Jak zawsze na przełomie roku podsumowujemy minione 12 miesięcy. Tym razem nie mogliśmy się niestety razem spotkać z całą redakcją Giermaszu (wiadomo, pandemia) - więc Michał Król i Andrzej Kutys przedstawią najciekawsze naszym zdaniem produkcje 2020 roku. Nie zawsze są to gry wybitne - choć oczywiście takie się i tu znajdą - my po prostu staraliśmy się wybrać tytuły, przy których się naprawdę dobrze bawiliśmy. Niezależnie od tego, czy to wielka produkcja AAA czy mały, niezależny "indyk". Zdarzają się też remastery i inne odnowione wersje. Nie typujemy gry roku (choć swoich ulubieńców też mamy), w pierwszej części przedstawiamy produkcje, które recenzowaliśmy od stycznia do czerwca - a za tydzień oczywiście typy z drugiego półrocza przedstawimy.
Kolejność przypadkowa: Dragon Ball Z: Kakarot, Life is Strange 2 (ostatni odcinek ukazał się w 2020 roku), Darksiders: Genesis (wersja konsolowa), DOOM Eternal, NiOh 2, Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle, Hunt: Showdown, Persona 5 Royal, Final Fantasy VII Remake, Ori and the Will of the Wisps, Animal Crossing: New Horizons, Maneater, Sakura Wars, SnowRunner, 80's Overdrive, Moving Out: Szalone Przeprowadzki, Streets of Rage 4, Destrobots, Liberated, Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, What the Golf?, The Last of Us Part II
Kolejność przypadkowa: Dragon Ball Z: Kakarot, Life is Strange 2 (ostatni odcinek ukazał się w 2020 roku), Darksiders: Genesis (wersja konsolowa), DOOM Eternal, NiOh 2, Bayonetta & Vanquish 10th Anniversary Bundle, Hunt: Showdown, Persona 5 Royal, Final Fantasy VII Remake, Ori and the Will of the Wisps, Animal Crossing: New Horizons, Maneater, Sakura Wars, SnowRunner, 80's Overdrive, Moving Out: Szalone Przeprowadzki, Streets of Rage 4, Destrobots, Liberated, Xenoblade Chronicles: Definitive Edition, What the Golf?, The Last of Us Part II
Zobacz także
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
DC Super Hero Girls: Teen Power [Switch]
Gdy włączyłem DC Super Hero Girls: Teen Power, przez pierwsze kilkanaście minut zastanawiałem się, niczym w piosence, "co ja robię tu" ? Nastoletnie, szczebioczące sympatycznie super-bohaterki, radośnie podekscytowane wrzuceniem kolejnej…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 [Xbox Series X]
Od 2010 roku CI Games rozwija swoją serię Sniper: Ghost Warrior. Efekty tych działań były różne. Rekordowa sprzedaż jedynki, słabsza dwójki, masa bugów w SGW3 i odrodzenie w Sniper: Ghost Warrior Contracts. Kontrakty wprowadzały…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
DC Super Hero Girls: Teen Power [Switch]
Gdy włączyłem DC Super Hero Girls: Teen Power, przez pierwsze kilkanaście minut zastanawiałem się, niczym w piosence, "co ja robię tu" ? Nastoletnie, szczebioczące sympatycznie super-bohaterki, radośnie podekscytowane wrzuceniem kolejnej…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 [Xbox Series X]
Od 2010 roku CI Games rozwija swoją serię Sniper: Ghost Warrior. Efekty tych działań były różne. Rekordowa sprzedaż jedynki, słabsza dwójki, masa bugów w SGW3 i odrodzenie w Sniper: Ghost Warrior Contracts. Kontrakty wprowadzały…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
[12.06.2021] Giermasz #452 - Precyzyjne strzały
Gdy debiutowała "jedynka", sensacyjna sprzedaż była także spowodowana wstrzeleniem się (nomen omen) w niszę, która okazała się atrakcyjna dla graczy. Później losy serii różnie się plotły, ale miło nam poinformować, że zdaniem…
» więcej
2021-06-11, godz. 18:38
[12.06.2021] Niekończące się pasmo nieszczęść
Oczywiście - sami narobili sobie problemów, gdy najpierw rozbudzili gigantyczne oczekiwania graczy, a później... a później i ich dopadł potężny pech. Poważne kłopoty niedawnego lidera naszej branży - między innymi o tym opowiada…
» więcej
2021-06-11, godz. 15:44
GIERMASZ 2021, czerwiec
» więcej