Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Miało być: ciekawa, niespotykana mechanika, oparta na zabawie z grawitacją. Do tego zacięta walka, prowadzona w lokacjach, które można solidnie zdemolować, dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu. Wisienką na torcie naturalnie miała być wciągająca gracza historia. A jak jest? No cóż, nie wszystkie przedpremierowe zapowiedzi okazały się takie, jaka jest rzeczywistość w grze. Inversion = niekonsekwencja + dużo zapożyczeń od innych. Ale nie raz w takie tytuły nawet dało się grać. Czy można przymknąć oko na niedoskonałości Inversion - słuchajcie naszej recenzji.

Grę otrzymaliśmy do testów od firmy Cenega Polska.
GIERMASZ-Recenzja Inversion
Posłuchaj recenzji gry Inversion.

Zobacz także

2012-07-24, godz. 20:41 Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia - fragmenty gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:37 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:36 [24.07.2012] Co słychać w Electronic Arts? Dlaczego gry od EA drożeją? Co się stało, że nie wszystko się udało w dodatku do FIFY - UEFA Euro 2012? Co żołnierz jednostki specjalnej GROM ma wspólnego z tworzeniem nowego tytułu? Między innymi o to pytamy Tomasza Tinca z Electronic… » więcej 2012-07-24, godz. 20:29 Kilka screenów z gry » więcej 2012-07-24, godz. 20:25 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 20:24 [24.07.2012] Final Fantasy XIII Ta seria powstała w 1987 roku, od tego czasu wszystkie odcinki cyklu Final Fantasy sprzedały się w ponad 100 milionach kopii. Co tak urzekło ludzi na całym świecie? Odpowiedź brzmi: fantazja! Niczym nieskrępowana, wyzwolona i czysta… » więcej 2012-07-24, godz. 19:54 [24.07.2012] Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia Klasyczna gra przygodowa studia Wizarbox. Tytułowa Morgane przy okazji swoich siedemnastych urodzin obejmuje dowodzenie nad statkiem ojca-pirata i po skompletowaniu załogi wyrusza w podróż, której celem jest tytułowy Złoty Żółw… » więcej 2012-07-24, godz. 15:29 [24.07.2012] Jak Apple z Google będzie wojować Czyli o tym, jak pewien patent może - póki co w teorii - wywrócić do góry nogami cały świat smartfonów. Poza tym rozmawiamy z naszym ekspertem Radosławem Lisem o specjalnej folii, dzięki której na ekranie nie będzie odcisków palców… » więcej 2012-07-24, godz. 14:37 [24.07.2012] Connor w Bostonie - zwiastun z komentarzem Ubisoft ujawnia, jak będzie wyglądał Boston w Assassin's Creed III. Przewodnikiem wycieczki śladami Connora jest Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry. Zobaczcie i napiszcie, jak wam się podoba. Na wasze opinie i komentarze czekamy… » więcej
657658659660661662663