Firaxis Games ujawniło kilka szczegółów gry XCOM: Enemy Unknown. W październiku, gdy ten tytuł pojawi się na rynku, wcielimy się w postać dowódcy organizacji XCOM.
Naszym zadaniem będzie odparcie inwazji obcych na Ziemię. Dzięki sojuszowi wszystkich państw, dostaniemy do dyspozycji sprzęt i ludzi, by założyć bazę operacyjną. To od jej rozwoju będzie zależał sukces misji lub porażka. Trzeba będzie mądrze gospodarować deficytowymi surowcami, liczyć się z każdym groszem, werbować ludzi do elitarnych oddziałów i prowadzić badania naukowe - również na pojmanych obcych.
W grze bardzo istotna będzie też taktyka, gdy przeniesiemy się na pole walki, by kierować niewielkimi oddziałami. Pole walki będziemy oglądać z perspektywy trzeciej osoby. W wielu sytuacjach kamera będzie bardzo blisko akcji.
Spadkobierca UFO: Enemy Unknown i dziecko twórców serii Sid Meier's Civilization zapowiada się na bardzo ciekawą grę. Co niezwykle ważne - XCOM: Enemy Unknown będzie zrozumiałe dla osób nieznających angielskiego, bo będzie po polsku! Na razie nie wiadomo, czy będzie to pełna polonizacja, czy tak zwana kinowa, z napisami, ale Cenega zapewnia, że prace już trwają.
Zobacz także
2012-08-07, godz. 17:45
B
backtracking - czyli konieczność ponownego odwiedzania eksplorowanych wcześniej lokacji. Przykładowo: aby znaleźć jakiś przedmiot, który jest nam potrzebny w dalszym etapie gry, musimy wrócić do miejsc, które już "zaliczyliśmy"…
» więcej
2012-08-07, godz. 17:10
[07.08.2012] Doom (1993r.)
To była walka na śmierć i życie. Zagrożenia czyhały zewsząd, gracza atakowały wściekłe bestie z piekła rodem i nie mniej niebezpieczni ludzie. Przeżycie na niegościnnym Marsie było bardzo trudne, ale do dyspozycji mieliśmy odpowiedni…
» więcej
2012-08-07, godz. 16:32
Obejrzyj fragment rozgrywki w Bulletstorm
» więcej
2012-08-07, godz. 16:29
[07.08.2012] Bulletstorm
Polak potrafi zrobić grę na światowym poziomie. Studio People Can Fly wsławiło się już kultowym Painkillerem, ale Bulletstorm to miało być wejście do absolutnej światowej elity. Również, a może przede wszystkim, pod względem…
» więcej
2012-08-07, godz. 16:27
[07.08.2012] Bulletstorm
Polak potrafi zrobić grę na światowym poziomie. Studio People Can Fly wsławiło się już kultowym Painkillerem, ale Bulletstorm to miało być wejście do absolutnej światowej elity. Również, a może przede wszystkim, pod względem…
» więcej
2012-08-07, godz. 16:11
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-08-07, godz. 16:06
[07.08.2012] Diablo III
Z recenzją tej jakże oczekiwanej przez wiele lat gry specjalnie postanowiliśmy się nieco wstrzymać - i patrząc na doniesienia o szturmie graczy na serwery i dużych problemach firmy Blizzard z obsługą Diablo III, wydaje się, że była…
» więcej
2012-08-07, godz. 16:05
[07.08.2012] Diablo III
Z recenzją tej jakże oczekiwanej przez wiele lat gry specjalnie postanowiliśmy się nieco wstrzymać - i patrząc na doniesienia o szturmie graczy na serwery i dużych problemach firmy Blizzard z obsługą Diablo III, wydaje się, że była…
» więcej
2012-08-07, godz. 15:40
[07.08.2012] Lądujemy na Marsie
Co prawda w grach komputerowych to ludzkość już dawno podbiła w kosmosie wszystkie galaktyki, ale w prawdziwym życiu póki co cieszymy się z sukcesu "Curiosity", który wylądował na Marsie. A malkontenci już narzekają, że zdjęcia…
» więcej
2012-08-07, godz. 15:37
ARCHIWUM 2012, sierpień
» więcej






