Spory rozstrzał gatunkowy w tym programie: Michał Król bardzo poleca niezwykle zabawną, niezależną polską produkcję
Rain on Your Parade. Gra jest krótka, jest w jednym z abonamentów - no i, umówmy się, jak często macie okazję zagrać... chmurką? Z kolei Andrzej Kutys zmierzył się z kolejnym jRPG - produkcją odpicowaną a już w dniu premiery w 1998 roku uznawaną za "specyficzną". SaGa Frontier Remastered dalej zaskakuje "świeżaków", trzeba temu tytułowi po prostu poświęcić trochę więcej czasu i zaangażowania. Za to, jeżeli w kasie pustka, budżetu na gry nie ma w tym momencie - to poleca się "darmówka" (z mikropłatnościami). Oczywiście to nie jest "nówka-sztuka-nie-śmigana", ale mamy w redakcji fana, który setki godzin w tej "diablowatej" grze już spędził - i sprawdził najnowszy dodatek. Path of Exile: Echoes of the Atlas (gdy ogólnie twórcy obecnie określają stan gry mianem "Ultimatum"). Bardzo polecamy, szczególnie, że można spróbować za darmo. I jeszcze dwa kąciki: Gramy po polsku przygotował Michał Król, a Radek Lis sprawdził nowości w świecie nowych technologii.
Co prawda sieciowa strzelanka
Outriders ma jeszcze pewne techniczne problemy - jednakowoż już nie czekaliśmy z recenzją (bo twórcy też sukcesywnie grę "łatają"). Jarek Gowin spędził bardzo intensywne chwile na obcej planecie Enoch i bardzo sobie chwali. I co nas niezmiernie cieszy, wysiłek polskiego studia People Can Fly doceniają gracze na całym świecie, tytuł wskoczył na listy bestsellerów i oby utrzymał się na nich jak najdłużej. A co słychać u innych polskich twórców? Michał Król tradycyjnie zaprasza na kolejną odsłonę kącika Gramy po polsku. Odwiedził nas też giermaszowy ekspert technologiczny Radek Lis, dyskutujemy i od podboju kosmosu i o, przykładowo, problemach z dostępnością kart graficznych. Przygotowaliśmy także przegląd aktualności z branży, czyli co wydarzyło się w ostatnim tygodniu w branży gier wideo. To na początek - a na koniec, Stary, ale jary Panza Kick Boxing.
Na początek krótkie wyjaśnienie: chociaż zapowiadaliśmy recenzję Outriders, opóźniliśmy tę publikację, bo zgodnie z informacjami twórców, borykająca się z pewnymi problemami technicznymi produkcja wkrótce będzie działać lepiej. Więc postanowiliśmy tydzień poczekać. Natomiast dwie gry, które dla Was sprawdziliśmy (właściwie trzy), będziemy bardzo polecać. Andrzej Kutys najpierw poczuł się nieco przytłoczony: ale gdy poznasz mechanikę tej gry na tyle, że działasz automatycznie i nie gubisz się w tych wszystkich możliwościach jakie oferuje -
Monster Hunter Rise daje mnóstwo frajdy fanowi gatunku RPG akcji. Podobnie Michał Król jest niezwykle zadowolony next-genową wersją paczki dwóch (sprzedawanych razem) produkcji o szalonej jeździe deskorolką: Tony Hawk's Pro Skater 1+2 w tym gatunku rządzi i dzieli. A choć recenzji Outriders doczekacie się w przyszłym tygodniu, to w kąciku Gramy po polsku sporo czasu poświęcamy tej produkcji. W studiu także Radek Lis, który opowiada o nowościach technologicznych. Na koniec Stary, ale jary Kajko i Kokosz (z 1994 r.).
"Symulatory chodzenia" to specyficzny, acz wdzięczny dla fanów gatunek gier. Stawiają na klimat a nie na skomplikowane mechanizmy rozgrywki, zazwyczaj są krótkie - co ma znaczenie, gdy czasu coraz mniej... Polskie
Paradise Lost to właśnie taka gra. Niezła, choć Michał Król jednak liczył na więcej i zalicza tę produkcję do grona "średniaków". Z kolei It Takes Two - zdaniem Jarka Gowina - to nierówna produkcja. Gdy trochę zawodzi na polu fabularnym, znakomicie nadrabia bardzo udaną rozgrywką skrojoną na miarę dwóch graczy. I można ten tytuł z tego powodu polecać. Mamy też dwa kąciki przygotowane: Gramy po polsku z Michałem Królem. A Andrzej Kutys z naszym ekspertem technologicznym Radkiem Lisem dyskutują na temat nowości w branży IT. A na koniec tego Giermaszu Stare, ale jare Gran Turismo.
Naturalnie mamy też życzenia: przede wszystkim Zdrowia i Spokoju z okazji Wielkanocy!
Naturalnie mamy też życzenia: przede wszystkim Zdrowia i Spokoju z okazji Wielkanocy!
Zobacz także
2021-09-25, godz. 06:00
Life is Strange: True Colors [PlayStation 4]
Chyba kiedyś już użyłem takiego porównania. Tutaj jednak też pasuje, także ponownie; trochę czułem się, jakbym wrócił do lat 90-tych i oglądał Jezioro Marzeń. Taki klimat panuje w kolejnej części serii Life is Strange z podtytułem…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
Game Builders Garage [Switch]
Założenia Game Builder Garage są dobre. Chodzi o to, by dzieci nauczyły się tworzyć gry dzięki intuicyjnemu przewodnikowi stworzonemu przez Nintendo. I powiedzmy, że to się udaje. Problem w tym, że najmłodsi mają pewną cechę…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
Game Builders Garage [Switch]
Założenia Game Builder Garage są dobre. Chodzi o to, by dzieci nauczyły się tworzyć gry dzięki intuicyjnemu przewodnikowi stworzonemu przez Nintendo. I powiedzmy, że to się udaje. Problem w tym, że najmłodsi mają pewną cechę…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
NBA 2K22 [PC]
Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
NBA 2K22 [PC]
Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
NBA 2K22 [PC]
Skórzana piłka rozmiar "7”, parkiet z klonowego drewna, dwa kosze na wysokości trzech metrów i dziesięciu prawdziwych, sportowych herosów. Tak niewiele wystarczy do tego, by przez 48 minut rozpalać do czerwoności widownię na całym…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
DEATHLOOP [PC]
Na DEATHLOOP od Bethesdy czekało wielu graczy. Produkcja, hucznie zapowiadana, przyciąga oko - trailery przedstawiały dynamiczną rozgrywkę, barwne uniwersum oraz garść dobrego humoru. Pytanie, czy w praktyce udało się to pierwsze…
» więcej
2021-09-25, godz. 06:00
Game Builders Garage [Switch]
Założenia Game Builder Garage są dobre. Chodzi o to, by dzieci nauczyły się tworzyć gry dzięki intuicyjnemu przewodnikowi stworzonemu przez Nintendo. I powiedzmy, że to się udaje. Problem w tym, że najmłodsi mają pewną cechę…
» więcej