Gry do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
Czy może inaczej - o ile ograłeś na trzecim "pleju", nikt nie zabroni wydać pieniędzy jeszcze raz, ale uczciwie trzeba przestrzec, że oprócz większej płynności (a to jest jakiś argument), nieco żywszych kolorów - w wersji na PS4 nie znajdziecie tam nic super-ekstra-nadzwyczajnego.
Pamiętać jednak trzeba - a przynajmniej tak samo Sony uzasadniało wydawanie remasterów na swój najnowszy sprzęt - otóż według producenta, jest spory odsetek osób, które poprzedniej konsoli nie miały, a postawiły pod swoim telewizorem PS4. Jeżeli należysz do tych osób, masz w sobie ducha wielkiej przygody w świecie fantasy, to tu wątpliwości nie ma - seria Kingdom Hearts jest absolutnie godna polecenia. Ja grałem ze swoją córką - niestety trzeba tłumaczyć, bo wersji polskiej nie ma - i moja młodzież z wielkim zainteresowaniem śledziła wydarzenia na ekranie.
Dodajmy do tego jednak świetną relację ceny do jakości - i ilości. Dwie główne gry Kingdom Hearts to rasowe japońskie RPG, czyli produkcje nastawione na długie godziny zabawy. Zwłaszcza jak będziecie bawić się w maksymalną eksplorację z dodatkowymi wyzwaniami i sekretami. A że w pakiecie mamy mnogość innych gier z uniwersum, płyta oznaczona jako Kingdom Hearts HD 1.5 and 2.5 ReMIX może spędzić w Waszej konsoli długie tygodnie a nawet miesiące (w zależności od czasu, jaki poświęcacie na granie oczywiście). Dodajmy do tego, że bezpośrednio na PS4 wyszła jeszcze jedna płyta z remasterami, czyli Kingdom Hearts HD 2.8: Final Chapter Prologue... Tak, tak - długie godziny przed Wami...
Oczywiście nie jest to propozycja dla wszystkich: co prawda wierzę, że nawet ci którzy niezbyt lubią "wielkie-mangowe-oczy-bohaterów" w grach jRPG, tu jest szansa, że przymkną na to oko. Ale jeżeli nie lubicie bajkowych opowieści w światach fantasy - no to nie macie tu czego szukać. Pozostałym graczom polecam serię Kingdom Hearts - ograjcie już teraz, żeby w spokoju czekać na zapowiadaną trzecią główną część tej opowieści.
Zobacz także
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Digital Dragons i Pixel Heaven - wszystkie relacje
Mnóstwo rozmów z polskimi twórcami gier, bardzo dobrze zapowiadające się produkcje, ciekawe imprezy - czyli tutaj znajdziecie odnośniki do naszych wszystkich relacji z Digital Dragons i Pixel Heaven! Relacja, film, wywiady i zdjęcia…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] The Way [PC]
Zobacz, mam nową, podobno bardzo dobrą polską grę - powiedziałem żonie uruchamiając The Way, tytuł studia Puzzling Dream (który zdobył trzy nagrody na warszawskim festiwalu Pixel Heaven). Chwilę później stojąc w strugach deszczu…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Schronisko dla myszy
W tym wydaniu kącika technologicznego mniej informacji a więcej dyskusji - głównie o Microsofcie. Pretekstem do rozmowy były ostatnie ogłoszenia firmy czyli między innymi mniejsza wersja konsoli Xbox One. Ale i "zahaczyliśmy" o innych…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Hearts of Iron IV [PC]
Wyobraźcie sobie, że otwieracie oczy, przed wami stoi bezkres oceanu, wiatr delikatnie podrywa drobiny piasku. Z wolna na horyzoncie pojawia się najpierw kilka, a następnie kilkaset wojskowych łodzi po brzegi wypełnionych żołnierzami…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Pixel Heaven część 2
I tak jak mówiliśmy w zeszłym programie, niniejszym zapraszamy do odsłuchania kolejnych rozmów z polskimi twórcami gier, jakie w Warszawie nagrał Michał Król na imprezie Pixel Heaven. Opowiadają: - Dariusz Łęczycki ze studia Sleepless…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej
2016-06-18, godz. 06:00
[18.06.2016] Mirror's Edge Catalyst [PS4]
Mirror's Edge Catalyst. Krawędź lustra - katalizator. Brzmi romantycznie, tajemniczo, rewolucyjnie, pięknie. A przede wszystkim obiecująco. Minęło 8 lat od wydania tego pierwotnego Mirror's Edge. Trochę lubianego, trochę…
» więcej