Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 31.12.16
Mnóstwo świetnych gier pojawiło się w tym roku w Giermaszu - i oczywiście nie mogło się obyć bez podsumowania ostatnich 12 miesięcy w naszym programie. Bez zbędnego gadania: każda z osób, która recenzuje w Giermaszu, wybrała swoje typy roku 2016. Wygląda na to, że aż 40 produkcji wypadałoby mieć ograne - a co ciekawsze, jakby jeszcze dokładnie przejrzeć nasz dział recenzje z tego roku, to znalazłoby się jeszcze sporo gier, o których nie powiedzieliśmy w tej audycji, a również mogą być warte uwagi. Co tu kryć: naszym zdaniem to był naprawdę udany rok z wieloma dobrymi, bardzo dobrymi i świetnymi tytułami do zabawy.

W kolejności pojawiania się gości i poszczególnych gier w programie (kliknięcie w tytuł odpali Wam naszą recenzję danej produkcji):

- Agata Hawrylczuk poleca: XCOM 2, Offworld Trading Company, Assassin's Creed: The Ezio Collection, Skyrim Special Edition, Samorost 3, Pony Island, Darkest Dungeon, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
- Rafał Molenda poleca: Dishonored 2, Shadow Warrior 2, SUPERHOT, Deus Ex: Rozłam Ludzkości, Master of Orion: Conquer the Stars, The Technomancer
- Jarek Gowin poleca: Overwatch, Doom, Aragami
- Łukasz Rabikowski poleca: NBA2K17, Sid Meier's Civilization VI, Shadow Tactics: Blades of the Shogun, Owlboy
- Michał Król poleca: Far Cry Primal, Watch Dogs 2, Battlefield 1, NHL 17, Mafia III, Life is Strange, Bound, LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy, The Way, Bioshock: The Collection
- Andrzej Kutys poleca: Inside, Dark Souls III, Picross 3D Round 2, Rise of the Tomb Raider, Uncharted 4: Kres Złodzieja, The Last Guardian, Final Fantasy XV, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4, Unravel


Zobacz także

2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, listopad » więcej 2016-01-15, godz. 11:10 [16.01.2016] "Podglądany, podglądana" Tym razem sporo wiadomości i plotek dotyczących branży smartfonów. Wiadomo na przykład, że zamiast Motoroli będzie Moto - nam się bardziej kojarzy to z motoryzacją, ale producent ma nadzieję, że rebranding przyniesie rezultaty… » więcej 2016-01-15, godz. 10:52 [16.01.2015] Giermasz #175 - Czas na indyka Trzy recenzje, trzy gry niezależne, niezbyt drogie i - warte uwagi. Chaos Reborn ograła gościnnie dziennikarka Agata Hawrylczuk. Nie pierwszy raz zmierzyła się z tematem gier strategicznych czy turowych, recenzowana produkcja godna jest… » więcej 2016-01-14, godz. 15:31 [16.01.2016] Przegląd tygodnia Najpierw było zdziwienie, później niedowierzanie i na końcu - jak to w necie - lekki hejt: "no po prostu wstydu nie mają żeby tak zdzierać kasę z fanów". A fani, jak to fani, nie przejmując się gadaniem, popędzili do sklepów i… » więcej 2016-01-14, godz. 15:29 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-14, godz. 15:28 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-14, godz. 15:27 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 [09.01.2016] Flower Power W nowych technologiach nie ma ani chwili przestoju - ledwo rozpoczął się nowy rok, a już poważna, znana i duża impreza targowa w USA, czyli oczywiście CES. Oczywiście - bo jak zawsze nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis bardzo… » więcej 2016-01-08, godz. 20:02 GIERMASZ 2016, styczeń » więcej 2016-01-08, godz. 19:44 [09.01.2016] Idź za białym królikiem W pierwszej części tego wydania naszego kącika o polskich grach posłuchacie rozmowy Michała Króla z Pawłem Gajdą, project managerem Carbon Studio, które tworzy niezmiernie ciekawie się zapowiadającą produkcję z użyciem wirtualnych… » więcej
492493494495496497498