Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Nie czas okrążeń był tu najważniejszy, a zniszczenie, czyli tytułowa Destrukcja samochodowych przeciwników, którzy mieli nieszczęście pojawić się razem z nami na torze. Bo gra wzorowana była na amerykańskich wyścigach gruchotów, które są niemal sportem narodowym dla tak zwanych amerykańskich "redneków", czyli mieszkańców nieco słabiej cywilizowanych zakątków USA.

Zabawa była rewelacyjna. Do wyboru mieliśmy między innymi kilka trybów - klasyczny wyścig bądź misje, gdzie celem było poczynienie największej ilości szkód, czy demolowanie wszystkich oponentów. Można było także wybrać jedno z trzech aut. Mało? Marka i karoseria w sumie i tak nie były potrzebne, skoro znikały pod warstwą zniszczeń w ciągu kilku, może kilkunastu sekund.

Gra ma też jakieś kontynuacje, ale chyba żadna nie wbiła się w pamięć tak, jak jedynka wyprodukowana przez Reflections Interactive już prawie 20 lat temu, data premiery to 1995 rok. A przecież wtedy internet był tak popularny jak teraz teleporty, więc rozwałka z kumplem po sieci nie wchodziła w grę. Ale i tak człowiek bawił się do nocy druzgocąc komputerowych kierowców.

Destruction Derby w pełni zasłużyło na średnią ocen w okolicach dziewięciu punktów na dziesięć, bo właśnie tyle ta produkcja najczęściej otrzymywała.

Dzisiaj - niestety chyba już nie znajdzie miłośników. Przede wszystkim ze względu na grafikę. Mało kto chce wsiąść do auta, którego maska po zgnieceniu wygląda jak ściśnięty akordeon. Ale i tak w dołku ściska, jak człowiek sobie przypomni te emocje przed ekranem...

Zobacz także

2013-10-25, godz. 17:54 [25.10.2013] Potyczki pod koszem W tym Giermaszu jedna recenzja, ale nieźle się zmachaliśmy, bo sport to tylko w telewizji... I błąd, bo można też pograć: nie, nie, nie na dworze, tylko elegancko w kosza na ekranie konsoli lub komputera. Będziemy gangsta: NBA 2K14… » więcej 2013-10-25, godz. 17:14 [25.10.2013] Quo vadis Apple? Najbardziej innowacyjna firma ostatnich lat po raz kolejny zorganizowała konferencję na której nie pokazała nic nowego. Czy uda się im wywrócić rynek do góry nogami tak, jak gdy prezentowali iPhone i tablet? Między innymi o tym rozmawiamy… » więcej 2013-10-25, godz. 11:42 [25.10.2013] Bomb Jack (1984r.) U nas w "gralni" na osiedlu ta gra po prostu rządziła. Popisy najlepszych masterów oglądały tabuny chętnych, "dżojstiki" grzały się do czerwoności. Zachwycała cudowna kolorowa grafika i mega płynna rozgrywka. Jak na rok 1984 oczywiście..… » więcej 2013-10-25, godz. 11:25 [25.10.2103] Przegląd tygodnia No i mamy aferę z Beyond: Two Souls. Bo skoro w grze jest scena z nagą bohaterką pod prysznicem - ale tak skadrowaną, żeby nie było widać, to znajdą się spryciarze, którzy ustawienie kamery zmienią. I "gołe" zdjęcia cyfrowego… » więcej 2013-10-25, godz. 10:42 [25.10.2013] NBA 2K14 No to się porobiło - Giermasz bierze się za koszykówkę... Jeżeli chcecie porównania do poprzedniej części - bo to przecież seria - to tego nie będzie, bo nie graliśmy... Bo my w ogóle z grami sportowymi raczej nie mamy po drodze..… » więcej 2013-10-20, godz. 16:00 [18.10.2013] Heroes of Might and Magic III (1999r.) Nie znamy gry, która żyłaby równie długo. Żadna z poprzedniczek, ani następczyń nie powtórzyła sukcesu trzeciej części sagi, która na półkach sklepowych pojawiła się 14 lat temu. Gra firmy 3DO Heroes of Might and Magic III… » więcej 2013-10-18, godz. 18:21 [18.10.2013] Wyzysk i technologiczne gadżety Czy wiedzieliście, że w chińskiej fabryce, która produkuje nowe Playstation 4 wykorzystywano darmową, wielogodzinną pracę studentów? Dodajmy, że w tym samym zakładzie produkowano też urządzenia Apple... Nasz ekspert od nowych technologii… » więcej 2013-10-18, godz. 18:15 [18.10.2013] The Wolf Among Us: odcinek I "Faith" Telltale Games uderza po raz drugi: po znakomitym The Walking Dead, mamy kolejną przygodówkę, również opartą na komiksowej serii. Wzorem poprzedniego tytułu, tutaj także dostaniemy osobno pięć odcinków, w sklepach cyfrowych właśnie… » więcej 2013-10-18, godz. 18:07 [18.10.2013] Dragon's Crown "Nie ważne co mówią, byleby mówili" - ciekawe, czy z takiego założenia wyszli Japończycy z Vanillaware, gdy projektowali postacie w Dragon's Crown. Emocje graczy wzbudziły zwłaszcza te żeńskie, taka dajmy na to czarodziejka:… » więcej 2013-10-18, godz. 17:58 [18.10.2013] Przegląd tygodnia Dlaczego Ubisoft przesunął wielce wyczekiwaną premierę Watch Dogs? Firma tłumaczy, że "podjęła tę trudną decyzję w trosce o najwyższą jakość gry". Wiele osób żałuje, my wolimy później, ale dostać coś dopracowanego. A… » więcej
590591592593594595596