Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Pozycjonowanie stron Szczecin ‒ zadbaj o to, by Twoja witryna błyszczała w rankingu Google i przynosiła coraz większe zyski. Uzyskanie pozycji w TOP10 to duży krok do sukcesu. Jak to wszystko ugryźć i jakie działania są kluczowe? Zachęcamy do lektury!

Pozycjonowanie Szczecin ‒ na czym polega?

Pozycjonowanie strony to proces mający na celu zwiększenie widoczności witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Jest to długotrwały proces, który przynosi wiele korzyści, zarówno jeśli chodzi o zyski, jak i o zwiększenie rozpoznawalności firmy na szczecińskim rynku.

Frazy kluczowe

Dobór fraz kluczowych, na które pozycjonować będziemy stronę www, to jedna z pierwszych i ważniejszych czynności. Wybór fraz powinien być dobrze przemyślany, zgodny z tym, czego szukają klienci. Warto zadbać o to, by frazy dobrze opisywały ofertę, odpowiadały na intencje użytkowników, a co więcej, były dopasowane do osób znajdujących się na różnych etapach lejka marketingowego. Wyróżniamy 4 główne typy fraz, są to:

  • frazy brandowe ‒ opisujące naszą markę, przedstawiające historię naszego biznesu, np. 1stplace.pl,

  • frazy zasięgowe/generyczne ‒ to ogólne wyrażenia, kategorie produktowe, np. pozycjonowanie Szczecin,

  • frazy informacyjne ‒ zapytania rozwiązujące problem użytkownika, np. Ile kosztuje pozycjonowanie?,

  • frazy produktowe ‒ nazwa konkretnego produktu, konkretnej usługi, np. nike air max.

Pozycjonując stronę www w Szczecinie, powinniśmy pamiętać o dodaniu do fraz lokalizacji. W zależności od tego czy zależy nam na pozyskiwaniu klientów z całego Szczecina, czy z konkretnych części miasta, odpowiednie będą inne słowa kluczowe. Możemy skupić się na frazach zawierających nazwę miasta, na przykład usługi budowlane Szczecin lub zawierających nazwy konkretnych dzielnic (Stare Miasto, Turzyn, Arkońskie-Niemierzyn, Nowe Miasto, Łękno, Zawadzkiego-Klonowicza, Centrum, Drzetowo-Grabowo, Śródmieście-Zachód, Niebuszewo-Bolinko, Śródmieście-Północ, Niebuszewo).

Treści

Bez względu na to czy świadczysz usługi na terenie całego Szczecina, czy działasz tylko w konkretnych dzielnicach, nie możesz zapomnieć o wartościowych, unikalnych treściach. Mowa tutaj o treściach brandowych, artykułach blogowych i przeznaczonych do publikacji na portalach zewnętrznych, jak i o opisach usług i produktów.

  • Wszystkie treści powinny być zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych.

  • Ważne są nagłówki ‒ h1, h2, h2.

  • W treściach warto umieszczać linkowanie wewnętrzne, a także grafiki z atrybutem ALT.

Pozycjonowanie ‒ dlaczego jest ważne?

Pozycjonowanie jest długotrwałym procesem i niestety generuje koszty. Dlaczego mimo tego warto zdecydować się na takie działania? Już wyjaśniamy.

Posłużmy się przykładem:

Użytkownik po wpisaniu zapytania w Google, na przykład frazy: pozycjonowanie Szczecin otrzyma 246 000 wyników. Na przeglądanie wszystkich wyświetlonych stron nikt się nie zdecyduje.

Roboty Google w pierwszej kolejności wyświetlają strony, które są najbardziej wartościowe dla użytkownika. Takie witryny znajdują się w TOP10 i to właśnie na nich skupiają się klienci. Na drugą stronę wyników zagląda bardzo niewiele osób.

To właśnie strony z TOP10 odnotowują największy ruch i największe zyski. Pozycja w TOP10 jest więc niezwykle ważna i ma realny wpływ na konwersję. Warto więc czym prędzej wdrożyć działania, dzięki którym zyskamy widoczność.

Pozycjonowanie w Szczecinie ‒ zalety

Jakie zalety ma pozycjonowanie stron w Szczecinie? Są to:

  • wzrost wartościowego ruchu ‒ strony, które znajdują się w TOP10 wyników wyszukiwania odnotowują wysoki wartościowy ruch,

  • większa rozpoznawalność na rynku lokalnym, czyli w Szczecinie,

  • większe zyski,

  • przewaga nad konkurencją,

  • sposób, by dotrzeć do klientów z całego Szczecina bądź z konkretnych dzielnic miasta.

Pozycjonowanie lokalne ‒ dla kogo?

Pozycjonowanie lokalne w Szczecinie będzie doskonałą opcją dla biznesów, dla których istotne jest docieranie do osób przebywających w Szczecinie. Najczęściej są to takie firmy, jak:

  • kawiarnie, bary, restauracje,

  • kwiaciarnie,

  • szkoły, przedszkola,

  • warsztaty samochodowe,

  • elektrycy, hydraulicy,

  • firmy budowlane i remontowe.

Pozycjonowanie Szczecin z 1stplace.pl

Pozycjonowanie stron www w Szczecinie? Pozycjonowanie sklepu e-commerce? Zachęcamy do zapoznania się z ofertą 1stplace.pl Od ponad 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem stron biznesów ze Szczecina i innych części Polski. Ponadto oferujemy projektowanie i budowę stron www oraz sklepów internetowych.

Artykuły sponsorowane

12345
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty