Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 23.03.14
Aby ograć wszystkie marcowe premiery przydałby się urlop: w tym Giermaszu trzy recenzje. Dwa świetne, chociaż jakże różniące się od siebie tytuły z gatunku RPG czyli ultra poważny Dark Souls 2 i totalnie niepoważny South Park: Kijek Prawdy - oba dostają od nas maksymalne noty. Fani karcianek nie mogą przegapić Hearthstone: Heroes of WarCraft, jest według najlepszej zasady "easy to learn, hard to master". Powiemy Wam także, co ciekawego dzieje się w nowych technologiach, nie zabrakło oczywiście Strefy Gniotu i starocia z czasów zamierzchłych, ale jak najbardziej grywalnego i dzisiaj, czyli Metal Slug.

Następne spotkanie z Giermaszem o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz w niedzielę 6 kwietnia - tym razem już na pewno przygotujemy recenzję Tales of Symphonia Chronicles, będzie też inne zremasterowane jRPG czyli Final Fantasy X i X-2 - a to jeszcze nie koniec...
GIERMASZ-Program z 09.03.14
Niestety, najnowszy, głośno zapowiadany Thief, spadkobierca uznanej i hołubionej przez hardkorowych graczy serii zawodzi. W najnowszym Giermaszu recenzja także gry na PS Vita i trzeba powiedzieć, że Toukiden: The Age of Demons to naprawdę bardzo fajny tytuł, chociaż może nie dla wszystkich. Dział Technologie zdominowały smartfony, bo mieliśmy niedawno targi w Barcelonie. Nie zabrakło także Strefy Gniotu, przypominamy też pewien staroć, dowiedzcie się, jaka gra dawno temu miała przydomek "zabójcy joysticków".

Kolejny Giermasz za dwa tygodnie: w niedzielę 23 marca zrecenzujemy między innymi South Park: Kijek Prawdy i Tales of Symphonia Chronicles, a to jeszcze nie koniec...

Zobacz także

2014-12-13, godz. 12:42 [14.12.2014] Wiedźmin Gra Przygodowa [PC] Wiadomo, że wszyscy gracze czekają przede wszystkim na przygotowywane przez CD Projekt RED wielkie, sandboxowe komputerowe RPG czyli Wiedźmin III: Dziki Gon. Niejako w cieniu tej mega-produkcji w połowie roku pojawiły się informacje… » więcej 2014-12-12, godz. 16:48 [14.12.2014] Wielka afera z legendą w tle Miało być tak pięknie: po latach gracze o swoich ukochanych grach znowu mieli czytać w powstałym z niebytu legendarnym piśmie Secret Service. Była nawet zbiórka społecznościowa, dwa numery wyszły, i... Posłuchajcie, co o całej… » więcej 2014-12-12, godz. 16:43 ARCHIWUM 2014, grudzień » więcej 2014-12-12, godz. 16:20 [14.12.2014] Pirackie opowieści dziwnej treści Pływali po morzach i oceanach, łupili studia filmowe i wydawców gier, swoje torrenty zakopali w Zatoce Piratów... I "przyszła kryska na matyska", czyli szwedzka policja zapukała do bram The Pirat Bay. Co dalej z internetowym piractwem?… » więcej 2014-12-12, godz. 15:40 [14.12.2014] Little Big Planet 3 [PS 4] Pierwsza gra z serii Little Big Planet szturmem podbiła serca konsolowej braci. Kolorowa platformówka, ekskluzywnie na konsolach Sony, pokazała, że "odjechane" pomysły na poziomy i kreację przedstawionego świata, z wielką szczyptą… » więcej 2014-12-12, godz. 14:47 [14.12.2014] Pirackie opowieści dziwnej treści Pływali po morzach i oceanach, łupili studia filmowe i wydawców gier, swoje torrenty zakopali w Zatoce Piratów... I "przyszła kryska na matyska", czyli szwedzka policja zapukała do bram The Pirat Bay. Co dalej z internetowym piractwem?… » więcej 2014-12-12, godz. 14:41 ARCHIWUM 2014, grudzień » więcej 2014-12-12, godz. 14:40 [14.12.2014] Far Cry 4 [PC] Idąc korytem potoku, powoli przekradałem się między wrogami. Kryłem się w krzakach i zaroślach, głowę trzymając nisko dopóki nie zostawiłem posterunków za sobą. Wtedy zacząłem biec, wpatrzony we wskaźnik misji, pokazujący… » więcej 2014-12-12, godz. 13:55 [14.12.2014] Przegląd wydarzeń To chyba było zbyt piękne, aby było prawdziwe - że niby zagramy w Wiedźmina 3: Dziki Gon w lutym 2015 roku. No, nie zagramy. Obowiązuje dalej 2015 rok, ale premierę przesunięto na 19 maja. Zarząd firmy wystosował długi list-przeprosiny-wytłumaczenie… » więcej 2014-12-12, godz. 11:53 [14.12.2014] Far Cry 4 [PC] Idąc korytem potoku, powoli przekradałem się między wrogami. Kryłem się w krzakach i zaroślach, głowę trzymając nisko dopóki nie zostawiłem posterunków za sobą. Wtedy zacząłem biec, wpatrzony we wskaźnik misji, pokazujący… » więcej
549550551552553554555