Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Koch Media Poland.
W grze dostępne są trzy tryby. Standardowe dla tego typu serii: Arcade, w którym stopniowo sięgamy po koronę najlepszego fightera, Versus - w którym mierzymy się ze znajomymi oraz Training, tutaj rzecz jasna poznamy tajniki walki wręcz.
W trybie Arcade pniemy się po szczeblach kariery i pokonujemy kolejnych rywali w prostym, dosyć prymitywnym trybie fabularnym. Dialogi są tak nieskomplikowane, że w zasadzie można je pominąć. Przerywniki treningowe - w nich wystarczy wciskać odpowiednie przyciski na padzie. Podczas walki, trzeba wykonywać jak najwięcej ciosów. Trudno mi znaleźć jakąś wyjątkowość tego trybu. Jest oczywisty i przewidywalny. Jedyną różnicą jest uniwersum i główni bohaterowie.
Na tle innych gier ten tytuł wyróżnia zdecydowanie oprawa graficzna. Kolorowa, interesująca - posiadająca wiele dodatków, efektów specjalnych. Skierowana - głównie do młodszych odbiorców. Chociaż ci nieco starsi również, bo twarz sama się uśmiecha, kiedy widzicie kolorowego, nieco karykaturalnego Rocky'ego Balboa.
W tytule brakuje mi bardziej rozbudowanego trybu fabularnego. Twórcy dodali jedynie delikatną otoczkę do walk, a w praktyce to jedynie przerywniki przeszkadzające w toczeniu kolejnych pojedynków. Jednak dla młodszych graczy Big Rumble Boxing: Creed Champions jest ciekawą propozycją. Może wciągnąć na dłuższe popołudnia. Dla mnie, było jednak ciekawym urozmaiceniem dnia. Myślę, że tytuł zasługuje na notę 7/10. Szczególnie, że gra nie jest droga - kosztuje 150 złotych.
Ocena końcowa: 7/10
Zobacz także
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
DC Super Hero Girls: Teen Power [Switch]
Gdy włączyłem DC Super Hero Girls: Teen Power, przez pierwsze kilkanaście minut zastanawiałem się, niczym w piosence, "co ja robię tu" ? Nastoletnie, szczebioczące sympatycznie super-bohaterki, radośnie podekscytowane wrzuceniem kolejnej…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 [Xbox Series X]
Od 2010 roku CI Games rozwija swoją serię Sniper: Ghost Warrior. Efekty tych działań były różne. Rekordowa sprzedaż jedynki, słabsza dwójki, masa bugów w SGW3 i odrodzenie w Sniper: Ghost Warrior Contracts. Kontrakty wprowadzały…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Necromunda: Hired Gun [Xbox Series X]
Szkoda. Naprawdę był tu niezły pomysł, fantastyczny potencjał świata osadzonego w realiach Warhammera 40 000 i kilka niezłych koncepcji. Wszystko jednak rozmywa się w obrazie, który przywodzi na myśl albo jakąś bylejakość, albo…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
DC Super Hero Girls: Teen Power [Switch]
Gdy włączyłem DC Super Hero Girls: Teen Power, przez pierwsze kilkanaście minut zastanawiałem się, niczym w piosence, "co ja robię tu" ? Nastoletnie, szczebioczące sympatycznie super-bohaterki, radośnie podekscytowane wrzuceniem kolejnej…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
Sniper: Ghost Warrior Contracts 2 [Xbox Series X]
Od 2010 roku CI Games rozwija swoją serię Sniper: Ghost Warrior. Efekty tych działań były różne. Rekordowa sprzedaż jedynki, słabsza dwójki, masa bugów w SGW3 i odrodzenie w Sniper: Ghost Warrior Contracts. Kontrakty wprowadzały…
» więcej
2021-06-12, godz. 06:00
[12.06.2021] Giermasz #452 - Precyzyjne strzały
Gdy debiutowała "jedynka", sensacyjna sprzedaż była także spowodowana wstrzeleniem się (nomen omen) w niszę, która okazała się atrakcyjna dla graczy. Później losy serii różnie się plotły, ale miło nam poinformować, że zdaniem…
» więcej
2021-06-11, godz. 18:38
[12.06.2021] Niekończące się pasmo nieszczęść
Oczywiście - sami narobili sobie problemów, gdy najpierw rozbudzili gigantyczne oczekiwania graczy, a później... a później i ich dopadł potężny pech. Poważne kłopoty niedawnego lidera naszej branży - między innymi o tym opowiada…
» więcej
2021-06-11, godz. 15:44
GIERMASZ 2021, czerwiec
» więcej