Z doświadczenia doskonale wiemy, że wielu wciąż żyje w świecie, w którym "gierki są dla dzieci". Cóż, jeżeli macie takiego rozmówcę, to można go po prostu zniszczyć argumentami - twardymi danymi, jak faktycznie wygląda rynek elektronicznej rozrywki w naszym kraju w opublikowanym właśnie raporcie. Michał Król pokrótce omawia ten dokument, który musi prowadzić do konkluzji, że w świecie szeroko rozumianej kultury, właściwie tylko polskie gry przebiły się do światowego mainstreamu. Bo, pokażcie nam polski film, który miał budżet miliarda złotych i zyskał uznanie milionów fanów na całym globie? No właśnie...
Zobacz także
![](../public/212/212_171036186410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_171120414210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_171120414210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_171120414210.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_171059521610.jpg)
![](../public/212/212_171007248710.jpg)
![](../public/212/212_171007553410.jpg)
![](../public/212/212_170963736410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_171036186410.jpg)
![](../public/212/212_171007248710.jpg)