Tego chyba jeszcze w Giermaszu nie robiliśmy: skoro przed nami, graczami, druga połowa roku 2022, to
zebraliśmy się w studiu, aby podyskutować o naszych oczekiwaniach na zbliżające się miesiące. Jakie premiery, jakie nadzieje - i jakie to produkcje, których po prostu nie możemy się doczekać. Rozstrzał gatunkowy spory - a i częsta ostatnio praktyka przekładania premier sprawy nie ułatwiała. Więc i nie zabrakło także wymiany zdań na, ogólnie mówiąc, sytuację branży: ile tytułów z największymi budżetami jest w przygotowaniu jeszcze na ten rok (spoiler alert: no jakoś tak mało?), czym zaskoczą nas twórcy niezależni. W studiu Jarek Gowin, Bartek Czetowicz, Michał Król i Andrzej Kutys. Aby Was nie zanudzić, pilnowaliśmy czasu audycji, więc mamy nadzieję, że te niespełna 30 minut będzie idealnym wprowadzeniem w ostatnie dwa kwartały roku 2022.
PS. W momencie nagrywania audycji (musieliśmy się spotkać wcześniej ze względu na urlopy), nie była znana jeszcze data premiery wielce oczekiwanego God of War Ragnarok. Oczywiście, dołączamy tę produkcję do listy wszystkich redaktorów w Giermaszu.
PS. W momencie nagrywania audycji (musieliśmy się spotkać wcześniej ze względu na urlopy), nie była znana jeszcze data premiery wielce oczekiwanego God of War Ragnarok. Oczywiście, dołączamy tę produkcję do listy wszystkich redaktorów w Giermaszu.
Zobacz także
2022-02-12, godz. 06:00
Model Builder [PC]
Wielkie żaglowce, superszybkie samochody, rakiety czy cuda architektury. Praktycznie nie ma już dziedziny, której nie zminiaturyzowałoby modelarstwo. Największe, najbardziej szczegółowe i rozbudowane modele potrafią kosztować setki…
» więcej
2022-02-12, godz. 06:00
Model Builder [PC]
Wielkie żaglowce, superszybkie samochody, rakiety czy cuda architektury. Praktycznie nie ma już dziedziny, której nie zminiaturyzowałoby modelarstwo. Największe, najbardziej szczegółowe i rozbudowane modele potrafią kosztować setki…
» więcej
2022-02-12, godz. 06:00
Model Builder [PC]
Wielkie żaglowce, superszybkie samochody, rakiety czy cuda architektury. Praktycznie nie ma już dziedziny, której nie zminiaturyzowałoby modelarstwo. Największe, najbardziej szczegółowe i rozbudowane modele potrafią kosztować setki…
» więcej
2022-02-12, godz. 06:00
[12.02.2022] Giermasz #485 - Z pamiętnika młodego modelarza
W tym Giermaszu jedna recenzja (o Dying Light 2 opowiemy Wam za tydzień), gra z gatunku symulatorów. Ale, według Łukasza Rabikowskiego, Model Builder naprawdę wyróżnia się na plus pośród bardzo wielu produkcji w gatunku. A skoro…
» więcej
2022-02-11, godz. 14:01
[12.02.2022] Ułańska szarża
Zjawisko "bombardowania recenzjami" nie jest nowe. W skrócie, niezadowoleni z czegoś gracze zarzucają platformę zbierającą oceny gier negatywnymi notami. Tak się stało z bardzo gorącą polską premierą. Dlaczego gracze z Włoch byli…
» więcej
2022-02-11, godz. 13:54
[12.02.2022] Nowe galaktyki
Satelity, które spaliły się od błysku Słońca - smartfony, które galaktykę mają w nazwie i są flagowymi maszynami jednego z liderów tego rynku: między innymi o tym rozmawiamy z naszym technologicznym ekspertem Radkiem Lisem. Oczywiście…
» więcej
2022-02-11, godz. 09:19
Cruise for a Corpse (1991 r.)
To miała być miła wycieczka w słońcu Morza Śródziemnego. Chociaż inspektora Raoula Dusentiera chyba powinno zastanowić, że zaproszenie do spędzenia kilku dni na luksusowym jachcie multimilionera było napisane jakby w pośpiechu..…
» więcej
2022-02-05, godz. 06:00
Expeditions: Rome [PC]
Potężni dowódcy, wielkie podboje i nieposkromiona żądza władzy. Już te trzy słowa doskonale opisują to co czeka nas w zamierzchłych i historycznych czasach starożytności. To właśnie wtedy prym na całym globie wiódł przepotężny…
» więcej
2022-02-05, godz. 06:00
Expeditions: Rome [PC]
Potężni dowódcy, wielkie podboje i nieposkromiona żądza władzy. Już te trzy słowa doskonale opisują to co czeka nas w zamierzchłych i historycznych czasach starożytności. To właśnie wtedy prym na całym globie wiódł przepotężny…
» więcej
2022-02-05, godz. 06:00
Bushido Blade 2 (1998 r.)
Wydane w 1998 roku Bushido Blade 2 jest trójwymiarową bijatyką, która miała jedną niespotykaną mechanikę. Przy odrobinie szczęścia walkę można było zakończyć jednym celnym ciosem. M.in. w ten sposób twórcy ze studia Light…
» więcej