Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
  Autopromocja  
Pogodny na tropie - konkurs, audiobook, odcinki

Niespodziewane okoliczności mogą sprawić, że nie będziesz w stanie zrealizować zaplanowanej podróży albo zostaniesz zmuszony do jej wcześniejszego zakończenia. W tej sytuacji bardzo często nie da się odzyskać poniesionych kosztów. Możesz się jednak zabezpieczyć na taką ewentualność. Sprawdź, co daje ubezpieczenie od rezygnacji z podróży.

Co to jest ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży?

Ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży to produkt, który umożliwia uzyskanie zwrotu kosztów wyjazdu, jeśli na skutek niespodziewanych okoliczności będzie trzeba odwołać albo przerwać podróż.

Jeśli zrezygnujesz z podróży z jednej z wymienionych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia przyczyn, otrzymasz zwrot kosztów wycieczki i innych zaplanowanych atrakcji. Także jeżeli konieczne stanie się przerwanie podróży, możesz liczyć na rekompensatę wydatków poniesionych na tę część wyjazdu, z której musiałeś zrezygnować.

W jakich sytuacjach można uzyskać zwrot kosztów?

Ubezpieczenie od rezygnacji z podróży zapewnia zwrot poniesionych wydatków nie tylko w sytuacji, gdy wakacje zostały kupione w biurze podróży. Dzięki polisie otrzymasz też rekompensatę wydatków w sytuacji, gdy sam zorganizowałeś wyjazd. W Nationale Nederlanden zwrot może objąć m.in. koszt noclegów, biletów na wydarzenia sportowe lub kulturalne, wynajęcia samochodu, rejsów, biletów na środki transportu, czartery jachtu czy udziału w szkoleniu.

W ramach ubezpieczenia od rezygnacji lub przerwania podróży otrzymasz zwrot kosztów w sytuacjach takich jak np. Awaria czy kradzież pojazdu, wezwanie do sądu, nagłe zachorowanie, wypadek, pogorszenie stanu zdrowia, kwarantanna, kradzież dokumentów, śmierć bliskiej osoby i inne zdarzenia losowe (takie jak np. pożar mieszkania, strajk, klęski żywiołowe).

Jak ubiegać się o zwrot z ubezpieczenia rezygnacji lub przerwania podróży?

Ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania podróży możesz wykupić przez internet. Całość zajmie tylko kilka minut. Wystarczy, że wybierzesz opcje polisy i wskażesz dane osób, które chcesz ubezpieczyć, wraz ze wskazaniem sum ubezpieczenia. Pamiętaj, że jedną umową możesz objąć tylko te usługi, które zostały wykupione tego samego dnia. Polisę otrzymasz za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Gdy dojdzie do zdarzenia takiego jak np. wypadek albo zachorowanie osoby ubezpieczonej, które spowoduje konieczność rezygnacji z podróży albo jej przerwania, musisz jak najszybciej zawiadomić o tym fakcie zarówno podmiot, u którego dokonałeś rezerwacji (np. za nocleg, wypożyczenie łódki czy przewóz), jak i towarzystwo ubezpieczeniowe.

Zgłoszenia u ubezpieczyciela musisz dokonać w ciągu 7 dni mailowo albo telefonicznie. Dołącz do niego wszystkie dokumenty, które pomogą wykazać zakres poniesionych kosztów. Świadczenie otrzymasz tak szybko, jak to będzie możliwe.

Archiwum informacji

poniedziałek30wtorek01środa02czwartek03piątek04sobota05niedziela06poniedziałek07wtorek08środa09czwartek10piątek11sobota12niedziela13poniedziałek14wtorek15środa16czwartek17piątek18sobota19niedziela20poniedziałek21wtorek22środa23czwartek24piątek25sobota26niedziela27poniedziałek28wtorek29środa30czwartek31piątek01sobota02niedziela03
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty