Do rozmowy zaprosiłem Rafała Sankowskiego, szefa studia Sonka. Firma ta specjalizowała się w portach na Switcha, miała też własne dokonania, a teraz pełną parą pracują nad najnowszą produkcją Holstin (polecam obserwować na Steamie). W długiej rozmowie poruszyliśmy m.in. temat historii studia, ich dokonań, rozwoju, początkach Rafała Sankowskiego w gamedevie, pracy w piwnicy, czy oryginalnym pomyśle na kolejny tytuł w portfolio, nadziejach i wersjach pudełkowych. Zapraszam, Michał Król.
"Psychologiczny survival horror rozgrywający się w latach 90. w odosobnionym polskim miasteczku, pochłoniętym przez ohydny twór. Zwiedzaj rozkładające się miasteczko, wypytuj mieszkańców i walcz z nieludzkimi stworami, żeby znaleźć odpowiedzi i dotrzeć do prawdy."
"Psychologiczny survival horror rozgrywający się w latach 90. w odosobnionym polskim miasteczku, pochłoniętym przez ohydny twór. Zwiedzaj rozkładające się miasteczko, wypytuj mieszkańców i walcz z nieludzkimi stworami, żeby znaleźć odpowiedzi i dotrzeć do prawdy."
Zobacz także
![](public/212/thumb_480_0/212_167482484410.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167482476310.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167483339910.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167421920810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167421920810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167421920810.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167421961610.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167421961610.jpg)
![](public/212/thumb_480_0/212_167422066110.jpg)