czy Blair Witch wątpliwości nie ma, tak świetny… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 The Medium [Xbox Series X] Krakowskie studio Bloober Team wciąż mości sobie miejsce w gatunku horrorów, który zresztą wybrali sobie jako specjalizację. No i robią to coraz lepiej. I jak do serii Layers of Fear czy Blair Witch wątpliwości nie ma, tak świetny… » więcej 2021-01-30, godz. 06:00 [30.10.2021] Giermasz #433 - Dwa światy Wydaje się, że całkiem sporo osób czekało na premierę polskiej gry The Medium . Reakcje po premierze są jednak skrajne - jedni uwielbiają, inni... no niekoniecznie. Więc wygląda na to, że niezależnie od opinii Michała Króla… » więcej 2021-01-23, godz. 06:00 [23.01.2021] Przegląd tygodnia Smoki, szamani czy inne elfy?... A przecież całkiem niedawno pracowali nad grą boleśnie ludzko prawdziwą (choć w postapokaliptycznym świecie)... Starszy grafik koncepcyjny studia Naughty Dog opublikował kilka obrazków w klimatach… » więcej 2021-01-23, godz. 06:00 Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition [Switch] "Chodzone bijatyki", z angielska beat'em up, to jeden z najbardziej zasłużonych dla branży gatunków gier. Niegdyś królowały na automatach i niewątpliwie zrobiły wiele dla popularyzacji elektronicznej rozrywki. Ich późniejsze… » więcej 2021-01-23, godz. 06:00 Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition [Switch] "Chodzone bijatyki", z angielska beat'em up, to jeden z najbardziej zasłużonych dla branży gatunków gier. Niegdyś królowały na automatach i niewątpliwie zrobiły wiele dla popularyzacji elektronicznej rozrywki. Ich późniejsze… » więcej
197198199200201202203