Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Dwoisz się i troisz, aby Twoja firma została zauważona przez użytkowników Google? Dotychczasowe sposoby nie przyniosły żadnych efektów i nie wiesz co tak naprawdę robisz źle? Zapewne do tej pory nie wykorzystałeś potencjału działań, dzięki którym Twoja strona internetowa może pojawić się na 1. stronie wyszukiwarki! Sprawdź, o czym mowa.

Masz wizytówkę w Google?

Zacznijmy od podstaw. Każda firma, która chce być widoczna w sieci powinna mieć swoje konto na Google Moja Firma i dobrze uzupełnione tam informacje. Założenie wizytówki w Google jest zupełnie bezpłatne i bardzo proste, co sprawia, że możesz to zrobić samodzielnie.

Dobrze zoptymalizowana wizytówka Google Moja Firma powinna zawierać:

  • dane kontaktowe (telefon, e-mail, adres, stronę www)

  • godziny otwarcia

  • zdjęcia firmy i wirtualny spacer

  • sekcję FAQ z pytaniami i odpowiedziami.

W przypadku. gdy Twoja firma posiada więcej niż jedną siedzibę, zalecane jest stworzenie osobnych profili GMF dla każdej z filii.

Pozycjonujesz stronę internetową?

Strona internetowa to "must have” jakichkolwiek działań promocyjnych w internecie. Jeśli jednak Twojej strony nie ma w TO10 na kluczowe frazy ofertowe, to trochę tak, jak gdyby Twoja firma w ogóle nie istniała. Aby ułatwić klientom znalezienie Twoich produktów, czy usług postaw na skuteczne pozycjonowanie stron. Pozycjonowanie (inaczej SEO) to kompleks działań, których celem jest zwiększenie widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie - zwiększenie ruchu i sprzedaży!

To zadanie dobrze jest powierzyć profesjonalistom, którzy na co dzień optymalizują serwisy internetowe. Specjalistów od SEO znajdziesz np. w agencji Widoczni. W zakres ich pracy wchodzi:

  • analiza rynku i konkurencji

  • planowanie struktury strony

  • profilowanie lingwistyczne (dobór słów kluczowych)

  • tworzenie treści

  • pozyskiwanie linków przychodzących

  • linkowanie wewnętrzne

  • monitoring i optymalizacja działań

  • raportowanie działań do klienta.

Profesjonalne agencje SEO często oferują przed podpisaniem umowy audyt strony www. Audyt i konsultacje z doradcą pozwolą ocenić, jakie działania na Twojej witrynie są konieczne, by efektywnie ją wypromować i wyprzedzić konkurencję.

Prowadzisz kampanie w Google Ads?

Google Ads to kolejny kanał, dzięki któremu Twoja firma będzie widoczna w Google. W porównaniu do pozycjonowania sklepów i stron, kampanie Google Ads dają znacznie szybsze efekty. Reklamy Google widoczne są w płatnych wynikach wyszukiwania (najczęściej 3 pierwsze i 3 końcowe wyniki wyszukiwania), podczas gdy strony wypozycjonowanie widzimy w organicznych (bezpłatnych) wynikach.

Kampanie Google Ads dają szereg możliwości i dostępne są w różnych formatach. Najpopularniejsze z nich to:

  • reklama w sieci wyszukiwania

  • reklama w sieci reklamowej

  • remarketing

  • reklama produktowa

  • kampanie inteligentne

  • kampania Youtube Ads

Trzeba pamiętać, że koszt kampanii Google Ads jest dość wysoki w porównaniu z innymi działaniami, jednak reklamy te pozwalają w szybki sposób pozyskać klientów o dużym budżecie. Niezależnie w jakiej branży działasz, ten sposób z pewnością sprawdzi się dla Twojej firmy.

Dbasz o optymalizację konwersji i UX?

Załóżmy, że Twoja strona jest już wypozycjonowania, kampanie Google Ads przynoszą efekty, a Twoja wizytówka Google jest dobrze zoptymalizowana. Czy więc na tym poprzestać? Oczywiście, że nie! Kolejnym krokiem jest zadbanie o to, by użytkownicy, którzy trafiają na Twoją stronę stali się realnymi klientami. To zadanie ułatwią Ci działania User Experience (UX) i optymalizacja konwersji. Ich celem jest jak największe uproszczenie drogi użytkownika do podjęcia decyzji o zakupie, czy nawiązaniu kontaktu z firmą.

Aby Twoja witryna była jak najbardziej przyjazna specjaliści od CRO i UX skupiają się na:

  • poprawie szybkości strony

  • dostosowaniu strony pod urządzenia mobilne

  • optymalizacji formularzy kontaktowych i przycisków CTA

  • poprawie wyglądu strony

  • zwiększeniu funkcjonalności menu i struktury strony.

Agencja Widoczni oferuje również rozszerzony pakiet usług, łączący zarówno działania SEO, jak i działania UX i CRO. Takie połączenie daje gwarancję, że Twoja strona będzie nie tylko dobrze wypozycjonowana w Google, ale będzie także przynosić realne zyski!

Jesteś na bieżąco z nowinkami branżowymi?

Wdrożenie powyższych działań to jedno. Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z marketingiem internetowym warto być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży. Śledź portale internetowe, oglądaj webinary, słuchaj podczasów, czytaj wywiady z ekspertami. Dzięki temu będziesz stale zorientowany, co w trawie piszczy, jakie zmiany szykuje Google, czy przewidziana jest jakaś aktualizacja algorytmu, które formy reklam są faworyzowane itp. Jednym z miejsc, w którym znajdziesz najświeższe nowinki z branży jest blog Akademii Widoczni i seria wywiadów z ekspertami "Oko w Oko z marketingiem internetowym”. Gorąco zachęcamy do śledzenia!

Artykuły sponsorowane

12345
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty