Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Trudno jest wyobrazić sobie obecnie prowadzenie działalności restauracyjnej bez korzystania z terminala płatniczego. Wielu klientów tego typu lokali docenia możliwość rozliczeń dokonywanych w formie bezgotówkowej, szczególnie gdy korzystają z zewnętrznych ogródków.

Dlaczego terminal płatniczy sprawdzi się w restauracji z ogródkiem?

Terminal płatniczy w restauracjach z ogródkiem daje naszym klientom większe możliwości uregulowania rachunku za usługę. Przede wszystkim mogą oni wstąpić do naszej restauracji także spontanicznie – gdy nie będą mieli ze sobą gotówki lub portfela. W tym drugim przypadku mogą bowiem dokonać płatności przy użyciu innych urządzeń – telefonu lub smartwatcha połączonych za pomocą aplikacji z rachunkiem bankowym. Ponadto rozliczenia z wykorzystaniem terminala płatniczego są znacznie szybsze. Zajmują często kilka sekund, a klient nie musi czekać na odebranie różnicy między wpłaconą kwotą a ceną posiłku, co zapewnia oszczędność czasu.

Terminale przenośne – idealne rozwiązanie do ogródków

Istnieją dwie podstawowe odmiany terminalów płatniczych – stacjonarne i przenośne. Gdy korzystamy z ogródków restauracyjnych, doskonałym rozwiązaniem będą te drugie. Gdybyśmy zainstalowali w naszej restauracji wyłącznie terminal stacjonarny, kelner musiałby za każdym razem podejść do kasy, co nie byłoby wygodne ani dla niego, ani dla jego klientów, ze względu na wydłużenie czasu na obsługę. Dzięki terminalowi mobilnemu, który łączy się z bankiem przez Wi-Fi lub sieć komórkową, to sam kelner może podejść do klienta, który zrealizuje zapłatę za towar lub usługę. To spore uproszczenie. Zapewnia to wygodę klientów, którzy nie muszą wstawać od swojego stolika w poszukiwaniu osoby z obsługi przy barze.

Jak wygląda wdrożenie terminala płatniczego?

Wdrożenie w naszej działalności terminala płatniczego wymaga skorzystania z usług specjalistycznych firm – agentów rozliczeniowych. Posiadają oni niezbędną wiedzę na temat tego typu urządzeń. Wśród nich znajduje się m.in. eService. Dzięki pomocy agentów rozliczeniowych dobierzemy terminal płatniczy dopasowany do rodzaju działalności oraz zapewnimy jego szybką instalację i konfigurację. Gdy dopiero rozpoczynamy działalność gospodarczą lub przez 12 ostatnich miesięcy nie korzystaliśmy z terminali płatniczych, istnieje opcja przystąpienia do programu Polska Bezgotówkowa. Pozwoli on na uzyskanie oszczędności na opłatach przez 5 kolejnych miesięcy, do maksymalnej kwoty obrotów sięgającej 42 tys. złotych.

Artykuły sponsorowane

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty