Nowym partnerem portowej jedenastki została Tahal Polska, czyli jedna z większych firm specjalizujących się w pracach wodno-kanalizacyjnych. Kwota, na jaką opiewa umowa sponsorska pozostaje tajemnicą.
Tahal Polska to do niedawna przedsiębiorstwo Eko-Wark. Na swoim koncie ma setki inwestycji związanych z gospodarką wodną.
- Wraz ze zmianą nazwy, spółka rozpoczyna współpracę z Pogonią - mówi prezes Michael Reiss. - Nie jesteśmy tutaj tylko po to, żeby zarobić. Chcemy też dołożyć coś do społeczeństwa, w którym mieszka większość naszych pracowników.
Nieoficjalnie mówi się, że kwota umowy to kilkaset tysięcy złotych.
- Nie domknęliśmy jeszcze budżetu. Mam ambicję, żeby był on w granicach 20 mln zł - mówi prezes Portowców, Jarosław Mroczek. - Te pieniądze są więc jego częścią.
Umowa obowiązuje przez rok z opcją przedłużenia.
- Wraz ze zmianą nazwy, spółka rozpoczyna współpracę z Pogonią - mówi prezes Michael Reiss. - Nie jesteśmy tutaj tylko po to, żeby zarobić. Chcemy też dołożyć coś do społeczeństwa, w którym mieszka większość naszych pracowników.
Nieoficjalnie mówi się, że kwota umowy to kilkaset tysięcy złotych.
- Nie domknęliśmy jeszcze budżetu. Mam ambicję, żeby był on w granicach 20 mln zł - mówi prezes Portowców, Jarosław Mroczek. - Te pieniądze są więc jego częścią.
Umowa obowiązuje przez rok z opcją przedłużenia.
Zobacz także
2012-12-13, godz. 16:25
Bonin żegna się z piłkarskim klubem
Pogoń Szczecin nie przedłużyła kontraktu z Grzegorzem Boninem.
» więcej
2012-12-11, godz. 12:26
Skowronek jednak do Premiership
Artur Skowronek leci we wtorek do Wielkiej Brytanii. Trener Pogoni Szczecin stara się o licencję UEFA Pro, która pozwoli prowadzić niemal wszystkie drużyny z najsilniejszych lig świata.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:55
Czarne Koszule ograły Pogoń
Porażka na zakończenie rundy jesiennej ekstraklasy. Pogoń poległa w stolicy.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:46
Logo głównego sponsora zniknęło z koszulek Pogoni
Nowe logo na koszulkach Pogoni Szczecin. Na trykocie portowców nie ma już zielonego znaczka głównego sponsora, czyli Zakładów Chemicznych Police, a zastąpiło je logo Grupy Azoty.
» więcej
2012-12-10, godz. 15:00
Prezesi PZPN i Ekstraklasy apelują do prezydenta Szczecina
Ludzie biznesu, kultury i nauki chcą nowego stadionu w Szczecinie. Prawie 50 osób podpisało się pod apelem do prezydenta Piotra Krzystka, w którym proszą o zmianę negatywnej decyzji dotyczącej budowy nowej piłkarskiej areny.
» więcej