Firaxis Games ujawniło kilka szczegółów gry XCOM: Enemy Unknown. W październiku, gdy ten tytuł pojawi się na rynku, wcielimy się w postać dowódcy organizacji XCOM.
Naszym zadaniem będzie odparcie inwazji obcych na Ziemię. Dzięki sojuszowi wszystkich państw, dostaniemy do dyspozycji sprzęt i ludzi, by założyć bazę operacyjną. To od jej rozwoju będzie zależał sukces misji lub porażka. Trzeba będzie mądrze gospodarować deficytowymi surowcami, liczyć się z każdym groszem, werbować ludzi do elitarnych oddziałów i prowadzić badania naukowe - również na pojmanych obcych.
W grze bardzo istotna będzie też taktyka, gdy przeniesiemy się na pole walki, by kierować niewielkimi oddziałami. Pole walki będziemy oglądać z perspektywy trzeciej osoby. W wielu sytuacjach kamera będzie bardzo blisko akcji.
Spadkobierca UFO: Enemy Unknown i dziecko twórców serii Sid Meier's Civilization zapowiada się na bardzo ciekawą grę. Co niezwykle ważne - XCOM: Enemy Unknown będzie zrozumiałe dla osób nieznających angielskiego, bo będzie po polsku! Na razie nie wiadomo, czy będzie to pełna polonizacja, czy tak zwana kinowa, z napisami, ale Cenega zapewnia, że prace już trwają.
Zobacz także
2012-07-24, godz. 20:41
Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - fragmenty gry
» więcej
2012-07-24, godz. 20:37
[24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts?
Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:36
[24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts?
Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:29
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-07-24, godz. 20:25
[24.07.2012] Final Fantasy XIII
Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta…
» więcej
2012-07-24, godz. 20:24
[24.07.2012] Final Fantasy XIII
Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta…
» więcej
2012-07-24, godz. 19:54
[24.07.2012] Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia
Klasyczna gra przygodowa studia Wizarbox. Tytułowa Morgane przy okazji swoich siedemnastych urodzin obejmuje dowodzenie nad statkiem ojca-pirata i po skompletowaniu załogi wyrusza w podróż, której celem jest tytułowy Złoty Żółw…
» więcej
2012-07-24, godz. 15:29
[24.07.2012] Jak Apple z Google będzie wojować
Czyli o tym, jak pewien patent może - póki co w teorii - wywrócić do góry nogami cały świat smartfonów. Poza tym rozmawiamy z naszym ekspertem Radosławem Lisem o specjalnej folii, dzięki której na ekranie nie będzie odcisków palców…
» więcej
2012-07-24, godz. 14:37
[24.07.2012] Connor w Bostonie - zwiastun z komentarzem
Ubisoft ujawnia, jak będzie wyglądał Boston w Assassin's Creed III. Przewodnikiem wycieczki śladami Connora jest Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry. Zobaczcie i napiszcie, jak wam się podoba. Na wasze opinie i komentarze czekamy…
» więcej