Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Czy ktoś czeka na Dishonored? Pierwsze reakcje na różnych targach są entuzjastyczne, ale nowe marki w obecnych czasach często sprzedają się gorzej od kolejnych części uznanych serii. A co na to Bethesda? - Porównywanie Skyrim i Dishonored byłoby bardzo nie fair - mówi przedstawiciel studia i dodaje: - Czy osiągnie takie liczby, jakie pojawiły się w przypadku Skyrim? Mogę Wam powiedzieć, że na pewno nie. Ale nie była po to stworzona. Została stworzona z myślą o publiczności i długim cyklu życiowym tej marki - koniec cytatu. Bardzo nam się taka postawa podoba.

Gracze pewnie wiedzą, że rynek japoński rządzi się swoimi prawami - wystarczy pobieżnie zerknąć na listy największych przebojów w Kraju Kwitnącej Wiśni, aby to potwierdzić. Tak chyba też sądzi Electronic Arts, bo lista gier - przygotowanych na zachodnie rynki przecież - które wydawca zamierza pokazać na zbliżającym się Tokio Game Show doprawdy "powala". Liczy słownie... trzy pozycje: Medal of Honor: Warfighter, Need for Speed: Most Wanted i FIFA 13. Obstawiamy, że przynajmniej piłkę nożną to chyba Japończycy polubią.
I skoro wspominamy FIFA 13, demo pojawi się w najbliższą środę, premiera tuż tuż, a Elektronicy zapowiadają, że poprawi się fizyka piłki. Czyli z jednej strony, będzie bardziej odskakiwać od nogi i zachowywać się bardziej naturalnie, za to więcej będzie z nią można zrobić. Jutro się przekonamy ogrywając demo, a największy rywal, czyli Pro Evolution Soccer wyjdzie już 20 września. Ostatnio górą była FIFA, zobaczymy czy PES nadgoni rywala i strzeli mu gola.

W poprzedniej audycji recenzowaliśmy Dead Space 2, "trójka" jest zapowiadana na luty 2013 roku i jeżeli wierzyć twórcom, to jest na co czekać. W branży synonimem gry o wielkim budżecie i aspiracjach jest symbol AAA. No to Visceral Games twierdzi, że Dead Space 3, to nie jest już potrójne, a poczwórne A. Według nas znaczy to, że gra ich zdaniem będzie "ociekać zajefajnością". Wyjdzie - ocenimy w Giermaszu, co zostało z tych hucznych zapowiedzi.

Będzie nowa część cyklu Call of Juarez od naszego rodzimego Techlandu! Po eksperymencie ze współczesnością w The Cartel, w Gunslinger wracamy na Dziki Zachód. Więcej na ten temat w naszej rozmowie z przedstawicielem developera, którą także znajdziecie na naszej stronie w dziale aktualności.

Zobacz także

2012-08-01, godz. 13:32 G godmode ("tryb boga") - gdy w czasie gry staniemy się nieśmiertelni lub nietykalni, nie działają na nas ataki przeciwników. Zazwyczaj w taki tryb można wejść tylko dzięki wykorzystaniu błędów kodu, na przykład wpisując tak zwanego… » więcej 2012-08-01, godz. 13:25 SŁOWNIK » więcej 2012-08-01, godz. 13:24 SŁOWNIK » więcej 2012-08-01, godz. 13:23 [31.07.2012] Do góry nogami W tym Giermaszu gramy w dopiero co wydaną strzelankę Inversion i okazuje się, że może jednak trzeba było bardziej ten tytuł dopieścić. Chociaż ma jasne momenty - za to emocjonalnym mrokiem wieje z drugiego epizodu przygodówki The… » więcej 2012-07-31, godz. 21:55 [31.07.2012] Maniac Mansion (1987r.) Ta gra to legenda, tytuł, który zmienił elektroniczną rozgrywkę. Zamiast mozolnego wpisywania komend z klawiatury - wskazywanie myszką i menu z wyszczególnionymi czynnościami, które mógł wykonać gracz. w 1987 roku byliśmy świadkami… » więcej 2012-07-31, godz. 20:34 [31.07.2012] Przegląd tygodnia Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji… » więcej 2012-07-31, godz. 20:32 [31.07.2012] Przegląd tygodnia Wyczekiwany przez wielu - nie tylko polskich - graczy Sniper: Ghost Warrior 2 od naszego developera City Interactive niestety zaliczy kolejną "obsuwę". Najpierw premiera miała być na wiosnę, widzieliśmy nawet grywalne demo tej produkcji… » więcej 2012-07-31, godz. 19:04 Kilka screenów z gry » więcej 2012-07-31, godz. 18:52 [31.07.2012] Inversion Miało być: ciekawa, niespotykana mechanika, oparta na zabawie z grawitacją. Do tego zacięta walka, prowadzona w lokacjach, które można solidnie zdemolować, dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu. Wisienką na torcie naturalnie miała… » więcej 2012-07-31, godz. 18:44 Inversion - najciekawsze fragmenty gry » więcej
655656657658659660661