Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Technologie na 29.05.21
W ostatnim czasie obserwujemy znaczne wzmożenie (że się tak wyrazimy) w temacie "my też zrobimy swoją konsolę". A deklarują to naprawdę poważne, znane i duże technologiczne firmy. Aha - także bardzo popularne są deklaracje o "tworzeniu własnych gier". Ciekawe, bo chociaż pieniędzy korporacjom nie brakuje, to doświadczenie uczy, że nawet wielki budżet można roztrwonić a efekt będzie mizerny. W tym programie o kolejnym takim pomyśle opowiada nasz ekspert Radek Lis. Poza tym, dyskutujemy o tłoku w kosmosie i czy konkurencja na rynku "satelitarnego" internetu faktycznie będzie tylko dobra dla klientów.
GIERMASZ-Technologie na 22.05.21
"Będzie lepiej, ładniej, stabilniej, szybciej"... - i dodajcie sobie do tego, co jeszcze można wymyślić w korpo-PR-gadce. Czyli zaczynamy kącik od rozmowy o najnowszej, zapowiadanej wersji ultra-popularnego systemu operacyjnego na smartfony. Nasz technologiczny ekspert Radek Lis niezmiennie fascynuje się także podbojem kosmosu, są nowe doniesienia na temat kolejnych wypraw. Wracamy też do ostatnio bardzo gorącego tematu problemów z dostępnością sprzętu, zwłaszcza kart graficznych. Gigant rzuca wyzwanie "kopaczom" kryptowalut.
GIERMASZ-Technologie na 15.05.21
Znikające z rynku najdroższe nawet karty graficzne, konsole wykorzystywane do kopania kryptowalut - taka jest rzeczywistość gracza XXI wieku. Kolejne firmy próbują przekonać "górników" do ich sprzętu, nasz technologiczny ekspert Radek Lis stara się wlać nieco optymizmu do serc fanów "PC-master-race". Poza tym, rozmawiamy o tym, czy wielka korporacja stworzy swoją konsolę do gier, omawiamy też najnowsze premiery na smartfonowym rynku.
GIERMASZ-Technologie na 01.05.21
Jeden z najważniejszych producentów kart graficznych na rynku wysyła do graczy pocieszające sygnały - opowiada nasz technologiczny ekspert Radek Lis. Z nadzieją na więcej next-genowych konsol w sklepach i więcej "PC-master-race" oczywiście. Rozmawiamy także, jakie są najnowsze wieści z Marsa. Swoją drogą: jak to brzmi - gdy co tydzień docierają informacje z Czerwonej Planety, prawdziwe sci-fi. Omawiamy też kilka nowości spod znaku nadgryzionego jabłka. I, po raz nie wiemy już który pojawia się wątek "permanentnej inwigilacji", gdy słyszymy o blokowaniu funkcji śledzącej nasze aktywności...

Zobacz także

2021-09-25, godz. 06:00 NBA 2K22 [PC] Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym… » więcej 2021-09-25, godz. 06:00 NBA 2K22 [PC] Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym… » więcej 2021-09-25, godz. 06:00 DEATHLOOP [PC] Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze… » więcej 2021-09-25, godz. 06:00 DEATHLOOP [PC] Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze… » więcej 2021-09-25, godz. 06:00 DEATHLOOP [PC] Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze… » więcej 2021-09-25, godz. 06:00 Game Builders Garage [Switch] Założenia Game Builder Garage są dobre. Chodzi o to, by dzieci nauczyły się tworzyć gry dzięki intuicyjnemu przewodnikowi stworzonemu przez Nintendo. I powiedzmy, że to się udaje. Problem w tym, że najmłodsi mają pewną cechę… » więcej 2021-09-18, godz. 06:00 Tales of Arise [PlayStation 5] Tak. To się może udać - myślałem oglądając na ekranie najnowszą odsłonę długaśnej serii. Nie będę jakoś szczególnie oryginalny w tej recenzji - czy może felietonie, w którym więcej przemyśleń, niż wypisywania plusów… » więcej 2021-09-18, godz. 06:00 Tales of Arise [PlayStation 5] Tak. To się może udać - myślałem oglądając na ekranie najnowszą odsłonę długaśnej serii. Nie będę jakoś szczególnie oryginalny w tej recenzji - czy może felietonie, w którym więcej przemyśleń, niż wypisywania plusów… » więcej 2021-09-18, godz. 06:00 WarioWare: Get It Together! [Switch] Wyobraźcie sobie prostą w wykonaniu, zasadach i sterowaniu grę, gdzie liczy się szybkość i precyzja. Takich produkcji powstało wiele, ale nic nie dorówna serii WarioWare, która absurdalnym humorem i zaskakującymi zadaniami przebija… » więcej 2021-09-18, godz. 06:00 Pathfinder: Wrath of the Righteous [PC] Pożoga, plugastwo, otchłań… Z mrocznych czeluści fantastycznego świata na ziemię wypełzło parszywe zło. Przez ponad sto lat ludzkość dzielnie broniła swojego domu, swojej ukochanej krainy. Wszystko to jednak spełzło na niczym…… » więcej
155156157158159160161