Powstawanie tej gry to scenariusz niczym z dramatu psychologicznego: kłótnia z zespołem, który realizował "jedynkę", tak z pięć koncepcji co dalej, plus angażowanie kolejnego studia... aż wreszcie powstaje nowy deweloper... Co z tego wyjdzie, zastanawiamy się z Michałem Królem w kolejnym kąciku Gramy po polsku. Poza tym, między innymi, sprawdzamy, jakie nasze produkcje pojawią się na wirtualnej odsłonie naprawdę znanych targów gier komputerowych.
Zobacz także
![](public/212/thumb_480_0/212_160587738210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160587893510.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160587893510.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160587973310.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160587973310.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160587973310.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160597277410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160586868910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_160526034210.jpg)