Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz - gamescom 2019 część 1
Giermasz - gamescom 2019 część 2
Giermasz - gamescom 2019 część 3
Tytuł mówi sam za siebie: mieliśmy nieukrywaną przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w jednych z największych (niektórzy mówią, że to impreza najpotężniejsza rozmachem) targów gier komputerowych Gamescom 2019 w Kolonii. Sensu wymieniać wszystkiego co zobaczyliśmy w tym opisie nie ma - po prostu słuchajcie audycji, relacji Andrzeja Kutysa i Michała Króla. Oczywiście skupiliśmy się na polskich produkcjach - w tym roku padł rekord 72 rodzimych gier prezentowanych w Kolonii - ale i odwiedzaliśmy główne hale i ogrywaliśmy nadchodzące hity.

UWAGA! Ponieważ bardzo dużo nagraliśmy wywiadów i relacji - dla Waszej, słuchaczy wygody: nie dość, że podzieliliśmy audycję na 3 części, to jeszcze każdego materiału, rozmowy, możecie posłuchać osobno w rozwinięciu tego akapitu (pod zdjęciami).
Giermasz - gamescom 2019 - Wstęp i relacja z największych hal dla publiczności
Giermasz - gamescom 2019 - Yakuza 3 Remastered, o Bug Academy mówi Jacek Perzanowski z Igrek Games
Giermasz - gamescom 2019 - Wojciech Woźny z Exor Studios opowiada o The Riftbreaker
Giermasz - gamescom 2019 - Konrad Rawiński z Wargaming.net o Caliber i Pagan Online
Giermasz - gamescom 2019 - Tymon Smektała z Techland opowiada o Dying Light 2
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Papliński producent gry Warsaw opowiada o tym tytule
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Bandai Namco
Giermasz - gamescom 2019 - Dariusz Łęczycki z Sigur Studio opowiada o Repressed
Giermasz - gamescom 2019 - O grze Weakless opowiada Agnieszka Wlazły z Cubeish Games/Punk Notion
Giermasz - gamescom 2019 - Arkadiusz Zegarlicki z Hypnotic Ants Studio opowiada o Dreamo
Giermasz - gamescom 2019 - Ghostrunner ze studia One More Level przedstawia Radosław Ratusznik
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia ze stoiska Nintendo
Giermasz - gamescom 2019 - Michał Łowigus z Klabater opowiada o Crossroads Inn
Giermasz - gamescom 2019 - Przemek Zalewski z Cenegi opowiada o nadchodzących wielkich premierach wydawcy
Giermasz - gamescom 2019 - Norman Lenda z All in! Games zapowiada Red Wings: Aces of the Sky
Giermasz - gamescom 2019 - Twórcy ze studia All in! Games opowiadają o Tools Up!
Giermasz - gamescom 2019 - Giants Uprising opowiada Robert Łobodziński z Varsav Games Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Wywiad z producentem gry Code Vein
Giermasz - gamescom 2019 - Barbara Kciuk z Bloober Team opowiada o Blair Witch
Giermasz - gamescom 2019 - Wanderlust Travel Stories opowiada Artur Ganszyniec ze studia Different Tales
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Mach z Klabater opowiada o Help Will Come Tomorrow
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia z pokazów Humankind oraz Cyberpunk 2077
Giermasz - gamescom 2019 - Gamedec opowiada producent gry z Anshar Studios
Giermasz - gamescom 2019 - Łukasz Pleśniarowicz z Nano Games przedstawia Heavy Duty Challenge
Giermasz - gamescom 2019 - Krzysztof Monkiewicz ze studia Event Horizon opowiada o Dark Envoy
Giermasz - gamescom 2019 - Green Hell mówią twórcy ze studia Creepy Jar
Giermasz - gamescom 2019 - Wrażenia po pokazie Borderlands 3 i zakończenie

Zobacz także

2019-07-27, godz. 06:00 [27.07.2019] Przegląd tygodnia Co prawda ostatnio okazało się, że ekskluzywny dla PS4 Spider-Man stał się najlepiej sprzedającą grą o superbohaterze, ale fani Człowieka Nietoperza nie zważając na to nadstawiają uszy na plotki ze studia Warner Bros. Montreal… » więcej 2019-07-27, godz. 06:00 [27.07.2019] Warlocks 2: God Slayers [PC] Dwuwymiarowa akcja w świecie fantasy - czarnownicy walczący ze złem i potwory, które chcą nas powstrzymać przed oczyszczeniem świata - to Warlocks 2: God Slayers. Gra wyprodukowana przez studio Frozen District doczekała się sequelu… » więcej 2019-07-27, godz. 06:00 Knight Lore (1984 r.) W rozpikselowanych latach 80-tych pojawienie się tej produkcji zelektryzowało graczy. Bo - umówmy się - w tamtych czasach coś takiego jak "trójwymiarowa" grafika w grach była absolutnie niemożliwa do wyobrażenia, oczywiście z racji… » więcej 2019-07-27, godz. 06:00 [27.07.2019] Giermasz #358 - Wakacje Jak wskazuje sam tytuł audycji, mamy sezon ogórkowy, premier jakby mniej, więc tym bardziej warto zwrócić uwagę na te tytuły, które pokazują się na rynku. Na przykład takie polskie Warlocks 2: God Slayers - Bartkowi Czetowiczowi… » więcej 2019-07-27, godz. 06:00 [27.07.2019] Warlocks 2: God Slayers [PC] Dwuwymiarowa akcja w świecie fantasy - czarnownicy walczący ze złem i potwory, które chcą nas powstrzymać przed oczyszczeniem świata - to Warlocks 2: God Slayers. Gra wyprodukowana przez studio Frozen District doczekała się sequelu… » więcej 2019-07-27, godz. 06:00 [27.07.2019] Warlocks 2: God Slayers [PC] Dwuwymiarowa akcja w świecie fantasy - czarnownicy walczący ze złem i potwory, które chcą nas powstrzymać przed oczyszczeniem świata - to Warlocks 2: God Slayers. Gra wyprodukowana przez studio Frozen District doczekała się sequelu… » więcej 2019-07-25, godz. 12:11 [20.07.2019] Odgrzewany kotlet Gdy wszyscy "oszaleli" na punkcie pewnej postarzającej zdjęcia aplikacji... Gdy wreszcie wszyscy zaczęli się zastanawiać, czy aby nie udostępniają swoich wrażliwych danych obcym służbom specjalnym - nasz technologiczny ekspert Radek… » więcej 2019-07-25, godz. 12:05 [20.07.2019] Czas patriotów Ulgi dla twórców "gier kulturowych" - jest taki pomysł, ułatwienie dla rodzimej branży. Niektórzy myślą, że chodzi o produkcje "patriotyczne", jednak jak podkreśla Michał Król, to jest zbytnie uproszczenie. Poza tym, rozmawiamy… » więcej 2019-07-25, godz. 11:56 [20.07.2019] Assassin's Creed: Odyssey Story Creator Mode [PS4] Doprawdy nietypowa to jest recenzja (właściwie, czy to jest w ogóle recenzja jako taka?) - bo rzadko kiedy opowiadamy osobno o danym, konkretnym trybie gry. Ale, ale - skoro nasza redakcyjna koleżanka Agata Hawrylczuk jest WIELKĄ fanką… » więcej 2019-07-20, godz. 06:00 Rally-X (1980 r.) W roku 1980 Namco wypuściło automat z grą wyścigowo-zręcznościową Rally-X, która była jedną z pierwszych importowanych poza terytorium Japonii. Zadaniem gracza było zebranie porozrzucanych w labiryncie flag, unikając przy tym przeszkód… » więcej
289290291292293294295