Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Gramy po polsku na 23.11.19
Chociaż polskie gry wyraźnie zaznaczyły już swoją obecność w świadomości graczy na całym świecie, to wciąż jednak informacja o tym, jak widzą nasze produkcje w czołówce branży sprawia sporą przyjemność. Oto, jak opowiada Michał Król, wśród nominowanych do znanej nagrody w kategorii "nadzieja" znalazły się dwie polskie superprodukcje. A jedna z nich zgarnęła tę statuetkę - i to drugi raz z rzędu. Szykują się też kolejne premiery, konwersje na nowe platformy, jest też okazja do podsumowań.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 16.11.19
Był symulator mechanika samochodowego (wielki hit), był symulator urządzania domu (wielki hit), był symulator rolnika (wielki hit), był symulator, hmm, złodzieja (hit), symulator menela, symulator operatora numeru alarmowego (też się elegancko sprzedał)... no to mamy jeszcze symulator wędkarza (i to w goglach VR) czy symulator poławiacza krabów... a Michał Król wymienia tylko polskie symulatory (bo był też kozy, kromki chleba...) - jednym słowem ta gałąź elektronicznej rozrywki ma się niczego sobie. Ale nie tylko o symulatorach tym razem, posłuchajcie naszej rozmowy
GIERMASZ-Gramy po polsku na 09.11.19
W tym wydaniu kącika Gramy po polsku znajdziecie głównie informacje na temat kolejnych zapowiedzi produkcji, które zadebiutują na wszelkich możliwych platformach. Michał Król tradycyjnie sprawdził, jakie tytuły są właśnie w trakcie tworzenia, kiedy można się ich spodziewać i na jakie sprzęty. Głównie mniejsze gry, ale niektóre z nich naszym zdaniem mają całkiem spory potencjał, może nie na podbicie rynku, ale przynajmniej na sprzedaż, która zadowoli twórców i da im zarobić na kolejne projekty.
GIERMASZ-Gramy po polsku na 02.11.19
Na początku jeszcze krótkie podsumowanie minionego PGA 2019 (tydzień temu w audycji i kąciku relacja z imprezy) - tak, żeby domknąć wszystkie wątki i czekać na kolejną odsłonę tych coraz większych polskich targów gier komputerowych. Poza tym, Michał Król tradycyjnie sprawdził, co dzieje się u tych dużych i u tych zdecydowanie mniejszych. A te losy bywają pogmatwane: ot studio, które wydało dobrze oceniane gry, a które nie były sukcesem sprzedażowym niestety. I studio może istnieje, ale ze zgoła innym składem. Albo ktoś się właśnie zamknął - a ktoś inny otworzył. Posłuchajcie rozmowy.

Zobacz także

2020-02-15, godz. 06:00 [15.02.2020] Giermasz #385 - Zombie, demony i kucharz W tym programie zajęliśmy się trzema sprawami: po pierwsze, Bartek Czetowicz uporał się z namolnymi żywymi truposzami w dobrej sieciowej strzelance Zombie Army 4: Dead War . Nasz recenzent poleca. Andrzej Kutys także zachęca, aby spróbować… » więcej 2020-02-15, godz. 06:00 Zombie Army 4: Dead War [PS4] Motyw eliminowania zombie - różnej maści - został już przerobiony w historii gier komputerowych na tysiące różnych sposobów. Ciężko obecnie wymyślić coś nowego, ciężko czymś w pełni zaskoczyć graczy. Nie inaczej jest z nowym… » więcej 2020-02-15, godz. 06:00 Zombie Army 4: Dead War [PS4] Motyw eliminowania zombie - różnej maści - został już przerobiony w historii gier komputerowych na tysiące różnych sposobów. Ciężko obecnie wymyślić coś nowego, ciężko czymś w pełni zaskoczyć graczy. Nie inaczej jest z nowym… » więcej 2020-02-14, godz. 15:29 ARCHIWUM 2019, grudzień » więcej 2020-02-14, godz. 15:28 ARCHIWUM 2020 » więcej 2020-02-14, godz. 15:28 ARCHIWUM 2020, styczeń » więcej 2020-02-14, godz. 14:14 [08.02.2020] Reperkusje Żeby było śmieszniej - tytułowych reperkusji po opóźnieniu premiery największej polskiej produkcji właściwie nie było. Bo dzięki serialowi o Białym Wilku znowu świetnie im się sprzedają gry z tym bohaterem i zamiast dołować… » więcej 2020-02-14, godz. 13:53 [08.02.2020] Koronawirus cz1 Cóż - to może i nie jest dobra konstatacja - gdy zakładamy, że pojawią się kolejne części kącika technologicznego, które mogą zdominować informacje o niebezpiecznej sytuacji jaka zdarzyła się w Chinach. Nasz ekspert Radek Lis… » więcej 2020-02-08, godz. 06:00 Please The Gods [Switch] Kostki, kostki... wszędzie widzę kostki... Te do gry, dodajmy dla jasności, heh. Właściwie Please The Gods jawi mi się jako jedna wielka sześcienna kostka, bo i na generowanych przez konsolę rzutach i losowości oparto zabawę w tej… » więcej 2020-02-08, godz. 06:00 Please The Gods [Switch] Kostki, kostki... wszędzie widzę kostki... Te do gry, dodajmy dla jasności, heh. Właściwie Please The Gods jawi mi się jako jedna wielka sześcienna kostka, bo i na generowanych przez konsolę rzutach i losowości oparto zabawę w tej… » więcej
252253254255256257258