[Gra jest do ściągnięcia za darmo z cyfrowego sklepu]
Co w takiej grze jest najważniejsze? Inni ludzie. I tu nie ma najmniejszego zawodu. Czekanie na kolejne starcie jest krótkie, serwery pełne są kanapowych czołgistów, którzy tylko czekają, żeby przyłączyć się do naszej brygady albo spróbować odstrzelić nam kuper. Zdarza się, że trochę śmiesznie wyglądają próby dowodzenia przez niektórych graczy. Ktoś tam komenderuje "Za mną!", a reszta rozjeżdża się jak Polska wycieczka na bazarze w Tunezji.
Odpowiednio wyregulowany jest też poziom trudności. Na początku dostajemy małe fory od twórców, tak żeby wyrównać szanse ze starymi wyjadaczami i żebyśmy nie zniechęcili się patrząc kolejny raz na dymiącą kupę złomu, która przed chwilą jeszcze dumnie siała zamęt wysyłając w stronę wrogów setki kilogramów zniszczenia i pożogi w postaci pocisków.
No właśnie, a jak wygląda taka pożoga? Bardzo ładnie. Śmiem twierdzić, że grafika to jedna z najmocniejszych stron World of Tanks. Mapy są w porządku, otoczenie też. Fajnie wygląda zmienna pogoda i działania nocą. Najlepiej jednak prezentują się modele czołgów - bogate w detale, maskowanie, które sobie wybierzemy, fajnie się też poruszają, warczą, kręcą wieżyczkami, podskakują, no generalnie naprawdę jest git.
Gra oferuje naprawdę dużo. Nie sposób napisać o wszystkim. Jest zbieranie doświadczenia, różnorodne tryby walk, choć dla mnie najfajniejsza jest klasyczna potyczka, dołączanie do klanów, naprawdę wiele, wiele, wiele i jeszcze raz wiele czołgów z różnych epok, dużo chętnych do gry, fajne mapy.
Są też mikropłatności, ale na tyle nienachalne, że można się spokojnie bez nich obyć. No wszystko, wszystko, wszystko co trzeba, żeby internetowa rozwałka bez kompleksów nabrała rumieńców. A World of Tanks rumieni się jak rozgrzana do czerwoności łuska odłamkowego, który właśnie wypadł z komory ładowania.
Zobacz także
2016-01-15, godz. 13:05
ARCHIWUM 2015, listopad
» więcej
2016-01-15, godz. 11:10
[16.01.2016] "Podglądany, podglądana"
Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty…
» więcej
2016-01-15, godz. 10:52
[16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka
Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:31
[16.01.2016] Przegląd tygodnia
Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:29
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:28
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-14, godz. 15:27
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-08, godz. 20:02
[09.01.2016] Flower Power
W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo…
» więcej
2016-01-08, godz. 20:02
GIERMASZ 2016, styczeń
» więcej
2016-01-08, godz. 19:44
[09.01.2016] Idź za białym królikiem
W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych…
» więcej