Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz #461
Giermasz #461
GIERMASZ-Program z 28.08.21
Ciekawe, że w każdej z recenzji w tym Giermaszu wspominamy o interesującej opowieści. Zdaniem Łukasza Rabikowskiego, fabuła oraz ciekawa mechanika są najmocniejszymi punktami King's Bounty II. To połączenie RPG i turowo-strategicznej walki. Michał Król wręcz zachwyca się historią - i jak ona jest przedstawiona - w wydawałoby się, ot, zwykłej zręcznościowej grze o golfie. A tu niespodzianka, bo Golf Club: Wasteland jest czymś zdecydowanie większym, niż by się mogło wydawać. Fabuła jest też absolutną podstawą w gatunku symulatorów chodzenia. Andrzej Kutys docenia twórców Road 96, jedynie zastanawia się, czy to nie jest produkcja przede wszystkim dla nastoletniego odbiorcy. Polecamy też tradycyjnie nasz kącik technologiczny, Radek Lis sprawdził, co dzieje się w tej dynamicznie się rozwijającej się branży. Michał Król sprawdził też, co dzieje się u polskich twórców - część z nich pokazuje swoje gry na właśnie trwających, wirtualnych targach Gamescom.
Giermasz #460
Giermasz #460
GIERMASZ-Program z 21.08.21
Dwie gry niezależne - i jedna produkcja firmowana logo wyjątkowo bogatej korporacji. Choć, firmy, która mimo ogromnego budżetu dopiero w branży gier debiutuje. Zaczynamy jednak od produkcji tworzonej przez naprawdę mały zespół. I zważywszy na to, to The Ascent naprawdę imponuje. Ogólnie, to po prostu naprawdę udana strzelanka - a świadczyć może o tym także fakt, że w redakcji i Bartek Czetowicz, i Michał Król, chcieli przygotować jej recenzję. Wspomniany Michał Król miał też okazję zjeździć absolutnie wszystkie trasy w zręcznościowo-rajdowym art of rally (twórcy piszą nazwę z małej litery). Polecamy fanom takiej zabawy. Łukasz Rabikowski uczestniczył za to w otwartej becie sieciowego MMO New World. Tu mowa właśnie o potężnej firmie - Amazon - która stoi za powstaniem tej gry. I nie da się ukryć, nasz recenzent na wrześniową premierę czeka ze sporymi nadziejami. Andrzej Kutys za to odpytał naszego eksperta Radka Lisa o nowości świata technologii. I jeszcze Michał Król poleca bardzo rozbudowany kącik Gramy po polsku.
Ładujemy baterie przed tradycyjnie wypełnioną premierami drugą połową roku. W międzyczasie (warto tam szukać inspiracji dla nowych gamingowych odkryć) zapraszamy do odwiedzania działu "Recenzje". Od stycznia do końca lipca przygotowaliśmy dla Was w sumie 67 recenzji, w tym wielu gorąco przez nas polecanych produkcji. I już wkrótce wracamy!

Słyszymy się zatem znowu w kolejnej audycji w sobotę 21 sierpnia!

Zobacz także

2022-03-19, godz. 06:00 Triangle Strategy [Switch] Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Triangle Strategy [Switch] Aż chciałbym siebie zacytować, z jednej z poprzednich recenzji - gdy pisałem o "teatrze lalek" i przedstawionej w nim epickiej historii o ratowaniu świata. Tak mi się skojarzyło, gdy odpaliłem Triangle Strategy. I, od razu wyjaśnię… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-19, godz. 06:00 Total War: Warhammer III [PC] Pora na zakończenie trylogii Total War: Warhammer. Pytanie, czy jest to godny finisz serii, która mocno ewoluowała od swojego początku? Z pewnością dobry. Total War: Warhammer III to strategia czasu rzeczywistego w której najważniejsze… » więcej 2022-03-18, godz. 10:29 [19.03.2022] Niespodziewane powroty W branży gier komputerowych skomplikowane losy różnych produkcji nie są czymś zaskakującym. Dobry start - ale później spadek zainteresowania - reset koncepcji, nowy model płatności i wzrost liczby graczy na serwerach: między innymi… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 Elden Ring [PlayStation 5] I pomyśleć, że to całe szaleństwo umierania zaczęło się od gry, której Sony nie chciało wydać na Zachodzie jako zbyt trudnej i niszowej. Świat gamingu byłby inny, gdyby pocztą pantoflową nie rozniosła się wieść o Demon's… » więcej 2022-03-12, godz. 06:00 [12.03.2022] Na wschodzie i zachodzie bez zmian Próbując zachować równowagę w świecie, którego bezpieczeństwo zostało ostatnio brutalnie zniszczone, zaczynamy od normalnych wiadomości. Bo nasz technologiczny ekspert Radek Lis zawsze omawiał konferencje branżowych gigantów… » więcej
129130131132133134135