Uczyli się, jak zarobić na pisaniu blogów, w jaki sposób działa „sport” na Twitterze, czy też jak zwiększyć sprzedaż biletów na koncerty dzięki np. na Facebookowi.
Pasjonaci mediów społecznościowych spotkali się w czwartek w Szczecinie. Jak co miesiąc, uczestnicy dzielili się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu social media oraz szeroko pojętego marketingu.
Gośćmi 16. spotkania "Czwartku Social Media" w Szczecinie byli Krzysztof Ufland oraz Artur Bańko, którzy odpowiadają za komunikację i marketing w Pogoni Szczecin. Odpowiadali na pytanie: „Czy kluby sportowe i sportowcy powinni komunikować się na Twitterze?”
- Portale społecznościowe to teraz cały świat, dlatego sport musiał współpracować z tym medium. To wielki biznes, wielkie pieniądze i najszybszy dostęp do najświeższych informacji - mówił Marcin Bańko z Pogoni Szczecin.
Marcin Kowalik pokazał, jak za pomocą mediów społecznościowych połączyć rynek biletów na koncerty z ciekawymi konkursami.
Znany i ceniony bloger Łukasz Kielban, który prowadzi jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogów poświęconych męskiej modzie, stylowi i savoir vivre opowiadał o tym, jak pasja do pisania może przerodzić się w sposób na życie i jak zarobić na tym, co się lubi.
- Cieszę się, że rośnie grupa ludzi, którzy tak chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki takiej otwartości jestem w stanie zagwarantować uczestnikom merytoryczną wiedzę oraz studia przypadków, których nie znajdą tak łatwo w internecie, i to wszystko całkowicie za darmo - podsumowuje Kacper Skoczylas, organizator Czwartkowych Spotkań Social Media w Szczecinie.
"Czwartki Social Media" służą przede wszystkim rozwijaniu relacji w branży mediów społecznościowych, wymianie wiedzy i doświadczeń, wspieraniu inicjatyw i integracji. Dlatego na spotkaniu mile widziani są wszyscy mieszkańcy Szczecina, których interesuje tematyka mediów społecznościowych, marketingu i komunikacji. Udział w Czwartkowych Spotkaniach Social Media jest bezpłatny.