Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 25.06.22
Trzy gry, dwie świetne noty - i trzecia jedynie średnia, acz z zastrzeżeniem, że ogromny potencjał tam jest. Zaczynamy od filmowego horroru (czyli rozgrywka sama w sobie jest bardzo, ale to bardzo prosta) - Jarek Gowin gorąco poleca fanom The Quarry. Michał Król do tej audycji przetestował dwie zręcznościowe produkcje. Jedna, to zwariowana piłka nożna Mario Strikers: Battle League Football. Samo rozgrywanie meczu jest świetne, tyle, że twórcy kompletnie nie ogarnęli całej otoczki, trybów gry, w których można by tę naprawdę dobrą rozgrywkę "sprzedać". Cóż, czekamy na aktualizacje (choć cena gry premierowa). A że opłacamy z własnych środków jeden z abonamentów, to tam na premierę opublikowano też chodzoną bijatykę Teenage Mutant Ninja Turtless: Shredder's Revenge. I w gatunku jest to pozycja znakomita! Ze stałych kącików polecamy informacje ze świata nowoczesnych technologii, które jak zawsze przedstawił nasz ekspert Radek Lis.
GIERMASZ-Program z 18.06.22
Udało się załatać polską produkcję, którą ostatecznie Michał Król naprawdę poleca (zwłaszcza) młodszym, ale i starszym fanom. Trójwymiarowa platformówka Kao The Kangaroo jest absolutnie godna swojej niewygórowanej (jak na nowość) ceny. Mamy też dwie strategie. Przy czym SpellForce III Reforced to wersja przygotowana na pada - i Jarek Gowin bawił się nią naprawdę bardzo dobrze na swojej next-genowej konsoli. Nieco gorzej za to Bartek Czetowicz ocenia - ogrywane na PC - The Guild 3, sprawdźcie recenzję. W tym wydaniu programu bardzo dużo mówimy o branży polskiej. Nie pierwszy to raz zresztą, chociażby tydzień temu cała audycja wypełniona relacją z warszawskiego Pixel Heaven 2022. Ale, w ostatnim tygodniu mieliśmy mnóstwo zapowiedzi polskich produkcji, pokazano zupełnie nowe materiały, w części przypadków pojawiły się daty premier - i o tym opowiada jak zawsze Michał Król w rozmowie z Andrzejem Kutysem.
Pixel Heaven 2022. Fot. Andrzej Kutys [Radio Szczecin]
Pixel Heaven 2022. Fot. Andrzej Kutys [Radio Szczecin]
GIERMASZ-Program z 11.06.22
Pixele widzimy, wszędzie widzimy pixele... Kolejny raz wyrwaliśmy się ze studia, żeby odwiedzić warszawską imprezę z długą historią, czyli Pixel Heaven edycja 2022. Tu królują klimaty retro - przeplatane ze współczesnością. Michał Król i Andrzej Kutys oczywiście przede wszystkim szukają polskich gier i ich twórców. Także w XXI wieku powstają produkcje inspirowane klasyką, ich również na warszawskiej imprezie nie zabrakło. A żeby było jeszcze ciekawiej - Pixel Heaven (o ile słuchacie audycji w dniu jej premiery) właśnie trwa. Jeszcze możecie zobaczyć te wszystkie stare monitory z wyświetlanymi klasykami.
GIERMASZ-Program z 04.06.22
Dwie recenzje w tym Giermaszu - i w obu przypadkach mówimy o błędach, jakie wychwyciliśmy w opisywanych produkcjach. Przy czym, chociaż Andrzej Kutys trochę utyskuje na Sniper Elite 5, tak jednak podkreśla, że fani strzelanin w klimacie II Wojny Światowej mogą znaleźć w tej zabawie całkiem dużo radości. Także Michał Król przez pierwsze 10h naprawdę dobrze bawił się trójwymiarową platformówką Kao The Kangaroo - ale przez błąd dotyczący zapisywania stanu gry na razie nie może przejść dalej i czeka na zapowiedzianą przez twórców łatkę. Stąd mówi o pierwszych wrażeniach z tej sympatycznej produkcji dla młodszych. Na początku tego wydania programu przygotowaliśmy przegląd wydarzeń w świecie gier. W tym Giermaszu polecamy także kącik technologiczny, z nowinkami świata IT o których opowiada nasz ekspert Radek Lis. Na koniec programu Stary, ale jary Syphon Filter.

Zobacz także

2022-07-23, godz. 06:00 Stray [PlayStation 5] Gdy wydawca Annapurna Interactive zapowiada nową grę to wiadomo, że będzie to nietuzinkowa produkcja. W portfolio mają wiele niezależnych hitów, które podbiły serca graczy i wyróżniały się na tle konkurencji. Teraz mogą dopisać… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 Stray [PlayStation 5] Gdy wydawca Annapurna Interactive zapowiada nową grę to wiadomo, że będzie to nietuzinkowa produkcja. W portfolio mają wiele niezależnych hitów, które podbiły serca graczy i wyróżniały się na tle konkurencji. Teraz mogą dopisać… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 Stray [PlayStation 5] Gdy wydawca Annapurna Interactive zapowiada nową grę to wiadomo, że będzie to nietuzinkowa produkcja. W portfolio mają wiele niezależnych hitów, które podbiły serca graczy i wyróżniały się na tle konkurencji. Teraz mogą dopisać… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 Endling: Extinction is Forever [Xbox Series X] Po co właściwie gramy w gry? No na pewno dla rozrywki. Zabicia czasu. Przeżywania przygód. Dla wrażeń. Przyjemności. A co z grami, które jakby te przyjemność stawiają na drugim miejscu? Przede wszystkim usiłując nam coś przekazać… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 [23.07.2022] Giermasz #508 - Kłaczek Jak wiadomo, kot jest królem internetu. Więc powstanie tej gry w tym kontekście było chyba nieuchronne. Na szczęście, twórcy gry Stray nie poszli na łatwiznę przygotowania "symulatora kota", a zaprezentowali bardzo ciekawą przygodę… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 Endling: Extinction is Forever [Xbox Series X] Po co właściwie gramy w gry? No na pewno dla rozrywki. Zabicia czasu. Przeżywania przygód. Dla wrażeń. Przyjemności. A co z grami, które jakby te przyjemność stawiają na drugim miejscu? Przede wszystkim usiłując nam coś przekazać… » więcej 2022-07-23, godz. 06:00 Endling: Extinction is Forever [Xbox Series X] Po co właściwie gramy w gry? No na pewno dla rozrywki. Zabicia czasu. Przeżywania przygód. Dla wrażeń. Przyjemności. A co z grami, które jakby te przyjemność stawiają na drugim miejscu? Przede wszystkim usiłując nam coś przekazać… » więcej 2022-07-22, godz. 13:53 [16.07.2022] Zmiana lidera To sobie sprawili prezent na 20-to lecie... Polskie studio przez lata uważane za lidera branży, także finansowo, zostało strącone z piedestału (na drugie miejsce) przez inną firmę. Ale cóż - gdy jedni zaliczyli mega-falstart z produkcją… » więcej 2022-07-22, godz. 13:52 GIERMASZ 2022, lipiec » więcej 2022-07-22, godz. 12:58 Sea Wolf (1976 r.) W dobie wszechobecnych remasterów i remaków starszych gier, wspominamy produkcję, która w pewnym sensie może uchodzić za jednego z prekursorów tego trendu. W 1970 roku w salonach gier pojawiło się masywne pudło z automatem nazwanym… » więcej
105106107108109110111