Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi klientów, wzbudzenie zainteresowania u potencjalnych kupujących czy chociażby na utrwalenie świadomości marki. Są też pomocne w reklamowaniu firmy wśród segmentu klientów, do których kierujesz swoją ofertę. Czy w dobie reklamy internetowej wciąż warto sięgać po personalizowane przedmioty? Sprawdź!

Przedmioty codziennego użytku budują świadomość marki

Jeśli chcesz, by inni mówili o Twojej firmie nawet wówczas, gdy odpoczywają, uprawiają sport czy chociażby spotykają się ze znajomymi, wybierz dla nich praktyczne przedmioty codziennego użytku. Mogą to być kubki termiczne idealne w podróż, do biura, na siłownię bądź spacer, mogą to być także długopisy reklamowe, czapki z daszkiem na lato lub ciepłe czapki polarowe na zimę.

Dla swoich kontrahentów możesz wybrać pamięć USB z logo firmy, torby, plecaki, a nawet gadżety biurowe: kalendarze, kalkulatory, wizytowniki oraz notesy reklamowe. Każdy z tych przedmiotów znajdzie zastosowanie w czasie wykonywania codziennych czynności, a jednocześnie będzie budować świadomość marki.

Oryginalne gadżety reklamowe to świetne narzędzie do budowania lojalności klientów

Personalizowane przedmioty z logo firmy, danymi kontaktowymi czy głównym jej claimem to świetny sposób na budowanie lojalności klientów. Kiedy Twój odbiorca otrzyma użyteczny, atrakcyjny gadżet, poczuje się wyróżniony. To taki element prestiżu, który przekłada się na bardzo pozytywne skojarzenia z marką i powoduje wzrost lojalności wobec niej. A to sprawia, że w przyszłości klient, który używa na co dzień długopisu, notesu czy kubka na kawę z logiem firmy, chętniej sięgnie po jej produkty czy usługi.

giftdesignkubkitermiczneznadrukiem1

Jeśli jednak chcesz, by klienci wracali do Ciebie, zainwestuj w gadżety, które naprawdę im się przydadzą. Dostosuj je do potrzeb i preferencji użytkowników. Na przykład pracownikom urzędu podaruj długopisy, notesy i kalendarze, a pracownikom siłowni T-shirty z nadrukiem, czapki z daszkiem albo smycze.

Personalizowane gadżety uzupełniają inne formy reklamy

Gadżety reklamowe mogą być skutecznym uzupełnieniem innych form reklamy, takich jak kampanie online czy reklama telewizyjna, pomagając w utrzymaniu spójności i zwiększeniu efektywności przekazu marketingowego. Wybierając drobne przedmioty, np. kubki, bidony na wodę, piłki plażowe, pluszaki z nadrukiem czy chociażby gadżety samochodowe, stworzysz trwałe skojarzenia klienta z firmą. A jeśli będzie on używał przedmiotów w miejscach publicznych, może to generować rozmowy na temat marki.

Gadżety reklamowe możesz wykorzystać na wiele sposobów

Czy wiesz, że personalizowane przedmioty, które zamówisz w Gift Design możesz wykorzystać również jako elementy promocyjne? Na przykład w ramach kampanii zakupowych, na targach branżowych, na festynach gminnych, wydarzeniach społecznych w okolicy itd., co może zwiększyć sprzedaż i skłonić klientów do wyboru Twojej marki.

giftdesignkubkitermicznezlogo1

Gadżety mogą również pełnić funkcję edukacyjną. Na przykład, gadżety związane z nowym produktem czy usługą mogą pomóc w przekazaniu informacji o ich funkcjach i korzyściach. Jeśli chcesz wykorzystać takie rozwiązanie, koniecznie zastanów się, jakie gadżety sprawdzą się do promocji. Na przykład torby bawełniane na zakupy, teczki konferencyjne, worki na buty czy bluzy mają dużą powierzchnię zadruku i możesz je wykorzystać do reklamy zewnętrznej.

Artykuły sponsorowane

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty