"Loot-boxy" jak "Kinder niespodzianki" - tak Electronic Arts brytyjskim parlamentarzystom tłumaczy się z podejrzeń o hazard. Ich zdaniem, jak wynika z prasowych relacji, słynne "paczki" przynoszące krocie w trybie FIFA Ultimate Team to "w rzeczywistości dość etyczny i zabawny" dla graczy system. Bo - a propos "kinder niespodzianek" - w sklepach dla dzieci nie brakuje takich zabawek, prawda?
Przy okazji: Electronic Arts broni się także przed zarzutami o to, że FIFĘ napisano tak, aby gra trochę oszukiwała gracza. Wyjaśniając w skrócie: jak idzie za dobrze, to gra zadba, aby nagle zrobiło się trudniej - tudzież odwrotnie. A to w trosce o dramatyzm rozgrywki lub żeby gracz nie poczuł się zbytnio sfrustrowany. No i mają opatentowany mechanizm "Dynamicznie Dostosowującego się Poziomu Trudności". Ale nie stosujemy go w FIFA, zapewnia EA. Wierzycie im?
Tymczasem fani Gwiezdnych Wojen czekają na "odkupienie" EA. Mimo licencji, gier z tego uniwersum wyprodukowali mało i czekamy na zapowiedzianą przygodę dla jednego gracza w Star Wars Jedi: Fallen Order. Twórcy zapewniają, że poczujemy moc miecza świetlnego i w kontekście systemu walki nie odżegnują się od inspiracji klasykami z serii "souls". Gra dla masowego odbiorcy miałaby być tak trudna, naprawdę?
Szczególnie, że z dużych, fabularnych dodatków (takich, jakich nie uświadczyliśmy do GTA V wydawanego przez Take-Two), może być dużo dobra. Jak przyznali właśnie twórcy wspaniałego Legend of Zelda: Breath of the Wild, pomysł zrobienia drugiej części wyniknął w trakcie przygotowywania dodatku do "jedynki". Bo mieli tyle pomysłów, że do DLC by ich nie "upchnęli".
Zobacz także
2020-02-29, godz. 06:00
Dreams [PS4]
Twórcy LittleBigPlanet w nasze ręce oddali narzędzie, które tworzyli prawie dekadę. Zdziwieni? Ja również byłem w szoku, ale kiedy odpaliłem pierwszy raz Dreams - przestałem zadawać więcej pytań. Dreams to nie jest gra - to narzędzie…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
BE-A Walker [Switch]
O BE-A Walker usłyszałem tylko dlatego, że za port na konsole odpowiada polskie studio Sonka. No i okazało się, że to nie tylko przyjemna strzelanka z mechem w roli głównej, ale także ukłon w stronę legendarnej gry z kultowej Amigi…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
BE-A Walker [Switch]
O BE-A Walker usłyszałem tylko dlatego, że za port na konsole odpowiada polskie studio Sonka. No i okazało się, że to nie tylko przyjemna strzelanka z mechem w roli głównej, ale także ukłon w stronę legendarnej gry z kultowej Amigi…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
Dreams [PS4]
Twórcy LittleBigPlanet w nasze ręce oddali narzędzie, które tworzyli prawie dekadę. Zdziwieni? Ja również byłem w szoku, ale kiedy odpaliłem pierwszy raz Dreams - przestałem zadawać więcej pytań. Dreams to nie jest gra - to narzędzie…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
Hunt: Showdown [PS4]
Dziki zachód. Ale nie taki z Trzech Amigos. A nawet nie taki z Dobrego, złego i brzydkiego. Bardziej brudny, bardziej niepokojący, szary, zakurzony zalatujący zgnilizną i rozkładem - dosłownie - któremu sprzyja upał. A do tego robactwo…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
Metro Redux [Switch]
Na początek małe wyznanie: otóż mam w domu trzy przenośne konsole. Co prawda obecnie bezapelacyjnie najpopularniejsze jest granie na mobilkach, ale jakoś do "smyrania" nigdy do końca się nie przekonałem i wolę sprzęty z klasycznym…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
[29.02.2020] Giermasz #387 - Dużo strzelania
To nie była jakaś super-głośna premiera - gdy okazuje się, że jeżeli jesteś fanem sieciowych strzelanek, przegapić Hunt: Showdown wręcz nie powinieneś. W Giermaszu przetestował Jarek Gowin, ta survivalowa gra z elementami horroru…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
Dreams [PS4]
Twórcy LittleBigPlanet w nasze ręce oddali narzędzie, które tworzyli prawie dekadę. Zdziwieni? Ja również byłem w szoku, ale kiedy odpaliłem pierwszy raz Dreams - przestałem zadawać więcej pytań. Dreams to nie jest gra - to narzędzie…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
Hunt: Showdown [PS4]
Dziki zachód. Ale nie taki z Trzech Amigos. A nawet nie taki z Dobrego, złego i brzydkiego. Bardziej brudny, bardziej niepokojący, szary, zakurzony zalatujący zgnilizną i rozkładem - dosłownie - któremu sprzyja upał. A do tego robactwo…
» więcej
2020-02-29, godz. 06:00
BE-A Walker [Switch]
O BE-A Walker usłyszałem tylko dlatego, że za port na konsole odpowiada polskie studio Sonka. No i okazało się, że to nie tylko przyjemna strzelanka z mechem w roli głównej, ale także ukłon w stronę legendarnej gry z kultowej Amigi…
» więcej