Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz - gamescom 2019 część 1
Giermasz - gamescom 2019 część 2
Giermasz - gamescom 2019 część 3
Tytuł mówi sam za siebie: mieliśmy nieukrywaną przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w jednych z największych (niektórzy mówią, że to impreza najpotężniejsza rozmachem) targów gier komputerowych Gamescom 2019 w Kolonii. Sensu wymieniać wszystkiego co zobaczyliśmy w tym opisie nie ma - po prostu słuchajcie audycji, relacji Andrzeja Kutysa i Michała Króla. Oczywiście skupiliśmy się na polskich produkcjach - w tym roku padł rekord 72 rodzimych gier prezentowanych w Kolonii - ale i odwiedzaliśmy główne hale i ogrywaliśmy nadchodzące hity.

UWAGA! Ponieważ bardzo dużo nagraliśmy wywiadów i relacji - dla Waszej, słuchaczy wygody: nie dość, że podzieliliśmy audycję na 3 części, to jeszcze każdego materiału, rozmowy, możecie posłuchać osobno w rozwinięciu tego akapitu (pod zdjęciami).
Giermasz - gamescom 2019 - Wstęp i relacja z największych hal dla publiczności
Giermasz - gamescom 2019 - Yakuza 3 Remastered, o Bug Academy mówi Jacek Perzanowski z Igrek Games
Giermasz - gamescom 2019 - Wojciech Woźny z Exor Studios opowiada o The Riftbreaker
Giermasz - gamescom 2019 - Konrad Rawiński z Wargaming.net o Caliber i Pagan Online
Giermasz - gamescom 2019 - Tymon Smektała z Techland opowiada o Dying Light 2
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Papliński producent gry Warsaw opowiada o tym tytule
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Bandai Namco
Giermasz - gamescom 2019 - Dariusz Łęczycki z Sigur Studio opowiada o Repressed
Giermasz - gamescom 2019 - O grze Weakless opowiada Agnieszka Wlazły z Cubeish Games/Punk Notion
Giermasz - gamescom 2019 - Arkadiusz Zegarlicki z Hypnotic Ants Studio opowiada o Dreamo
Giermasz - gamescom 2019 - Ghostrunner ze studia One More Level przedstawia Radosław Ratusznik
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia ze stoiska Nintendo
Giermasz - gamescom 2019 - Michał Łowigus z Klabater opowiada o Crossroads Inn
Giermasz - gamescom 2019 - Przemek Zalewski z Cenegi opowiada o nadchodzących wielkich premierach wydawcy
Giermasz - gamescom 2019 - Norman Lenda z All in! Games zapowiada Red Wings: Aces of the Sky
Giermasz - gamescom 2019 - Twórcy ze studia All in! Games opowiadają o Tools Up!
Giermasz - gamescom 2019 - Giants Uprising opowiada Robert Łobodziński z Varsav Games Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Wywiad z producentem gry Code Vein
Giermasz - gamescom 2019 - Barbara Kciuk z Bloober Team opowiada o Blair Witch
Giermasz - gamescom 2019 - Wanderlust Travel Stories opowiada Artur Ganszyniec ze studia Different Tales
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Mach z Klabater opowiada o Help Will Come Tomorrow
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia z pokazów Humankind oraz Cyberpunk 2077
Giermasz - gamescom 2019 - Gamedec opowiada producent gry z Anshar Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Pleśniarowicz z Nano Games przedstawia Heavy Duty Challenge
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Monkiewicz ze studia Event Horizon opowiada o Dark Envoy
Giermasz - gamescom 2019 - Green Hell mówią twórcy ze studia Creepy Jar
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Borderlands 3 i zakończenie

Zobacz także

2020-10-10, godz. 06:00 [10.10.2020] Permanentna inwigilacja odcinek kolejny... Ileż to razy w Giermaszu zżymaliśmy się - choć podszyte to i pewnym stoicyzmem, skoro nie mamy na to wpływu - gdy co i rusz wypływają informacje o tym jak ktoś gdzieś nas szpieguje. Oczywiście dzięki nowym technologiom. I jeżeli… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 [10.10.2020] Multiplatformowo A może powinniśmy się przebranżowić i mówić nie o grach komputerowych, tylko planszowych? Patrząc po wynikach zbiórek społecznościowych, społeczność jest tu niezwykle prężna. No ale, jednak, ta "planszówka" powstała na podstawie… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas [PS4] Czy platformówka Crash Bandicoot 4: Najwyższy Czas jest grą dobrą? Tak. Czy jest ładna? Jak najbardziej. Czy jest przystępna dla każdego i oferuje przyjemną, bezstresową zabawę? Nigdy w życiu. Mimo swojego cukierkowatego wyglądu… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 Star Wars: Squadrons [PS4] Nawet za dzieciaka takich rzeczy nie robiłem. Ale teraz - gdybym miał hełm pilota Rebelii - to bym go zakładał specjalnie do tej gry i bym w nim grał. Star Wars: Squadrons mnie zachwyciło. Gdyby jeszcze było tam trochę więcej treści..… » więcej 2020-10-10, godz. 06:00 RIDE 4 [PS4] W erze w której nowa FIFA jest grą na refleks i szczęście a nie symulatorem piłki nożnej - są jeszcze tytuły, które powstają dla fanów sportu. Niewątpliwie, taką grą jest RIDE 4. To tytuł bliski symulatorowi, w którym ścigamy… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Windbound [PS4] Czasem marzy mi się taka możliwość w recenzjach, żeby pozostać neutralnym. Żeby Wam tak powiedzieć, że w sumie to komuś może się podobać, ale też może się nie podobać. Tak jest z Windbound - survivalem od 5 Lives Studios… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hotshot Racing [Switch] Orgia kolorów, kanciasta retro grafika, duża prędkość i driftowanie na każdym zakręcie. Hotshot Racing miał być wypełnieniem pustki po świetnym Horizon Chase Turbo, bo idealnie trafia w mój wyścigowy gust. Niestety coś nie wyszło… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hades [Switch] Zagreus miał już zwyczajnie dość: chociaż był oczkiem w głowie taty, to w rodzinnym dworze brakowało ciepła, za oknami miał same ponure widoki - i w ogóle perspektywy rozwoju osobistego były marne. Postanowił więc opuścić dom… » więcej
211212213214215216217