Jak wskazuje sam tytuł audycji, mamy sezon ogórkowy, premier jakby mniej, więc tym bardziej warto zwrócić uwagę na te tytuły, które pokazują się na rynku. Na przykład takie polskie Warlocks 2: God Slayers - Bartkowi Czetowiczowi ten miks "chodzonej bijatyki" i RPG akcji przypadł do gustu. Z racji wakacji tym razem nieco krótszy program (Michał Król na urlopie), ale nie zabrakło kącika technologicznego, w którym niepodzielnie króluje nasz ekspert Radek Lis odpytywany przez Andrzeja Kutysa. Który to przygotował także przegląd aktualności z branży. A na koniec przypominamy Stare, ale jare - Knight Lore.
Z racji wspomnianych już wakacji (i redakcyjnych urlopów), aby nabrać sił do kolejnych stojących przed nami wyzwań (już w sierpniu jedziemy na Gamescom do Kolonii), na kolejne wydanie Giermaszu zapraszamy w sobotę 17 sierpnia. Miłego wypoczynku dla Was i do usłyszenia za dwa tygodnie.
Z racji wspomnianych już wakacji (i redakcyjnych urlopów), aby nabrać sił do kolejnych stojących przed nami wyzwań (już w sierpniu jedziemy na Gamescom do Kolonii), na kolejne wydanie Giermaszu zapraszamy w sobotę 17 sierpnia. Miłego wypoczynku dla Was i do usłyszenia za dwa tygodnie.
W tym Giermaszu na warsztat wzięliśmy dwie produkcje, od premiery których już minęło trochę czasu. Ale - ale hitowe na PC Car Mechanic Simulator konsolową premierę miało dosłownie "na dniach". Więc kolejna grupa graczy ma okazję zapoznać się z tym polskim tytułem - i Michał Król podkreśla, że to udana produkcja w gatunku. Z kolei Agata Hawrylczuk wciąż wraca do ostatniej odsłony długiej serii o zabójcach. I jest ku temu okazja, bo mowa o Assassin's Creed: Odyssey Creator Story Mode - czyli sami gracze mogą projektować kolejne misje. Nasza redakcyjna koleżanka poleca spróbować, to wydłuży czas zabawy tą fajną grą. Poza tym w Giermaszu nasze stałe cykle - o nowoczesnych technologiach opowiada nasz ekspert Radek Lis, a co dzieje się u polskich twórców, to sprawdził Michał Król, którego odpytał Andrzej Kutys. Na początku także przegląd aktualności w branży a na końcu Stare, ale jare Rally-X.
Od kilku już lat fani "Królowej Motorsportu" mogą liczyć na kolejną odsłonę gry z najszybszymi samochodami na świecie w roli głównej. A jak informuje nasz redakcyjny kolega Łukasz Rabikowski, tegoroczne F1 2019 to krok w jak najbardziej słuszną stronę, polecamy. Andrzej Kutys wyruszył za to na wyprawę do ponurego zamczyska opanowanego przez demony. Wrócił cało nasz recenzent i informuje, że Bloodstained: Ritual of the Night to doprawdy udana współczesna wersja klasycznych "metroidvanii". I jeszcze Jarek Gowin, fan Lovecrafta, z przyjemnością (chociaż parę rzeczy wytyka) ograł detektywistyczną przygodówkę The Sinking City. Michał Król przygotował też kolejne wydanie kącika Gramy po polsku, do studia przyszedł też Radek Lis z przeglądem technologii.
Niezła łamigłówka: oto jako pierwszą recenzję w tym programie usłyszycie Crash Team Racing Nitro-Fueled - to niezmiennie świetna zręcznościowa "ścigałka" w ocenie Michała Króla - i jest to gra graficznie współczesna. Czyli remake, zbudowany na szkielecie oryginału sprzed lat, obudowany nowoczesną grafiką. A z drugiej strony mamy Death's Gambit, tytuł pełen pikseli, stylizowany na produkcję sprzed lat. Bartek Czetowicz poleca tę wymagającą grę akcji. I jeszcze kooperacyjna w zamyśle (ale można grać samemu i dobrze się bawić) gra Warhammer: Vermintide 2 - Jarek Gowin poleca tę krwawą produkcję z mieczami i inną bronią "siekano-tłuczoną" w roli głównej. Andrzej Kutys porozmawiał z naszym ekspertem Radkiem Lisem o nowościach branży technologicznej. A Michał Król przygotował jeszcze kącik Gramy po polsku.
Zobacz także
2020-02-15, godz. 06:00
[15.02.2020] Giermasz #385 - Zombie, demony i kucharz
W tym programie zajęliśmy się trzema sprawami: po pierwsze, Bartek Czetowicz uporał się z namolnymi żywymi truposzami w dobrej sieciowej strzelance Zombie Army 4: Dead War . Nasz recenzent poleca. Andrzej Kutys także zachęca, aby spróbować…
» więcej
2020-02-15, godz. 06:00
Zombie Army 4: Dead War [PS4]
Motyw eliminowania zombie - różnej maści - został już przerobiony w historii gier komputerowych na tysiące różnych sposobów. Ciężko obecnie wymyślić coś nowego, ciężko czymś w pełni zaskoczyć graczy. Nie inaczej jest z nowym…
» więcej
2020-02-15, godz. 06:00
Zombie Army 4: Dead War [PS4]
Motyw eliminowania zombie - różnej maści - został już przerobiony w historii gier komputerowych na tysiące różnych sposobów. Ciężko obecnie wymyślić coś nowego, ciężko czymś w pełni zaskoczyć graczy. Nie inaczej jest z nowym…
» więcej
2020-02-14, godz. 15:29
ARCHIWUM 2019, grudzień
» więcej
2020-02-14, godz. 15:28
ARCHIWUM 2020
» więcej
2020-02-14, godz. 15:28
ARCHIWUM 2020, styczeń
» więcej
2020-02-14, godz. 14:14
[08.02.2020] Reperkusje
Żeby było śmieszniej - tytułowych reperkusji po opóźnieniu premiery największej polskiej produkcji właściwie nie było. Bo dzięki serialowi o Białym Wilku znowu świetnie im się sprzedają gry z tym bohaterem i zamiast dołować…
» więcej
2020-02-14, godz. 13:53
[08.02.2020] Koronawirus cz1
Cóż - to może i nie jest dobra konstatacja - gdy zakładamy, że pojawią się kolejne części kącika technologicznego, które mogą zdominować informacje o niebezpiecznej sytuacji jaka zdarzyła się w Chinach. Nasz ekspert Radek Lis…
» więcej
2020-02-08, godz. 06:00
Please The Gods [Switch]
Kostki, kostki... wszędzie widzę kostki... Te do gry, dodajmy dla jasności, heh. Właściwie Please The Gods jawi mi się jako jedna wielka sześcienna kostka, bo i na generowanych przez konsolę rzutach i losowości oparto zabawę w tej…
» więcej
2020-02-08, godz. 06:00
Please The Gods [Switch]
Kostki, kostki... wszędzie widzę kostki... Te do gry, dodajmy dla jasności, heh. Właściwie Please The Gods jawi mi się jako jedna wielka sześcienna kostka, bo i na generowanych przez konsolę rzutach i losowości oparto zabawę w tej…
» więcej