Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 29.05.12
Konwersje, reedycje nie raz wzbudzają kontrowersje, ale akurat w tym przypadku nie ma mowy o negatywnych skojarzeniach. Właściciele Xboxa 360, jak wiadomo, doczekali się swojej wersji Wiedźmina 2, a my w Giermaszu sprawdzamy jak to się sprawdza. Staramy się też przeżyć w opanowanym przez zombie świecie w grze The Walking Dead. W dziale Technologie legalnie łamiemy zabezpieczenia systemu operacyjnego i z rozrzewnieniem wspominamy jakie to drzewiej RPG-i bywały - to a propos Moonstone: A Hard Days Knight.
GIERMASZ-Program z 22.05.12
Max Payne 3 - i wszystko jasne. W tym Giermaszu recenzujemy gorącą, wspaniałą nowość od Rockstara. Później cofamy się nieco w czasie i gramy w piękną Castlevanię Lords of Shadow. W dziale Technologie czekamy na prawdziwą rewolucję i z łezką w oku wspominamy Pac Mana - dokładnie 22 maja 1980 roku ukazała się gra, która na zawsze zapisała się w historii elektronicznej rozrywki.
GIERMASZ-Program z 08.05.12
Po tygodniowej przerwie związanej z długim weekendem wracamy ze zdjętymi z taniej półki sklepowej grami akcji. Na początek zwieńczenie wielkiej serii, czyli Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Na deser kosmiczny horror Dead Space. Zastanawiamy się też, czy mamy prawo do wywierania nacisku na twórców gier. Na ten temat Paweł Płocharski ze Szczecin FM ma też coś do powiedzenia. W dziale Technologie Radosław Lis przedstawia nowe smartfony, aparaty fotograficzne i wirtualne dyski.
GIERMASZ-Program z 15.05.12
Dwie gry - dwa zupełnie inne nastroje. Od pastiszu serii o superbohaterze zwanym Death Spank po melancholijną przygodę zaginionego dziecka w Limbo. Oczywiście byliśmy także na MEGAPREMIERZE czyli Diablo III. Rozmawiamy z Konradem Rawińskim z Cenegi na temat planów wydawniczych firmy, a nasz ekspert od nowych technologii Radosław Lis opowiada o superprocesorach i superkomputerach.

Zobacz także

2012-07-24, godz. 20:41 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - fragmenty gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:37 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:36 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:29 Kilka screenów z gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:25 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 20:24 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 19:54 [24.07.2012] Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia Klasyczna gra przygodowa studia Wizarbox. Tytułowa Morgane przy okazji swoich siedemnastych urodzin obejmuje dowodzenie nad statkiem ojca-pirata i po skompletowaniu załogi wyrusza w podróż, której celem jest tytułowy Złoty Żółw… » więcej 2012-07-24, godz. 15:29 [24.07.2012] Jak Apple z Google będzie wojować Czyli o tym, jak pewien patent może - póki co w teorii - wywrócić do góry nogami cały świat smartfonów. Poza tym rozmawiamy z naszym ekspertem Radosławem Lisem o specjalnej folii, dzięki której na ekranie nie będzie odcisków palców… » więcej 2012-07-24, godz. 14:37 [24.07.2012] Connor w Bostonie - zwiastun z komentarzem Ubisoft ujawnia, jak będzie wyglądał Boston w Assassin's Creed III. Przewodnikiem wycieczki śladami Connora jest Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry. Zobaczcie i napiszcie, jak wam się podoba. Na wasze opinie i komentarze czekamy… » więcej
657658659660661662663