Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz - gamescom 2019 część 1
Giermasz - gamescom 2019 część 2
Giermasz - gamescom 2019 część 3
Tytuł mówi sam za siebie: mieliśmy nieukrywaną przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w jednych z największych (niektórzy mówią, że to impreza najpotężniejsza rozmachem) targów gier komputerowych Gamescom 2019 w Kolonii. Sensu wymieniać wszystkiego co zobaczyliśmy w tym opisie nie ma - po prostu słuchajcie audycji, relacji Andrzeja Kutysa i Michała Króla. Oczywiście skupiliśmy się na polskich produkcjach - w tym roku padł rekord 72 rodzimych gier prezentowanych w Kolonii - ale i odwiedzaliśmy główne hale i ogrywaliśmy nadchodzące hity.

UWAGA! Ponieważ bardzo dużo nagraliśmy wywiadów i relacji - dla Waszej, słuchaczy wygody: nie dość, że podzieliliśmy audycję na 3 części, to jeszcze każdego materiału, rozmowy, możecie posłuchać osobno w rozwinięciu tego akapitu (pod zdjęciami).
Giermasz - gamescom 2019 - Wstęp i relacja z największych hal dla publiczności
Giermasz - gamescom 2019 - Yakuza 3 Remastered, o Bug Academy mówi Jacek Perzanowski z Igrek Games
Giermasz - gamescom 2019 - Wojciech Woźny z Exor Studios opowiada o The Riftbreaker
Giermasz - gamescom 2019 - Konrad Rawiński z Wargaming.net o Caliber i Pagan Online
Giermasz - gamescom 2019 - Tymon Smektała z Techland opowiada o Dying Light 2
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Papliński producent gry Warsaw opowiada o tym tytule
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Bandai Namco
Giermasz - gamescom 2019 - Dariusz Łęczycki z Sigur Studio opowiada o Repressed
Giermasz - gamescom 2019 - O grze Weakless opowiada Agnieszka Wlazły z Cubeish Games/Punk Notion
Giermasz - gamescom 2019 - Arkadiusz Zegarlicki z Hypnotic Ants Studio opowiada o Dreamo
Giermasz - gamescom 2019 - Ghostrunner ze studia One More Level przedstawia Radosław Ratusznik
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia ze stoiska Nintendo
Giermasz - gamescom 2019 - Michał Łowigus z Klabater opowiada o Crossroads Inn
Giermasz - gamescom 2019 - Przemek Zalewski z Cenegi opowiada o nadchodzących wielkich premierach wydawcy
Giermasz - gamescom 2019 - Norman Lenda z All in! Games zapowiada Red Wings: Aces of the Sky
Giermasz - gamescom 2019 - Twórcy ze studia All in! Games opowiadają o Tools Up!
Giermasz - gamescom 2019 - Giants Uprising opowiada Robert Łobodziński z Varsav Games Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Wywiad z producentem gry Code Vein
Giermasz - gamescom 2019 - Barbara Kciuk z Bloober Team opowiada o Blair Witch
Giermasz - gamescom 2019 - Wanderlust Travel Stories opowiada Artur Ganszyniec ze studia Different Tales
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Mach z Klabater opowiada o Help Will Come Tomorrow
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia z pokazów Humankind oraz Cyberpunk 2077
Giermasz - gamescom 2019 - Gamedec opowiada producent gry z Anshar Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Pleśniarowicz z Nano Games przedstawia Heavy Duty Challenge
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Monkiewicz ze studia Event Horizon opowiada o Dark Envoy
Giermasz - gamescom 2019 - Green Hell mówią twórcy ze studia Creepy Jar
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Borderlands 3 i zakończenie

Zobacz także

2020-10-03, godz. 06:00 Mafia: Definitive Edition [PS4] Tak się złożyło, że dwie osoby w redakcji Giermaszu miały okazję przetestować nową odsłonę bardzo chwalonej w dniu premiery produkcji (to był rok 2002). W odróżnieniu od odnowionej acz tylko zremasterowanej "dwójki" ( w którą… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Windbound [PS4] Czasem marzy mi się taka możliwość w recenzjach, żeby pozostać neutralnym. Żeby Wam tak powiedzieć, że w sumie to komuś może się podobać, ale też może się nie podobać. Tak jest z Windbound - survivalem od 5 Lives Studios… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Windbound [PS4] Czasem marzy mi się taka możliwość w recenzjach, żeby pozostać neutralnym. Żeby Wam tak powiedzieć, że w sumie to komuś może się podobać, ale też może się nie podobać. Tak jest z Windbound - survivalem od 5 Lives Studios… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Mafia: Definitive Edition [PS4] Tak się złożyło, że dwie osoby w redakcji Giermaszu miały okazję przetestować nową odsłonę bardzo chwalonej w dniu premiery produkcji (to był rok 2002). W odróżnieniu od odnowionej acz tylko zremasterowanej "dwójki" ( w którą… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hotshot Racing [Switch] Orgia kolorów, kanciasta retro grafika, duża prędkość i driftowanie na każdym zakręcie. Hotshot Racing miał być wypełnieniem pustki po świetnym Horizon Chase Turbo, bo idealnie trafia w mój wyścigowy gust. Niestety coś nie wyszło… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 [03.10.2020] Giermasz #416 - Spluwa i ostrze Historia zatoczyła koło: po premierze w 2002 roku gracze wręcz zakochali się w gangsterskiej Ameryce lat 30-tych, jaką widzieli na ekranie. I 18 lat później, za sprawą naprawdę udanej gruntownie odświeżonej wersji, Mafia: Definitive… » więcej 2020-10-03, godz. 06:00 Hotshot Racing [Switch] Orgia kolorów, kanciasta retro grafika, duża prędkość i driftowanie na każdym zakręcie. Hotshot Racing miał być wypełnieniem pustki po świetnym Horizon Chase Turbo, bo idealnie trafia w mój wyścigowy gust. Niestety coś nie wyszło… » więcej 2020-10-02, godz. 15:40 [03.10.2020] Crunch A jednak... przecież obiecywali, że siedzenia po godzinach nie będzie... a jednak... Dopadło to największego polskiego dewelopera. Z drugiej strony, na co zwraca uwagę Michał Król w tym wydaniu kącika Gramy po polsku, przy pracy nad… » więcej 2020-10-02, godz. 15:38 GIERMASZ 2020, październik » więcej 2020-10-02, godz. 12:27 GIERMASZ 2020, październik » więcej
212213214215216217218