W tym Giermaszu gramy w dopiero co wydaną strzelankę Inversion i okazuje się, że może jednak trzeba było bardziej ten tytuł dopieścić. Chociaż ma jasne momenty - za to emocjonalnym mrokiem wieje z drugiego epizodu przygodówki The Walking Dead, to po prostu trzeba przeżyć. A jakby ktoś miał problemy z żargonem używanym w branży, właśnie uruchomiliśmy słowniczek, zaś w dziale Technologie zastanawiamy się nad losem niegdysiejszego giganta na rynku telefonów komórkowych.
Przygodówka point'n'click Kapitan Morgane i tajemnica Złotego Żółwia oraz kolejna odsłona słynnej serii jRPG czyli Final Fantasy XIII - czyli Giermasz na tropie gier dla ludzi kochających niesamowite przygody w bajkowych klimatach. To nie jest zabawa dla każdego, o czym mówimy w naszych recenzjach. ale może warto zaryzykować, a nuż się spodoba? Poza tym sprawdzamy, co się dzieje w Electronic Arts i zapraszamy do wysłuchania długiej rozmowy z przedstawicielem firmy, a w dziale Technologie mówimy o patencie, który może wywrócić do góry nogami cały rynek smartfonów na świecie.
Redakcja Giermaszu wybrała się do Warszawy na zaproszenie Cenega Polska, aby przedpremierowo pograć w Borderlands 2 i XCOM: Enemy Unknown. Strzelanka FPP i strategia - oba tytuły mają być hitami tej jesieni. Czy tak się stanie? W tym Giermaszu staramy się, na podstawie fragmentów gameplaya, odpowiedzieć na to pytanie - a wygląda to naprawdę zachęcająco... Poza tym, w dziale Technologie, zastanawiamy się, do czego nam potrzebny nowy Office i nowy iPhone 5.
W powszechnym przekonaniu - które to zresztą można poprzeć setkami przykładów - "dwójka" jest zawsze gorsza od "jedynki". A my tymczasem recenzujemy grę, która może być postawiona na piedestale niczym wzorzec z Sevres - Assasins Creed 2, patrzcie, tak się powinno robić sequele! Poza tym rozmawiamy z Grzegorzem Szablą z Ubisoft Polska między innymi o - a to niespodzianka - nadchodzącym Assasins Creed 3. Zaś w dziale Technologie wpadamy w czarnowidztwo, co do rozwoju branży gier z punktu widzenia gracza i martwimy się losem pewnego żelka.
Na serio - bo Deus Ex: Human Revolution porusza poważne problemy cywilizacji przyszłości, czyli recenzja świetnej gry w cyberpunkowym sosie. A z przymrożeniem oka - bo odlatujemy zupełnie i absolutnie nie na serio z japońską super-wiedźmą i gramy w slasher Bayonetta. W dziale Technologie rozmawiamy między innymi o pewniej multimedialnej kulce - a że rozgadani jesteśmy, to Stare, ale jare się nie mieści (coś ekstra za tydzień), udało się za to dać naszym słuchaczom Battlefield 3 i w zakładce Rozdajemy gry dopisać coś jeszcze...
Zobacz także
2012-08-01, godz. 13:32
G
godmode ("tryb boga") - gdy w czasie gry staniemy się nieśmiertelni lub nietykalni, nie działają na nas ataki przeciwników. Zazwyczaj w taki tryb można wejść tylko dzięki wykorzystaniu błędów kodu, na przykład wpisując tak zwanego…
» więcej
2012-08-01, godz. 13:25
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:24
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:23
[31.07.2012] Do góry nogami
W tym Giermaszu gramy w dopiero co wydaną strzelankę Inversion i okazuje się, że może jednak trzeba było bardziej ten tytuł dopieścić. Chociaż ma jasne momenty - za to emocjonalnym mrokiem wieje z drugiego epizodu przygodówki The…
» więcej
2012-07-31, godz. 21:55
[31.07.2012] Maniac Mansion (1987r.)
Ta gra to legenda, tytuł, który zmienił elektroniczną rozgrywkę. Zamiast mozolnego wpisywania komend z klawiatury - wskazywanie myszką i menu z wyszczególnionymi czynnościami, które mógł wykonać gracz. w 1987 roku byliśmy świadkami…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:34
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:32
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 19:04
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-07-31, godz. 18:52
[31.07.2012] Inversion
Miało być: ciekawa, niespotykana mechanika, oparta na zabawie z grawitacją. Do tego zacięta walka, prowadzona w lokacjach, które można solidnie zdemolować, dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu. Wisienką na torcie naturalnie miała…
» więcej
2012-07-31, godz. 18:44
Inversion - najciekawsze fragmenty gry
» więcej