Przedmioty codziennego użytku budują świadomość marki
Jeśli chcesz, by inni mówili o Twojej firmie nawet wówczas, gdy odpoczywają, uprawiają sport czy chociażby spotykają się ze znajomymi, wybierz dla nich praktyczne przedmioty codziennego użytku. Mogą to być kubki termiczne idealne w podróż, do biura, na siłownię bądź spacer, mogą to być także długopisy reklamowe, czapki z daszkiem na lato lub ciepłe czapki polarowe na zimę.
Dla swoich kontrahentów możesz wybrać pamięć USB z logo firmy, torby, plecaki, a nawet gadżety biurowe: kalendarze, kalkulatory, wizytowniki oraz notesy reklamowe. Każdy z tych przedmiotów znajdzie zastosowanie w czasie wykonywania codziennych czynności, a jednocześnie będzie budować świadomość marki.
Oryginalne gadżety reklamowe to świetne narzędzie do budowania lojalności klientów
Personalizowane przedmioty z logo firmy, danymi kontaktowymi czy głównym jej claimem to świetny sposób na budowanie lojalności klientów. Kiedy Twój odbiorca otrzyma użyteczny, atrakcyjny gadżet, poczuje się wyróżniony. To taki element prestiżu, który przekłada się na bardzo pozytywne skojarzenia z marką i powoduje wzrost lojalności wobec niej. A to sprawia, że w przyszłości klient, który używa na co dzień długopisu, notesu czy kubka na kawę z logiem firmy, chętniej sięgnie po jej produkty czy usługi.
Jeśli jednak chcesz, by klienci wracali do Ciebie, zainwestuj w gadżety, które naprawdę im się przydadzą. Dostosuj je do potrzeb i preferencji użytkowników. Na przykład pracownikom urzędu podaruj długopisy, notesy i kalendarze, a pracownikom siłowni T-shirty z nadrukiem, czapki z daszkiem albo smycze.
Personalizowane gadżety uzupełniają inne formy reklamy
Gadżety reklamowe mogą być skutecznym uzupełnieniem innych form reklamy, takich jak kampanie online czy reklama telewizyjna, pomagając w utrzymaniu spójności i zwiększeniu efektywności przekazu marketingowego. Wybierając drobne przedmioty, np. kubki, bidony na wodę, piłki plażowe, pluszaki z nadrukiem czy chociażby gadżety samochodowe, stworzysz trwałe skojarzenia klienta z firmą. A jeśli będzie on używał przedmiotów w miejscach publicznych, może to generować rozmowy na temat marki.
Gadżety reklamowe możesz wykorzystać na wiele sposobów
Czy wiesz, że personalizowane przedmioty, które zamówisz w Gift Design możesz wykorzystać również jako elementy promocyjne? Na przykład w ramach kampanii zakupowych, na targach branżowych, na festynach gminnych, wydarzeniach społecznych w okolicy itd., co może zwiększyć sprzedaż i skłonić klientów do wyboru Twojej marki.
Gadżety mogą również pełnić funkcję edukacyjną. Na przykład, gadżety związane z nowym produktem czy usługą mogą pomóc w przekazaniu informacji o ich funkcjach i korzyściach. Jeśli chcesz wykorzystać takie rozwiązanie, koniecznie zastanów się, jakie gadżety sprawdzą się do promocji. Na przykład torby bawełniane na zakupy, teczki konferencyjne, worki na buty czy bluzy mają dużą powierzchnię zadruku i możesz je wykorzystać do reklamy zewnętrznej.