Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Cenega.
Dodatek do podstawki nie skupia się na jakiejś wielkiej rozbudowie gameplayu. To raczej rozbudowa świata gry i odświeżony wątek fabularny. Pierwszą główną atrakcją jest oczywiście tytułowa kraina Elsweyr, która jest ojczyzną ukochanej przez praktycznie wszystkich rasy Khajiitów. Drugim zaś nowa klasa - Nekromanta. Podobnie jak w przypadku innych profesji z ESO, także tutaj tak naprawdę to my decydujemy, w którą stronę chcielibyśmy ukierunkować naszego bohatera. Role są trzy - DD, czyli zadający obrażenia, tank, który ściąga na siebie uwagę wrogów oraz healer, który - bez zaskoczenia - leczy całą drużynę.
Główna oś fabularna dodatku obraca się wokół powrotu smoków do tytułowej krainy. Intryg i zwrotów akcji jest tu całkiem sporo i śledzi się to z zaangażowaniem. Wizytówką dodatku Elsweyr są wprowadzone do gry smoki. Grałem w Skyrima i to właśnie je wspominam najlepiej. Walki ze smokami zawsze powodowały, że emocjonowałem się nimi długo przed i długo po pojedynku. W wersji Online The Elder Scrolls wygląda to tak, że na naszej mapie pokazuje się ikona smoka. Wówczas możemy podbiec do przeciwnika i zainicjować walkę. Moja pierwsza walka z gadem wyglądała tak, że podbiegło do niego sporo innych graczy. Cała walka wyglądała dość widowiskowo z czego bardzo się ucieszyłem.
Co mnie zaskoczyło - każda linia dialogowa ma podkład głosowy. To bardzo urozmaica rozgrywkę i sprawia, że chce wam się rozmawiać z kolejnymi NPC'tami.
Jak to jednak bywa w grach online zdarzają się błędy. Raz nie mogłem dokończyć misji, ponieważ nie mogłem porozmawiać z gościem a było to wymagane. Wiadomo, takie rzeczy się zdarzają w grach online i tak już chyba musi być. Elsweyr to trzeci po Morrowind i Summerset dodatek do Elder Scrolls Online. Jeżeli nie spróbowaliście jeszcze klimatu świata Tamriel a jesteście fanami gier RPG lub MMORPG to jest to absolutnie pozycja obowiązkowa.
Zobacz także
2018-06-23, godz. 06:00
[23.06.2018] Urzędasy
Nie ma to jak w "trosce o nasze dobro" forsuje się pomysły rodem z dyktatury. Takie oto coś chce nam "zafundować" jakże "oświecona" Unia Europejska. Znawcy mówią o ACTA 2 - w teorii intencje są dobre, ale w praktyce część wieszczy…
» więcej
2018-06-23, godz. 06:00
[23.06.2018] Giermasz #302 - Udane powroty i bezsensowne pomysły
Po targowym szaleństwie na E3 wracamy do rytmu wyznaczanego przez recenzje i stałe punkty programu. W tym Giermaszu Michał Król bardzo poleca kontynuację artystycznej przygodówki z przesłaniem w tle: Unravel Two zaskakuje bardzo udaną…
» więcej
2018-06-22, godz. 12:20
GIERMASZ 2018, czerwiec
» więcej
2018-06-16, godz. 06:00
[16.06.2018] Giermasz #301 - Krajobraz po E3
Usiądźcie wygodnie, przygotujcie płyny i zakąski - i posłuchajcie naszej dyskusji na temat tegorocznej edycji targów E3 . Jak co roku gracze wypatrują organizowanej w Los Angeles imprezy jako tej, gdzie ujawnia się, zapowiada chyba…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Total War Saga: Thrones of Britannia [PC]
Dzisiaj ponownie zabiorę Was w mroczny czas średniowiecznej zawieruchy. Tym razem odwiedzimy pogrążone w chaosie i braterskiej wojnie Wyspy Brytyjskie. O wpływy i władzę walczy tutaj naprawdę sporo frakcji, takich Wikingowie, Anglosasi…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Onrush [PS4]
Wyścigi bez linii mety? Studio Codemasters miało na to pomysł i po ograniu Onrush stwierdzam, że strzelili w przysłowiową dziesiątkę. Olbrzymia dynamika, walka od pierwszych sekund, widowiskowe wypadki i ostra jazda od startu aż do..…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4]
I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4]
I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Dark Souls Remastered [PS4]
I co mam jeszcze napisać w tej recenzji? Ileż można mówić o poprawionej (trochę, bez szaleństw) grafice, wyświetlanej w płynnych 60-ciu klatkach na sekundę? I że dzięki temu da się bez bólu zębów przejść słynną w poprzedniej…
» więcej
2018-06-09, godz. 06:00
[09.06.2018] Onrush [PS4]
Wyścigi bez linii mety? Studio Codemasters miało na to pomysł i po ograniu Onrush stwierdzam, że strzelili w przysłowiową dziesiątkę. Olbrzymia dynamika, walka od pierwszych sekund, widowiskowe wypadki i ostra jazda od startu aż do..…
» więcej