Podobnie jak w filmach, muzyka w grach komputerowych jest jedną z najważniejszych części udanego dzieła. Świetne gry zazwyczaj mają i świetną muzykę, która podkreśla i wzmacnia wymowę danej produkcji. Świat elektronicznej rozrywki ma swoich mistrzów, których nazwiska fani doskonale znają i żywiołowo reagują, gdy dany kompozytor znajdzie się w ekipie przygotowującej wymarzony tytuł. Ale są to i znamienite postaci świata filmu, czy branży muzycznej. Warto też zwrócić uwagę, jak różnorodne utwory powstają: od klasycznych brzmień, poprzez elektronikę, rocka, pop, blues, reggae i można by jeszcze długo wymieniać. Wartej prezentacji muzyki z gier jest tak dużo, że oczywiście nie mieliśmy żadnej szansy, aby zagrać wszystkie utwory, jakie przyszły nam do głowy. Zamiast więc recenzji i innych stałych punktów programu, przed Wami 14 kompozycji w różnym klimacie. To lista stworzona tu i teraz, Andrzej Kutys i Michał Król (HCgamer) polecają. A jak Wam się spodoba, to co jakiś czas możemy takie Giermasze przygotowywać. Piszcie!
Na kolejną, 154. audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 22 sierpnia o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin w nocy z poniedziałku na wtorek (wakacyjna zmiana) gdy kończy się 24 sierpnia od 00 do 1 w nocy.
Na kolejną, 154. audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 22 sierpnia o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin w nocy z poniedziałku na wtorek (wakacyjna zmiana) gdy kończy się 24 sierpnia od 00 do 1 w nocy.
Zobacz także
2015-06-05, godz. 13:22
ARCHIWUM 2015, czerwiec
» więcej
2015-06-05, godz. 13:15
[06.06.2015] Przegląd tygodnia
"Słyszałeś, będzie nowy Fallout - nie no super - wreszcie, ile można czekać..." - nie wiemy jak u Was, ale nasi wszyscy znajomi gracze po prostu oszaleli ze szczęścia na wieść o kontynuacji tej dziejącej się w postapokaliptycznej…
» więcej
2015-06-05, godz. 13:12
[06.06.2015] Star Horizon [PC]
Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze…
» więcej
2015-06-05, godz. 13:10
[06.06.2015] Star Horizon [PC]
Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze…
» więcej
2015-06-03, godz. 12:04
[06.05.2015] Murasaki Baby [PS Vita]
Jedną z podstawowych - i oczywistych - zalet konsoli przenośnej jest fakt, że jest... przenośna. Poczekalnia u lekarza i godzina siedzenia? Nie ma problemu. Przyszedłem za wcześnie na umówione spotkanie i nie mam co ze sobą zrobić?…
» więcej
2015-06-03, godz. 12:02
[06.05.2015] Murasaki Baby [PS Vita]
Jedną z podstawowych - i oczywistych - zalet konsoli przenośnej jest fakt, że jest... przenośna. Poczekalnia u lekarza i godzina siedzenia? Nie ma problemu. Przyszedłem za wcześnie na umówione spotkanie i nie mam co ze sobą zrobić?…
» więcej
2015-06-03, godz. 12:01
[06.05.2015] Murasaki Baby [PS Vita]
Jedną z podstawowych - i oczywistych - zalet konsoli przenośnej jest fakt, że jest... przenośna. Poczekalnia u lekarza i godzina siedzenia? Nie ma problemu. Przyszedłem za wcześnie na umówione spotkanie i nie mam co ze sobą zrobić?…
» więcej
2015-05-29, godz. 18:23
[30.05.2015] Titan Souls [PC]
Z moim kolegą redakcyjnym Andrzejem zawsze mam ten sam problem. Marudzi bym wziął jakąś grę do recenzji, prosi, skomle, jęczy, więc w końcu ulegam, no i często okazuje się, że trafiam na grę dobrą, ale niestety nie zawsze. Wszyscy…
» więcej
2015-05-29, godz. 18:22
[30.05.2015] Titan Souls [PC]
Z moim kolegą redakcyjnym Andrzejem zawsze mam ten sam problem. Marudzi bym wziął jakąś grę do recenzji, prosi, skomle, jęczy, więc w końcu ulegam, no i często okazuje się, że trafiam na grę dobrą, ale niestety nie zawsze. Wszyscy…
» więcej
2015-05-29, godz. 18:02
[30.05.2015] Red Card (2002 r.)
Jak to mówił legendarny polski trener Kazimierz Górski "Piłka jest okrągła, a bramki są dwie". A co jeśli dodać do tego to, na co uczuleni są sędziowie rozdający kolorowe kartki? Wydana w 2002 roku przez Midway gra Red Card pozwala…
» więcej