Rozmowy pod krawatem
Radio SzczecinRadio Szczecin » Rozmowy pod krawatem

Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Arogancja i upokarzanie kierowców, prezydent Szczecina "rozkopał miasto", żeby otwierać nowe ulice w czasie kampanii wyborczej w 2023 roku - wyliczał w "Rozmowach pod krawatem" Radia Szczecin poseł Prawa i Sprawiedliwości, Artur Szałabawka.
Prawo i Sprawiedliwość w szczecińskiej radzie miasta jest w opozycji. Szałabawka niegdyś był radnym i - jak podkreślał - nie raz krytykował Piotra Krzystka za, w jego ocenie, błędy w planowaniu inwestycji drogowych.

- Jest to lekceważenie mieszkańców i arogancja oraz upokarzanie kierowców. To widać na każdym kroku... To jest skandal: miasto, w którym nie ma miejsc do parkowania, doradcy prezydenta Krzystka, którzy wszystko robią, żeby kierowcy nie mogli się swobodnie poruszać po naszym mieście - ocenił Szałabawka.

Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Polityk PiS podkreślał, że ta inwestycja na pewno powstanie.
- Jest to lekceważenie mieszkańców i arogancja oraz upokarzanie kierowców. To widać na każdym kroku... To jest skandal: miasto, w którym nie ma miejsc do parkowania, doradcy prezydenta Krzystka, którzy wszystko robią, żeby kierowcy nie mogli się swobodnie poruszać po naszym mieście - ocenił Szałabawka.

Dodaj komentarz 7 komentarzy

"Poseł Szałabawka apelował do prezydenta Krzystka, aby ten myślał o drogach dojazdowych
do planowanej budowy Zachodniej Obwodnicy Szczecina. Polityk PiS podkreślał, że ta inwestycja na pewno powstanie."

Nie ma przetargu na ZOS. Premier znowu okłamał. Kiedy promy i SKM? Proszę zająć tymi tematami. Na pewno będą te inwestycje? Radio Szczecin proszę aby zrelacjonować postępy na kolei i co aktualnie powstaje w stoczni szczecińskiej. Może lokalne struktury pis zorganizują zwiedzanie stoczni, aby mieszkańcy mogli obejrzeć odbudowę przemysłu stoczniowego ? Chciałbym również uczestniczyć w tym wydarzeniu i podziwiać ciężką pracę pani Jacyny-Witt.
Szkoda, że odpowiedzialni za planowanie prac drogowych nie przejmują się takimi uwagami i utrudnianie życia kierowcom stało się już szczecińską tradycją. Oczywiście zawsze jest jedno tłumaczenie - wszystkiemu winne są zobowiązania finansowe i terminy, które i tak nie są dotrzymywane, bo opóźnienia to kolejna lokalna tradycja.
bezczelne kłamstwa i szczucie Szałabawki! Kończą się terminy rozliczenia kasy z Unii Europejskiej, która na te cele została nam przydzielona.
jeśli TERAZ Szczecin tej kasy nie wykorzysta, to będzie dotychczasowe pieniądze musiał zwrócić, a nowych NIE BĘDZIE. i co? PiS da?
Przysrywanie miastu, w sytuacji, gdy przez nieudolność PiS wszyscy Polacy będą finansowo tracić z uwagi na kary za Turów, a za chwilę i za Izbę Dyscyplinarną - jest po prostu chamską zagrywką
Były strażnik miejski przemówił. Proponuje mniej remontów. Super plan.
Pan Szałabawka mówi o arogancji? Proszę sobie przypomnieć głosy sprzeciwu mieszkańców odnośnie budowy pomnika Pana L.Kaczyńskiego i co Pan wówczas zrobił. Bo tak się składa, że wiele osób pamięta Pana zachowanie…
Najkrócej mówiąc.
Korki w planowaniu ... magistratu.
Bilans korków:
1. Stracone miliony zł ... w spalonym paliwie,
2. Dodatkowe zanieczyszczenie powietrza ... CO2 i tlenkami azotu,
3. Strata czasu ... w staniu bez celu.
4. Nadszarpnięty autorytet ... p. Prezydenta i jego akolitów.



Stracony czas
Koncentracja robót drogowych w Szczecinie w jednym czasie , których konsekwencją jest ogólna kongestia (po naszemu: korki albo zaparcia :-) ) jest symulacją stanu w którym w Szczecinie na niecałe 400 tys. mieszkańców będzie np. 500-600 tys. samochodów . Dzięki temu kierowcy już teraz w własnej skórze doświadczą tego , że samochód prywatny mieście stanie się przedmiotem funkcjonalnie bezsensownym , bo po pierwsze nie będzie jak jechać a po drugie , że jak już się nim nim ruszy, to potem się nie zaparkuje. Po zakończeniu wszystkich obecnych remontów i nawet po wybudowaniu zachodniej obwodnicy przy obecnym trendzie wzrostowym ilości samochodów prędzej czy później miasto stanie się jednym wielkim korkiem. Już dziś a może nawet już wczoraj pora na zmianę myślenia o przemieszczaniu się i poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań. Oczywiście miasto musi zagęszczać sieć KM i czynić ja bardziej zorganizowaną i przyjazną mieszkańcom.

Zobacz także

2024-04-15, godz. 09:51 Kandydatki na wójta gminy Dobra starły się w studiu Radia Szczecin [ZDJĘCIA] Niezbędna inwestycja czy zbędny wydatek? Kandydatki na wójta gminy Dobra starły się w studiu Radia Szczecin w audycji "Rozmowy pod krawatem". » więcej 2024-04-12, godz. 11:17 "Młode pokolenie żyje w innej rzeczywistości i widzi ogromną nudę na katechezie" Trwa szczeciński Festiwal Bonhoeffera "Ślady". Jednym z gości dyskusji i spotkań jest filozof i religioznawca, profesor Tadeusz Gadacz. » więcej 2024-04-12, godz. 09:22 Religioznawca: ludzie nie chcą już religii, która oparta była na posłuszeństwie Hierarchowie nie chcą zaakceptować tego, że człowiek stał się dojrzalszy. Tak gość "Rozmów pod krawatem" diagnozuje przyczyny kryzysu w Kościele. » więcej 2024-04-11, godz. 09:38 Bogucki: mój wynik wyborczy jest historycznie najlepszy w Szczecinie Porażka, ale w dobrym stylu - Zbigniew Bogucki komentuje swoją przegraną w wyborach na prezydenta Szczecina. » więcej 2024-04-10, godz. 11:38 Prezes Grupy Azoty: polickie Polimery nie są jeszcze skończone Musimy ratować naszą sytuację finansową - powiedział prezes Grupy Azoty Adam Leszkiewicz w porannej "Rozmowie pod krawatem". » więcej 2024-04-10, godz. 09:03 Grupa Azoty spróbuje ściągnąć nowych inwestorów do drużyny Chemika Police To nie przejaw wrogości czy niechęci, a konieczność. Prezes Grupy Azoty wyjaśnia powody zakręcenia kurka z pieniędzmi dla Chemika Police. Deklaruje jednak chęć pomocy. » więcej 2024-04-09, godz. 11:29 "Wszystkie tramwaje powinny być przynajmniej częściowo niskopodłogowe" Ostatnie wybory parlamentarne miały duży wpływ na te samorządowe, dlatego Koalicja Obywatelska zdobyła tak dużo mandatów w szczecińskiej Radzie Miasta - ocenił w "Rozmowach pod krawatem" Piotr Krzystek. » więcej 2024-04-09, godz. 09:04 Krzystek: na tę chwilę w centrum miasta nie będzie Strefy Czystego Transportu Ekologiczne działania - tak - Strefa Czystego Transportu - na razie nie. Nowy-stary prezydent Szczecina tuż po wyborach zdradza, jakie ma plany na kolejną kadencję. » więcej 2024-04-04, godz. 11:53 Polityk PiS: w wyborach prezydenckich będzie druga tura Radny i zarazem wiceprzewodniczący zachodniopomorskiego sejmiku mówił w "Rozmowie pod krawatem" m.in. o szansach kandydata PiS na prezydenta Szczecina. » więcej 2024-04-04, godz. 09:55 Kopeć: w Szczecinie nie ma strategii edukacyjnej Szczecinowi brak wizji edukacyjnej - wytyka radny radny sejmiku województwa. Chodzi między innymi o odpowiedni dojazd do poszczególnych szkół. » więcej 2024-04-03, godz. 09:08 Zielona energia dźwignią rozwoju Szczecina Zielona energia jest szansą na szybki rozwój Szczecina i regionu - uważa marszałek województwa zachodniopomorskiego. » więcej 2024-04-02, godz. 11:18 Prof. Czerniawski: stan Odry nadal jest bardzo zły Odra cały czas jest w stanie krytycznym, brakuje tylko widocznych dla ludzi skutków katastrofy na rzece, czyli śniętych ryb - przekonuje prof. Robert Czerniawski. » więcej 2024-04-02, godz. 09:23 Dyrektor IMGW: zmiany klimatyczne to powód do niepokoju To nie powinien być powód do radości - tak o ostatnich wysokich temperaturach mówi dyrektor Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej. » więcej 2024-03-29, godz. 09:37 Wielki Piątek to dzień, w którym chrześcijanie na chwilę powinni się zatrzymać To przede wszystkim okazja do tego, żeby się zatrzymać i pomyśleć. Tak dominikanin, ksiądz Tomasz Dostatni mówi o znaczeniu Wielkiego Piątku dla chrześcijan. » więcej 2024-03-28, godz. 11:22 Organizator protestów: chcemy iść do biur poselskich, zaprosić posłów do roboty Unia Europejska chce zmniejszać areał uprawy zbóż w Europie, a z drugiej strony otwiera się na żywność spoza Unii - z Ukrainy, z Ameryki Południowej, Stanów Zjednoczonych czy Kanady - mówił Stanisław Barna w "Rozmowach pod Kr… » więcej
78910111213