Fuck the war! - taki tytuł nosił e-mail z oświadczeniem 11bit studios. Autorzy antywojennego hitu This War of Mine wszelkie dochody ze sprzedaży tej pozycji w najbliższych dniach przeznaczą na wsparcie Ukraińskiego Czerwonego Krzyża. Oczywiście od tej informacji Michał Król rozpoczął to wydanie kącika Gramy po polsku. Oprócz tego, mówimy między innymi o zapowiedzianej kontynuacji niespodziewanego a wielkiego polskiego hitu. A inni już szykują się do premiery, liczymy, że trzecia część historii o polowaniu na demony również podbije listy przebojów.
Bardzo dobre informacje po premierze jednej z najbardziej wyczekiwanych polskich gier segmentu AAA. Wielki budżet, długi czas produkcji - i są wysokie (choć nie najwyższe) recenzje oraz zainteresowanie fanów. Gdy jedni radośnie hasają i mierzą się z hordami zombie, inni - wreszcie - cieszyć się mogą z next genowej grafiki na konsolach. Ta aktualizacja przygody w cybepunkowym świecie nie była wcześniej anonsowana. Tak samo Michał Król, autor kącika, jak i wielu graczy było zaskoczonych informacją o łatce "uładniającej". A oprócz rozmowy o największych polskich studiach, nie zabrakło też informacji o projektach mniejszych acz bardzo ciekawie się zapowiadających.
Zjawisko "bombardowania recenzjami" nie jest nowe. W skrócie, niezadowoleni z czegoś gracze zarzucają platformę zbierającą oceny gier negatywnymi notami. Tak się stało z bardzo gorącą polską premierą. Dlaczego gracze z Włoch byli zbulwersowani to jedno, ale, że tak powiemy, "odzew" naszych rodaków był natychmiastowy i przypominał ułańską szarżę. Między innymi o tym rozmawiamy z Michałem Królem w tym wydaniu kącika Gramy po polsku. I tak jak zjawisko "bombardowania" i marudzenia średnio się nam podoba - tak przypadek NFT jest wyjątkiem. Polski deweloper miał taki pomysł, ale fani nie byli łaskawi...
Były różne plotki i pogłoski - ba, nawet publikacje o "produkcyjnym piekle", skrupulatnie dementowane przez przedstawicieli studia. Ostatecznie, wreszcie się udało, wielka gra o przetrwaniu w świecie opanowanym przez zombie nareszcie pojawiła się w sklepach. Nasza recenzja za chwilę, a Michał Król oczywiście opowiada o tym, jakie reakcje towarzyszą tej premierze. A za pasem kolejne debiuty wielce obiecujących projektów przygotowywanych przez polskie zespoły. Są zresztą takie tytuły, które już osiągnęły ogromy sukces, z przyjemnością to oczywiście odnotowujemy.
Zobacz także
2023-04-08, godz. 06:00
Resident Evil 4 Remake [Xbox Series X]
Ja jestem zachwycony. Jest tu pewnie kilka niedociągnięć, ale one giną w morzu zalet, grywalności i przygody, która trzyma jak łapska zombiaka. Resident Evil 4 Remake nie pozwala na chwilę o sobie zapomnieć. Człowiek najchętniej…
» więcej
2023-04-08, godz. 06:00
Road 96: Mile 0 [PC]
Na wstępie do tej recenzji trzeba postawić jedną sprawę jasno: nie grałem w Road 96. Na szczęście Road 96: Mile 0 to prequel, który ma miejsce przed wydarzeniami z pierwszej gry z serii. W Mile 0 wcielamy się w dwójkę bohaterów:…
» więcej
2023-04-07, godz. 18:00
Railroad Tycoon (1990 r.)
"Strategia gry jest prosta: należy zarabiać pieniądze i już. Najpierw zatrzymaj upływ czasu i dokładnie obejrzyj mapę. Wybierz dwa miasta niezbyt od siebie oddalone i - w miarę możliwości - uprzemysłowione i tam załóż swoją…
» więcej
2023-04-07, godz. 10:55
[01.04.2023] Promocja
W nieustannej karuzeli premier dobra komunikacja z graczami, zainteresowanie ich swoją produkcją to absolutna podstawa. Nic więc dziwnego, że w kąciku Gramy po polsku Michał Król odnotowuje studia, które wybrały się za ocean i w…
» więcej
2023-04-07, godz. 10:29
GIERMASZ 2023, kwiecień
» więcej
2023-04-05, godz. 14:40
ARCHIWUM 2023, styczeń
» więcej
2023-04-05, godz. 14:40
ARCHIWUM 2023, luty
» więcej
2023-04-05, godz. 14:40
ARCHIWUM 2023, marzec
» więcej
2023-04-05, godz. 14:39
ARCHIWUM 2022, grudzień
» więcej
2023-04-05, godz. 14:39
ARCHIWUM 2023
» więcej