Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Bezpłatne dostarczenie pracownikom ubrań roboczych to jeden z obowiązków pracodawcy. Jednym z najpopularniejszych rodzajów takiej odzieży są polary. To ubrania, które sprawdzają się niemal o każdej porze roku, są wygodne i nie krępują ruchów pracownika. Zanim jednak kupisz je dla swoich podwładnych, rozważ zamówienie polarów z nadrukiem. Dzięki temu będziesz mógł wyeksponować na nich logo swojej firmy i skorzystać z dodatkowej formy reklamy. Dobierz te ubrania, pamiętając o kilku ważnych kwestiach.

Jaki nadruk umieścić na polarze?

Po pierwsze, wybierz rodzaj i wielkość nadruku, jaki będzie zdobić polary dla Twoich pracowników. Najpopularniejszym rozwiązaniem jest oczywiście logo Twojej firmy. Najlepiej umieścić je z przodu, na lewej piersi polaru. W takim wypadku nie musi być zbyt duże - i tak będzie rzucać się w oczy.

Jeśli interesuje Cię większy nadruk, umieść go na plecach. Tam możesz zdecydować się nie tylko na logo, ale też np. na hasło promocyjne. Taka reklama będzie dobrze widoczna zwłaszcza w sytuacjach, w których Twój pracownik wykonuje swoje obowiązki poza zakładem. Pamiętaj jednak, że w ubraniach z bardzo dużym nadrukiem pracownicy mogą czuć się niezbyt komfortowo.

Jaką metodą znakować polary dla pracowników?

Po drugie, zdecyduj, w jaki sposób mają zostać wykonane logotypy lub hasła reklamowe na polarach. Nie każda technika znakowania sprawdzi się w takiej sytuacji. Polary powstają bowiem z dzianiny wykonywanej z poliestru, która jest materiałem trudnym do znakowania.

Metodą szczególnie polecaną do znakowania polarów jest haft komputerowy. To technika, w której automatyczna hafciarka wyszywa zadany wzór nićmi. W ten sposób powstaje trwałe logo, które wytrzyma częste pranie i czyszczenie. W dodatku wzór jest bardzo elegancki.

Minusem haftu jest brak możliwości odwzorowania niewielkich elementów. Ale i na to znajdzie się sposób. Polary można bowiem oznaczyć również naszywkami. W ten sposób na osobnym kawałku materiału wykonuje się logo np. sitodrukiem czy drukiem cyfrowym. To metody, którymi nie da się znakować polarów, ale uprzednio przygotowany wzór naszywa się po prostu na polar.

Polary z nadrukiem mogą powstać również w wyniku znakowania folią flock. Ten materiał jest bardzo przyjemny w dotyku i dobrze komponuje się z polarem. Co ważne, opłaca się już od jednej sztuki.

Jak dobrać gramaturę polarów z nadrukiem?

Po trzecie, przy doborze polarów do pracy pamiętaj o komforcie pracowników. Weź więc pod uwagę gramaturę materiału. Tym, którzy potrzebują lekkiej odzieży i nieco bardziej eleganckiego wyglądu, najlepiej będzie sprawić mikropolar. To materiał o gramaturze do 240 g/m2.

Kiedy jednak polar ma również skutecznie chronić przed chłodem, najlepszą gramaturą będzie ta z przedziału 340-380 g/m2. Takie modele, ale również ubrania wykonane z grubszego materiału, możesz zamówić na https://sklep-logos.pl/polary-firmowe.

Podsumowanie: jakie polary z nadrukiem sprawdzą się najlepiej?

Najlepszym rozwiązaniem przy zakupie polarów dla pracowników będzie zamówienie modeli z nadrukiem. Warto umieścić logo na piersiach lub większe znakowanie na plecach. Wybierz odpowiednią metodę znakowania. Haft komputerowy będzie najbardziej elegancki, naszywki dają największe możliwości, a folia flock jest opłacalna przy małych zamówieniach. Dobierz też gramaturę polaru do potrzeb pracowników.


Artykuły sponsorowane

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty