Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Szynobus Zachodniopomorskich Przewozów Regionalnych. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Szynobus Zachodniopomorskich Przewozów Regionalnych. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Od kilku dni przy każdej próbie połączenia się z bezprzewodową siecią występuje błąd. Problem dotyczy szynobusów Zachodniopomorskich Przewozów Regionalnych.
Podróżni potwierdzają, że internet nie działa już od dłuższego czasu.

- Wczoraj wracając do domu chciałem sprawdzić przesiadkę i był problem, bo internet nie działał. - Dobrze jakby to działało. - Próbowałam dwa razy połączyć się z internetem. Dwa razy jechałam pociągiem Impuls i za każdym razem wyskakiwał błąd i nie dało się połączyć.

Od początku tygodnia próbujemy dowiedzieć się u przewoźnika, dlaczego podróżni nie mogą połączyć się z siecią. Zachodniopomorskie Przewozy Regionalne, spółka odpowiedzialna za szynobusy, do dziś nie przekazała nam żadnej odpowiedzi w tej sprawie.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się natomiast, że powodem braku internetu w pociągach mogą być problemy techniczne po stronie operatora, firmy Play.

W bezprzewodowy internet wyposażone są pociągi należące do województwa zachodniopomorskiego, które kursują m.in. na trasach do Kołobrzegu, Świnoujścia, Koszalina i Poznania.
Podróżni potwierdzają, że internet nie działa już od dłuższego czasu.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty