Jak wskazuje sam tytuł audycji, mamy sezon ogórkowy, premier jakby mniej, więc tym bardziej warto zwrócić uwagę na te tytuły, które pokazują się na rynku. Na przykład takie polskie Warlocks 2: God Slayers - Bartkowi Czetowiczowi ten miks "chodzonej bijatyki" i RPG akcji przypadł do gustu. Z racji wakacji tym razem nieco krótszy program (Michał Król na urlopie), ale nie zabrakło kącika technologicznego, w którym niepodzielnie króluje nasz ekspert Radek Lis odpytywany przez Andrzeja Kutysa. Który to przygotował także przegląd aktualności z branży. A na koniec przypominamy Stare, ale jare - Knight Lore.
Z racji wspomnianych już wakacji (i redakcyjnych urlopów), aby nabrać sił do kolejnych stojących przed nami wyzwań (już w sierpniu jedziemy na Gamescom do Kolonii), na kolejne wydanie Giermaszu zapraszamy w sobotę 17 sierpnia. Miłego wypoczynku dla Was i do usłyszenia za dwa tygodnie.
Z racji wspomnianych już wakacji (i redakcyjnych urlopów), aby nabrać sił do kolejnych stojących przed nami wyzwań (już w sierpniu jedziemy na Gamescom do Kolonii), na kolejne wydanie Giermaszu zapraszamy w sobotę 17 sierpnia. Miłego wypoczynku dla Was i do usłyszenia za dwa tygodnie.
W tym Giermaszu na warsztat wzięliśmy dwie produkcje, od premiery których już minęło trochę czasu. Ale - ale hitowe na PC Car Mechanic Simulator konsolową premierę miało dosłownie "na dniach". Więc kolejna grupa graczy ma okazję zapoznać się z tym polskim tytułem - i Michał Król podkreśla, że to udana produkcja w gatunku. Z kolei Agata Hawrylczuk wciąż wraca do ostatniej odsłony długiej serii o zabójcach. I jest ku temu okazja, bo mowa o Assassin's Creed: Odyssey Creator Story Mode - czyli sami gracze mogą projektować kolejne misje. Nasza redakcyjna koleżanka poleca spróbować, to wydłuży czas zabawy tą fajną grą. Poza tym w Giermaszu nasze stałe cykle - o nowoczesnych technologiach opowiada nasz ekspert Radek Lis, a co dzieje się u polskich twórców, to sprawdził Michał Król, którego odpytał Andrzej Kutys. Na początku także przegląd aktualności w branży a na końcu Stare, ale jare Rally-X.
Od kilku już lat fani "Królowej Motorsportu" mogą liczyć na kolejną odsłonę gry z najszybszymi samochodami na świecie w roli głównej. A jak informuje nasz redakcyjny kolega Łukasz Rabikowski, tegoroczne F1 2019 to krok w jak najbardziej słuszną stronę, polecamy. Andrzej Kutys wyruszył za to na wyprawę do ponurego zamczyska opanowanego przez demony. Wrócił cało nasz recenzent i informuje, że Bloodstained: Ritual of the Night to doprawdy udana współczesna wersja klasycznych "metroidvanii". I jeszcze Jarek Gowin, fan Lovecrafta, z przyjemnością (chociaż parę rzeczy wytyka) ograł detektywistyczną przygodówkę The Sinking City. Michał Król przygotował też kolejne wydanie kącika Gramy po polsku, do studia przyszedł też Radek Lis z przeglądem technologii.
Niezła łamigłówka: oto jako pierwszą recenzję w tym programie usłyszycie Crash Team Racing Nitro-Fueled - to niezmiennie świetna zręcznościowa "ścigałka" w ocenie Michała Króla - i jest to gra graficznie współczesna. Czyli remake, zbudowany na szkielecie oryginału sprzed lat, obudowany nowoczesną grafiką. A z drugiej strony mamy Death's Gambit, tytuł pełen pikseli, stylizowany na produkcję sprzed lat. Bartek Czetowicz poleca tę wymagającą grę akcji. I jeszcze kooperacyjna w zamyśle (ale można grać samemu i dobrze się bawić) gra Warhammer: Vermintide 2 - Jarek Gowin poleca tę krwawą produkcję z mieczami i inną bronią "siekano-tłuczoną" w roli głównej. Andrzej Kutys porozmawiał z naszym ekspertem Radkiem Lisem o nowościach branży technologicznej. A Michał Król przygotował jeszcze kącik Gramy po polsku.
Zobacz także
2017-07-15, godz. 06:00
[15.08.2017] Przegląd tygodnia
Smutek, rozpacz, żal i ból... Tę wiadomość trzeba czytać łamiącym się głosem... Nie - nie będzie premiery na początku listopada, tylko dopiero w styczniu 2018... Jak żyć?... Oczywiście usłyszeliśmy, że "w trosce o to by gra…
» więcej
2017-07-15, godz. 06:00
[15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4]
Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną…
» więcej
2017-07-15, godz. 06:00
[15.07.2017] Serial Cleaner [PS4]
W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego…
» więcej
2017-07-15, godz. 06:00
[15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4]
Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną…
» więcej
2017-07-15, godz. 06:00
[15.07.2017] Serial Cleaner [PS4]
W marzeniach nie wyobrażałem sobie, że w żółtym stroju z filmu "Kill Bill" będę sprzątał ciała w lokacji żywcem wyjętej z "Wejścia Smoka" z Brucem Lee. Albo, że do pozbywania się trupów będzie służył mi Ksenomorf z innego…
» więcej
2017-07-15, godz. 06:00
[15.07.2017] Elite: Dangerous [PS4]
Zdobywcy kosmosu. Piloci przyszłości (ale ci, którzy jednak wolą pada od klawiatury). Doczekaliście się. Nadszedł czas Elite Dangerous na PS4. Pady w dłoń i startujemy (nie zapominając oczywiście o schowaniu podwozia) w nadświetlną…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] The Elder Scrolls Online: Morrowind [PS4]
Hej hej hej! Dzisiaj będzie dość.. Hmm no właśnie, sentymentalnie. Sentymentalnie z wielu powodów, bo gra z którą przyszło mi się zmierzyć to naprawdę nie lada tytuł. Ta historia rozpoczęła się niemal dokładnie 15 lat temu…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4]
W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
[08.07.2017] Nex Machina: Death Machine [PS4]
W pierwszej chwili myślałem, że chyba dostałem przysłowiowego "oczopląsu". A przecież to nie pierwsza strzelanka studia Housemarque w jaką miałem przyjemność (podkreślam słowo przyjemność) grać. Odpaliłem więc poziom trudności…
» więcej
2017-07-08, godz. 06:00
Double Dragon (1987 r.)
Nie byłoby chodzonych bijatyk, gdyby nie Double Dragon z 1987 roku. Produkcja studia Technos Japan wywarła niebagatelny wpływ na cały gatunek beat'em upów, po latach zyskując status kultowej. Bohaterowie, bracia Billy i Jimmy Lee…
» więcej