Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Call of Duty: Modern Warfare II
Call of Duty: Modern Warfare II
Call of Duty: Modern Warfare stawia wysoko poprzeczkę przed następcami serii. Bo to mówiąc prosto, ale bardzo szczerze: klasyka gier komputerowych. Modern Warfare oferował nam genialny wątek fabularny, rwącą akcję oraz wręcz filmowe cutscenki. Po latach doczekaliśmy się kontynuacji w postaci Vanguarda, ale lepiej o nim nie wspominać. Na pewno twórcy uwierzyli w swój produkt - bo sam widziałem w Szczecinie i nie tylko reklamy nowego dziecka Activision. Czy to Call of Duty na jakie czekaliśmy? Zastanowimy się nad tym w tej recenzji.

Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega
GIERMASZ-Recenzja Call of Duty Modern Warfare 2

Modern Warfare 2 jest piękny. Wygląda idealnie, genialnie, cudownie... brakuje chyba określeń, żeby opisać jego piękno. Filmy w przerwie między akcją z gry wyglądają jak kinowe. Dodatkowo warto wspomnieć o udźwiękowieniu: odgłosy, wybuchy, strzały, powodują momentami że uchylałem w pokoju głowę.

W kampanii podróżujemy po całym świecie, bo lokacje przedstawiają kraje arabskie, Holandię, Amerykę Południową czy Francję - generalnie klimat zmienia się bardzo często, co stanowi ciekawe urozmaicenie gry. Do tego twórcy przygotowali dla nas kampanię fabularną, która wbija w fotel. Pościgi, strzelaniny, wybuchy, wojny gangów... wszystko, kompletnie wszystko, czego potrzebujecie w grze komputerowej, jest w nowym Call of Duty: Modern Warfare 2.

O kampanii mówiliśmy już w poprzednim Giermaszu, ale warto przyjrzeć się rozgrywce wieloosobowej. Bawię się w niej do dziś doskonale. I warto tutaj podkreślić szczególnie klasykę Call of Duty - standardowy multiplayer z - co ciekawe - wolniejszym tempem, niż przed laty. Po prostu na ekranie dzieje się nieco mniej, rozgrywka jest nieco spokojniejsza i dla mnie, boomera, to bardzo dobre rozwiązanie. Ponad to bronie z których korzystamy są bardzo dobrze zbalansowane. Tam gdzie ma być ociężale i wolno, to jest ociężale i wolno - a tam gdzie ma być szybko i po cichu - jest szybko i po cichu.

Nowe Call of Duty jest idealne. Nie widzę w nim wielkich minusów...trudno je dostrzec. Recenzenci momentami narzekają na błędy, bugi, glitche, ale mówiąc szczerze na ani jeden nie trafiłem. Dobra, klasyczna, naparzanka we współczesnych czasach - takie jest nowe Modern Warfare. Z czystym sumieniem daję tej grze 10 punktów w skali od 1 do 10. W to po prostu trzeba zagrać.

Ocena: 10/10

Zobacz także

2023-04-22, godz. 06:00 Beyond Contact [PC] Gry survivalowe nie są dla każdego. Zbieranie każdej możliwej śrubki, linki czy kabelka (niepotrzebne skreślić), aby potem zrobić filtr, szkło powiększające, pochodnię czy inny potrzebny nam do rozgrywki przedmiot - znam ludzi… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 Final Fantasy Pixel Remaster [PlayStation 5] Dawno, dawno temu - a tak konkretnie w 1987 roku w Japonii, Hironobu Sakaguchi, pracownik podupadającej firmy Square, zaproponował szefostwu projekt, który miał być ich finalnym dziełem. Jak internetowa wieść niesie, wzorem Dragon… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 Final Fantasy Pixel Remaster [PlayStation 5] Dawno, dawno temu - a tak konkretnie w 1987 roku w Japonii, Hironobu Sakaguchi, pracownik podupadającej firmy Square, zaproponował szefostwu projekt, który miał być ich finalnym dziełem. Jak internetowa wieść niesie, wzorem Dragon… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 Beyond Contact [PC] Gry survivalowe nie są dla każdego. Zbieranie każdej możliwej śrubki, linki czy kabelka (niepotrzebne skreślić), aby potem zrobić filtr, szkło powiększające, pochodnię czy inny potrzebny nam do rozgrywki przedmiot - znam ludzi… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 Dead Island 2 [Xbox Series X] Po blisko dekadzie oczekiwania druga wyspa - choć tak naprawdę miasto - (nie)umarłych trafiła w moje ręce. Oczekiwań nie miałem żadnych, więc nie mogłem się zawieść, za to mogłem bardzo pozytywnie zaskoczył. No i Dead Island… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 Final Fantasy Pixel Remaster [PlayStation 5] Dawno, dawno temu - a tak konkretnie w 1987 roku w Japonii, Hironobu Sakaguchi, pracownik podupadającej firmy Square, zaproponował szefostwu projekt, który miał być ich finalnym dziełem. Jak internetowa wieść niesie, wzorem Dragon… » więcej 2023-04-22, godz. 06:00 [22.04.2023] Giermasz #547 - Nie-umarlaki, kosmos i piksele Przeżyć w świecie pełnym morderczych zombie - albo dbać o przetrwanie na odległej planecie - wreszcie, zmierzyć się z pikselowymi przeciwnikami i uratować sześć światów fantasy... Doprawdy, dzięki grom komputerowym można wcielić… » więcej 2023-04-15, godz. 18:00 [15.04.2023] Powódź Twórcy chyba obecnie najsłynniejszej polskiej gry, której sprzedaż liczy się w dziesiątkach milionów sztuk, postanowili zaszaleć - i pokazali, jak wyglądałaby ich produkcja na mocarnych komputerach. Wygląda obłędnie, ale przy… » więcej 2023-04-15, godz. 06:00 Dredge [Xbox Series X] Jest rok 1927, kreślony na ekranie komiksową kreską rybak płynie kutrem przez noc. Nie wiemy, dlaczego tam się znalazł, atmosfera wydaje się lekko niepokojąca. A po chwili robi się co najmniej dziwnie, gdy czerwona mgła otacza jednostkę… » więcej 2023-04-15, godz. 06:00 Dredge [Xbox Series X] Jest rok 1927, kreślony na ekranie komiksową kreską rybak płynie kutrem przez noc. Nie wiemy, dlaczego tam się znalazł, atmosfera wydaje się lekko niepokojąca. A po chwili robi się co najmniej dziwnie, gdy czerwona mgła otacza jednostkę… » więcej
70717273747576