Gracze pewnie wiedzą, że rynek japoński rządzi się swoimi prawami - wystarczy pobieżnie zerknąć na listy największych przebojów w Kraju Kwitnącej Wiśni, aby to potwierdzić. Tak chyba też sądzi Electronic Arts, bo lista gier - przygotowanych na zachodnie rynki przecież - które wydawca zamierza pokazać na zbliżającym się Tokio Game Show doprawdy "powala". Liczy słownie... trzy pozycje: Medal of Honor: Warfighter, Need for Speed: Most Wanted i FIFA 13. Obstawiamy, że przynajmniej piłkę nożną to chyba Japończycy polubią.
I skoro wspominamy FIFA 13, demo pojawi się w najbliższą środę, premiera tuż tuż, a Elektronicy zapowiadają, że poprawi się fizyka piłki. Czyli z jednej strony, będzie bardziej odskakiwać od nogi i zachowywać się bardziej naturalnie, za to więcej będzie z nią można zrobić. Jutro się przekonamy ogrywając demo, a największy rywal, czyli Pro Evolution Soccer wyjdzie już 20 września. Ostatnio górą była FIFA, zobaczymy czy PES nadgoni rywala i strzeli mu gola.
W poprzedniej audycji recenzowaliśmy Dead Space 2, "trójka" jest zapowiadana na luty 2013 roku i jeżeli wierzyć twórcom, to jest na co czekać. W branży synonimem gry o wielkim budżecie i aspiracjach jest symbol AAA. No to Visceral Games twierdzi, że Dead Space 3, to nie jest już potrójne, a poczwórne A. Według nas znaczy to, że gra ich zdaniem będzie "ociekać zajefajnością". Wyjdzie - ocenimy w Giermaszu, co zostało z tych hucznych zapowiedzi.
Będzie nowa część cyklu Call of Juarez od naszego rodzimego Techlandu! Po eksperymencie ze współczesnością w The Cartel, w Gunslinger wracamy na Dziki Zachód. Więcej na ten temat w naszej rozmowie z przedstawicielem developera, którą także znajdziecie na naszej stronie w dziale aktualności.
W poprzedniej audycji recenzowaliśmy Dead Space 2, "trójka" jest zapowiadana na luty 2013 roku i jeżeli wierzyć twórcom, to jest na co czekać. W branży synonimem gry o wielkim budżecie i aspiracjach jest symbol AAA. No to Visceral Games twierdzi, że Dead Space 3, to nie jest już potrójne, a poczwórne A. Według nas znaczy to, że gra ich zdaniem będzie "ociekać zajefajnością". Wyjdzie - ocenimy w Giermaszu, co zostało z tych hucznych zapowiedzi.
Będzie nowa część cyklu Call of Juarez od naszego rodzimego Techlandu! Po eksperymencie ze współczesnością w The Cartel, w Gunslinger wracamy na Dziki Zachód. Więcej na ten temat w naszej rozmowie z przedstawicielem developera, którą także znajdziecie na naszej stronie w dziale aktualności.
Zobacz także
2012-08-01, godz. 13:32
G
godmode ("tryb boga") - gdy w czasie gry staniemy się nieśmiertelni lub nietykalni, nie działają na nas ataki przeciwników. Zazwyczaj w taki tryb można wejść tylko dzięki wykorzystaniu błędów kodu, na przykład wpisując tak zwanego…
» więcej
2012-08-01, godz. 13:25
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:24
SŁOWNIK
» więcej
2012-08-01, godz. 13:23
[31.07.2012] Do góry nogami
W tym Giermaszu gramy w dopiero co wydaną strzelankę Inversion i okazuje się, że może jednak trzeba było bardziej ten tytuł dopieścić. Chociaż ma jasne momenty - za to emocjonalnym mrokiem wieje z drugiego epizodu przygodówki The…
» więcej
2012-07-31, godz. 21:55
[31.07.2012] Maniac Mansion (1987r.)
Ta gra to legenda, tytuł, który zmienił elektroniczną rozgrywkę. Zamiast mozolnego wpisywania komend z klawiatury - wskazywanie myszką i menu z wyszczególnionymi czynnościami, które mógł wykonać gracz. w 1987 roku byliśmy świadkami…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:34
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 20:32
[31.07.2012] Przegląd tygodnia
Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji…
» więcej
2012-07-31, godz. 19:04
Kilka screenów z gry
» więcej
2012-07-31, godz. 18:52
[31.07.2012] Inversion
Miało być: ciekawa, niespotykana mechanika, oparta na zabawie z grawitacją. Do tego zacięta walka, prowadzona w lokacjach, które można solidnie zdemolować, dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu. Wisienką na torcie naturalnie miała…
» więcej
2012-07-31, godz. 18:44
Inversion - najciekawsze fragmenty gry
» więcej