Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Opinie po premierze były pochlebne, ale gracze jakoś się nie przekonali i wynik finansowy był na tyle niezadowalający, że skasowano prace nad kontynuacją.
Opinie po premierze były pochlebne, ale gracze jakoś się nie przekonali i wynik finansowy był na tyle niezadowalający, że skasowano prace nad kontynuacją.
Polak potrafi zrobić grę na światowym poziomie. Studio People Can Fly wsławiło się już kultowym Painkillerem, ale Bulletstorm to miało być wejście do absolutnej światowej elity. Również, a może przede wszystkim, pod względem sprzedaży. Opinie po premierze były pochlebne, ale gracze jakoś się nie przekonali i wynik finansowy był na tyle niezadowalający, że skasowano prace nad kontynuacją. Ale People Can Fly jest na szczycie, zespół właśnie projektuje nową odsłonę słynnej serii Gears of War. Na którą jeszcze sobie poczekamy, więc my namawiamy w międzyczasie właśnie na Bulletstorm. Taka fajna gra, do tego do kupienia wręcz w genialnych cenach - w naszej recenzji jesteśmy stanowczo "na tak". Co nas urzekło? - zapraszamy do słuchania.
GIERMASZ-Recenzja Bulletstorm
Posłuchaj recenzji gry Bulletstorm.
Opinie po premierze były pochlebne, ale gracze jakoś się nie przekonali i wynik finansowy był na tyle niezadowalający, że skasowano prace nad kontynuacją.

Zobacz także

2012-07-24, godz. 20:41 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - fragmenty gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:37 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:36 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:29 Kilka screenów z gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:25 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 20:24 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 19:54 [24.07.2012] Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia Klasyczna gra przygodowa studia Wizarbox. Tytułowa Morgane przy okazji swoich siedemnastych urodzin obejmuje dowodzenie nad statkiem ojca-pirata i po skompletowaniu załogi wyrusza w podróż, której celem jest tytułowy Złoty Żółw… » więcej 2012-07-24, godz. 15:29 [24.07.2012] Jak Apple z Google będzie wojować Czyli o tym, jak pewien patent może - póki co w teorii - wywrócić do góry nogami cały świat smartfonów. Poza tym rozmawiamy z naszym ekspertem Radosławem Lisem o specjalnej folii, dzięki której na ekranie nie będzie odcisków palców… » więcej 2012-07-24, godz. 14:37 [24.07.2012] Connor w Bostonie - zwiastun z komentarzem Ubisoft ujawnia, jak będzie wyglądał Boston w Assassin's Creed III. Przewodnikiem wycieczki śladami Connora jest Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry. Zobaczcie i napiszcie, jak wam się podoba. Na wasze opinie i komentarze czekamy… » więcej
657658659660661662663