Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 31.08.19
W tym Giermaszu nadrabiamy nieco wakacyjnych zaległości i dziwnym zbiegiem okoliczności dwie recenzje gier w którym sporą rolę odgrywa "klockowy świat". W przypadku Dragon Quest Builders 2 gatunkowo produkcję o "craftingu" zmiksowano z jRPG - i zdaniem Andrzeja Kutysa wyszło to nad wyraz dobrze. Z kolei do "klocków" w PixARK twórcy dodali "survival" czyli elementy gier o przetrwaniu. I według Jarka Gowina (i jego Młodzieży), jak najbardziej się to sprawdza. Łukasz Rabikowski za to wsiadł za kierownicę wielkiej ciężarówy i... ruszył na tor. FIA European Truck Racing Championship wymaga jednak dopracowania i nasz recenzent spodziewał się więcej. A Bartek Czetowicz zanurzył się w eteryczny świat wykreowany w niezależnej grze Etherborn. Jeżeli lubicie, powiedzmy, "poetycką" otoczkę (bo de facto to platformówka), to możecie spróbować. Poza tym w studiu nasz ekspert od technologii Radek Lis opowiada o nowinkach świata IT i nie tylko. A Michał Król sprawdził, co dzieje się u polskich twórców.
Giermasz - gamescom 2019 część 1
Giermasz - gamescom 2019 część 2
Giermasz - gamescom 2019 część 3
Tytuł mówi sam za siebie: mieliśmy nieukrywaną przyjemność po raz kolejny uczestniczyć w jednych z największych (niektórzy mówią, że to impreza najpotężniejsza rozmachem) targów gier komputerowych Gamescom 2019 w Kolonii. Sensu wymieniać wszystkiego co zobaczyliśmy w tym opisie nie ma - po prostu słuchajcie audycji, relacji Andrzeja Kutysa i Michała Króla. Oczywiście skupiliśmy się na polskich produkcjach - w tym roku padł rekord 72 rodzimych gier prezentowanych w Kolonii - ale i odwiedzaliśmy główne hale i ogrywaliśmy nadchodzące hity.

UWAGA! Ponieważ bardzo dużo nagraliśmy wywiadów i relacji - dla Waszej, słuchaczy wygody: nie dość, że podzieliliśmy audycję na 3 części, to jeszcze każdego materiału, rozmowy, możecie posłuchać osobno w rozwinięciu tego akapitu (pod zdjęciami).
GIERMASZ-Program z 17.08.19
Wracamy po przerwie urlopowej! Konkretnie, to mamy dla Was dwie recenzje - i będzie (chyba) kontrowersyjnie, he he. Bo wiele serwisów o grach komputerowych potraktowało Wolfenstein: Youngblood dosyć surowo. A Jarek Gowin podkreśla, że bawił się świetnie i tyle. Czasami zresztą tak jest: gramy w coś, widzimy niedociągnięcia - a jednak gramy i gramy i gramy... Tak więc może warto jednak spróbować swoich sił w kolejnej odsłonie słynnej serii strzelanek. Tymczasem Bartek Czetowicz odpalił piksel-artową, chwaloną w dniu premiery hybrydę RPG i "rogalika" Moonlighter. Tym razem na PS4 i w kontekście premiery dużego dodatku - nasz recenzent przekonuje, że wysokie noty nie były na wyrost. Michał Król i Andrzej Kutys tym razem nie recenzowali, za to porozmawiali o nadchodzących targach Gamescom (jedziemy, relacje w kolejnych programach!) i polskich grach w Kolonii. A na koniec Stary, ale jary Test Drive.

Zobacz także

2022-03-19, godz. 06:00 Triangle Strategy [Switch] Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-18, godz. 10:29 [19.03.2022] Niespodziewane powroty W branży gier komputerowych skomplikowane losy różnych produkcji nie są czymś zaskakującym. Dobry start - ale później spadek zainteresowania - reset koncepcji, nowy model płatności i wzrost liczby graczy na serwerach: między innymi… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 [12.03.2022] Na wschodzie i zachodzie bez zmian Próbując zachować równowagę w świecie, którego bezpieczeństwo zostało ostatnio brutalnie zniszczone, zaczynamy od normalnych wiadomości. Bo nasz technologiczny ekspert Radek Lis zawsze omawiał konferencje branżowych gigantów… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Grid Legends [PlayStation 5] F1, Dirt i Grid - to trzy marki wyścigowe tworzone od lat przez Codemasters i dokładnie w takiej kolejności oceniam ich atrakcyjność. Grid Legends to nadal produkcja mistrzów kodu, którzy o ściganiu wiedzą wszystko, ale każda kolejna… » więcej
131132133134135136137