Firaxis Games ujawniło kilka szczegółów gry XCOM: Enemy Unknown. W październiku, gdy ten tytuł pojawi się na rynku, wcielimy się w postać dowódcy organizacji XCOM.
Naszym zadaniem będzie odparcie inwazji obcych na Ziemię. Dzięki sojuszowi wszystkich państw, dostaniemy do dyspozycji sprzęt i ludzi, by założyć bazę operacyjną. To od jej rozwoju będzie zależał sukces misji lub porażka. Trzeba będzie mądrze gospodarować deficytowymi surowcami, liczyć się z każdym groszem, werbować ludzi do elitarnych oddziałów i prowadzić badania naukowe - również na pojmanych obcych.
W grze bardzo istotna będzie też taktyka, gdy przeniesiemy się na pole walki, by kierować niewielkimi oddziałami. Pole walki będziemy oglądać z perspektywy trzeciej osoby. W wielu sytuacjach kamera będzie bardzo blisko akcji.
Spadkobierca UFO: Enemy Unknown i dziecko twórców serii Sid Meier's Civilization zapowiada się na bardzo ciekawą grę. Co niezwykle ważne - XCOM: Enemy Unknown będzie zrozumiałe dla osób nieznających angielskiego, bo będzie po polsku! Na razie nie wiadomo, czy będzie to pełna polonizacja, czy tak zwana kinowa, z napisami, ale Cenega zapewnia, że prace już trwają.
Zobacz także
2012-08-01, godz. 13:32
G
godmode ("tryb boga") - gdy w czasie gry staniemy się nieśmiertelni lub nietykalni, nie działają na nas ataki przeciwników. Zazwyczaj w taki tryb można wejść tylko dzięki wykorzystaniu błędów kodu, na przykład wpisując tak zwanego…
» więcej
2012-08-01, godz. 13:25
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:24
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:23
[31.07.2012] Do góry nogami
W tym Giermaszu gramy w dopiero co wydaną strzelankę Inversion i okazuje się, że może jednak trzeba było bardziej ten tytuł dopieścić. Chociaż ma jasne momenty - za to emocjonalnym mrokiem wieje z drugiego epizodu przygodówki The…
» więcej
2012-07-31, godz. 21:55
[31.07.2012] Maniac Mansion (1987r.)
Ta gra to legenda, tytuł, który zmienił elektroniczną rozgrywkę. Zamiast mozolnego wpisywania komend z klawiatury - wskazywanie myszką i menu z wyszczególnionymi czynnościami, które mógł wykonać gracz. w 1987 roku byliśmy świadkami…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:34
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:32
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 19:04
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-07-31, godz. 18:52
[31.07.2012] Inversion
Miało być: ciekawa, niespotykana mechanika, oparta na zabawie z grawitacją. Do tego zacięta walka, prowadzona w lokacjach, które można solidnie zdemolować, dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu. Wisienką na torcie naturalnie miała…
» więcej
2012-07-31, godz. 18:44
Inversion - najciekawsze fragmenty gry
» więcej