W czasach, gdy premiery gier odbywają się praktycznie bez przerwy - zainteresowanie przyszłych odbiorców, zachęcenie ich, aby wciągnęli dany tytuł na swoją "listę życzeń", to bardzo ważny element marketingu. Ale czasami dana produkcja niemalże sama z siebie zdobywa gigantyczny rozgłos - o takim przypadku mówi gospodarz kącika Gramy po polsku Michał Król. Poza tym, nie brakuje bieżących informacji o funkcjonowaniu polskich studiów, zarówno dobrych, jak i złych.
Zobacz także
![](public/212/thumb_480_0/212_169779076610.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169779047510.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719325810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719325810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719637910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719658310.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719637910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_169719658310.jpg)