Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Nasze gry są... za trudne - uważa dyrektor kreatywny firmy Electronic Arts. Richard Hilleman - zapamiętajcie to nazwisko - tłumaczy, że aby opanować konsolową produkcję potrzeba przynajmniej 2 godzin. A przecież mamy rodziny, żony, dzieci, mnóstwo rzeczy na głowie i wymaganie od kogoś poświęcenia aż 120 minut na naukę to, tu cytat, "niemądre".

Za to lepsze wiadomości Electronic Arts ma dla fanów wysokobudżetowych strzelanin: firma chce wydawać przynajmniej jedną taką produkcję rocznie. W tym roku Battlefield: Hardline - a beta testach wzięło udział bagatela 6 milionów ludzi - w 2015 także Star Wars: Battlefront. I, uwaga, powstaje Titanfall 2, następca "ekskluziwa" z konsoli Xbox One o walce ludzi wyposażonych w wielkie roboty, następna gra wyjdzie także na sprzęt konkurencji.

Mortal Kombat X - po niezwykle udanym Mortal Kombat z powstaje kolejna część serii kultowych bijatyk. Ostatnio zaproszono dziennikarzy na pokazy, podobało się i owszem. Ale chodzą słuchy, że będą też mikropłatności - podobno będziemy kupować paczki z wewnętrzną walutą używaną w grze.



Jeżeli dobrze bawicie się grając w Dying Light (nam w Giermaszu naprawdę się podobało), to może warto zastanowić się nad kupnem seasons passa na wszystkie dodatki do gry. Już zapowiedziano pierwsze trzy, a Techland ma plany na kolejne rozszerzenia podstawowej wersji Dying Light.



A propos: fani samochodowej ścigałki The Crew mam nadzieję, że pamiętali o ściągnięciu najnowszej łatki do tej całkiem udanej produkcji? Nowe tryby w zabawie z innymi żywymi graczami, cztery nowe misje, poprawiona stabilność i takie tam. Mamy w redakcji fana tej produkcji - polecamy, ale uważnie przeczytajcie naszą recenzję, aby wiedzieć dokładnie, czego się spodziewać.

Ubisoft do sklepów wysłał 2 miliony pudełek z The Crew, chwalą się, że w okresie świątecznym to była najlepiej sprzedająca się ścigałka na rynku. A wiemy to z właśnie ujawnionego raportu finansowego korporacji. Zyski były rekordowe z przychodami ponad 800 milionów euro. Największe hity firmy: dwie gry z serii Assasin's Creed wydano w nakładzie 10 milionów, Far Cry 4 7 milionów, Watch Dogs 10 milionów - aż się w głowie kręci.

W 2015 roku Ubisoft oczywiście również zamierza zarabiać. Zapowiadają 5 dużych gier klasy AAA - trzy są już znane. Przede wszystkim The Division, sieciową grę, która, gdy pokazali fragment, spowodowała potężny opad szczęki poziomem grafiki i pomysłami na mechanikę rozgrywki. Oby gotowa gra dorównała zapowiedzi. Dostaniemy też pewnie - co nie jest zaskoczeniem - kolejną część Assasin's Creed oraz kooperacyjną strzelankę Rainbow Six: Siege.

Resident Evil HD czyli odpicowana wersja klasycznego survival horroru, chociaż wyszła tylko w cyfrowej dystrybucji, święci sprzedażowe triumfy. Wydawca Capcom naturalnie bardzo dziękuje graczom i chociaż nie podaje cyfr, to wszyscy mają nadzieję, że odświeżą też kolejne klasyczne części serii, np. "dwójkę". A może pójdą też dzięki temu po rozum do głowy i po średnio udanej najnowszej "szóstce" - którą krytykowano, że za mało horroru a za dużo akcji - wezmą pod uwagę, co im się sprzedaje i dlaczego.



Miało być świetnie, magicznie, na Kickstarterze zebrano ponad pół miliona funtów - bo produkcję firmował znany w branży Peter Molyneux - a póki co strategiczna gra w boga czyli Godus to niedokończony niewypał. Co więcej Molyneaux właśnie... skrytykował siebie za błędy przy nim popełnione, porzucił ten projekt i zajął się następnym. Słabo, proszę pana, słabo.



Co gorsza, z Godus był związany jeszcze jeden pomysł: pamiętacie Curiosity? Gracze z całego świata próbowali dostać się do wnętrza tajemniczego sześcianu. Osoba, która dotarła do samego środka, miała zostać cyfrowym bogiem w świecie Godus i, co chyba ważniejsze, dostawać procent od zysku ze sprzedaży tego tytułu. Pewien 18-latek do dzisiaj czeka na obiecaną nagrodę - już ponad rok.

Zobacz także

2014-11-07, godz. 09:40 [16.11.2014] F1 2014 [PS 3] "Huk silników rozdzierał chłodne tego dnia powietrze, publiczność na trybunach zamarła w oczekiwaniu na moment, gdy zgasną czerwone światła i najlepsi z najlepszych, mistrzowie kierownicy, ruszą do walki na torze" - że tak poetycko… » więcej 2014-11-02, godz. 19:04 [02.11.2014] The Evil Within [PC] Krew, wnętrzności czy obrzydliwe zniekształcenia. A całość w "malowniczym" otoczeniu zrujnowanego szpitala psychiatrycznego. Takimi - jakże oryginalnymi - motywami chce nas zaskoczyć The Evil Within, kolejny survival horror od Tango… » więcej 2014-11-02, godz. 18:57 [02.11.2014] Obcy: Izolacja [PC] W kosmosie nikt nie usłyszy Twojego krzyku. Za to na pewno usłyszą go sąsiedzi, gdy kolejny raz będziesz się darł jak panienka, bo w ciemnym, wilgotnym korytarzu rzucił się na Ciebie znany od lat hełmiasty stwór z ohydną paszczą… » więcej 2014-11-02, godz. 16:17 [02.11.2014] Borderlands The Pre-Sequel! [PS 3] Pewnie wiecie, co to takiego "kupka wstydu"? Ta, na którą odkładamy kolejne gry, obiecując sobie, że "jak będę miał/miała czas, to sobie zagram". Kupka rośnie, bo widząc coraz to nowe wyprzedaże i okazje, łatwo się skusić, mówiąc… » więcej 2014-11-02, godz. 16:12 [02.11.2014] Zaginięcie Ethana Cartera [PC] Przewrotnie można powiedzieć, że ta gra to koszmar recenzenta. Jak opowiedzieć o tytule, w którym najważniejsza jest historia - ale przecież nie można o niej mówić, bo cała zabawa polega na jej odkrywaniu? Jak opisać grę, która… » więcej 2014-11-02, godz. 15:54 [02.11.2014] The Evil Within [PC] Krew, wnętrzności czy obrzydliwe zniekształcenia. A całość w "malowniczym" otoczeniu zrujnowanego szpitala psychiatrycznego. Takimi - jakże oryginalnymi - motywami chce nas zaskoczyć The Evil Within, kolejny survival horror od Tango… » więcej 2014-11-02, godz. 15:53 [02.11.2014] Obcy: Izolacja [PC] W kosmosie nikt nie usłyszy Twojego krzyku. Za to na pewno usłyszą go sąsiedzi, gdy kolejny raz będziesz się darł jak panienka, bo w ciemnym, wilgotnym korytarzu rzucił się na Ciebie znany od lat hełmiasty stwór z ohydną paszczą… » więcej 2014-11-02, godz. 15:32 [02.11.2014] Przegląd wydarzeń Ponieważ panie mają pierwszeństwo, to zaczynamy od smutnej wiadomości dla fanów płci pięknej: mianowicie jedna z najpiękniejszych twarzy Ubisoftu, czyli Jade Raymond, szefowa oddziału w Toronto podziękowała za dalszą współpracę… » więcej 2014-11-02, godz. 15:05 [02.11.2014] Giermasz Horror Show W tej audycji straszymy do potęgi: recenzujemy udany horror - człowiek kontra zabójczy stwór - w Obcy: Izolacja. Uciekamy przed mrocznym rzeźnikiem i diabelskim pomiotem w nie tak do końca udanym The Evil Within. I przemierzamy sielską… » więcej 2014-11-02, godz. 14:52 [02.11.2014] Zaginięcie Ethana Cartera [PC] Przewrotnie można powiedzieć, że ta gra to koszmar recenzenta. Jak opowiedzieć o tytule, w którym najważniejsza jest historia - ale przecież nie można o niej mówić, bo cała zabawa polega na jej odkrywaniu? Jak opisać grę, która… » więcej
555556557558559560561