Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Koch Media Poland.
W grze dostępne są trzy tryby. Standardowe dla tego typu serii: Arcade, w którym stopniowo sięgamy po koronę najlepszego fightera, Versus - w którym mierzymy się ze znajomymi oraz Training, tutaj rzecz jasna poznamy tajniki walki wręcz.
W trybie Arcade pniemy się po szczeblach kariery i pokonujemy kolejnych rywali w prostym, dosyć prymitywnym trybie fabularnym. Dialogi są tak nieskomplikowane, że w zasadzie można je pominąć. Przerywniki treningowe - w nich wystarczy wciskać odpowiednie przyciski na padzie. Podczas walki, trzeba wykonywać jak najwięcej ciosów. Trudno mi znaleźć jakąś wyjątkowość tego trybu. Jest oczywisty i przewidywalny. Jedyną różnicą jest uniwersum i główni bohaterowie.
Na tle innych gier ten tytuł wyróżnia zdecydowanie oprawa graficzna. Kolorowa, interesująca - posiadająca wiele dodatków, efektów specjalnych. Skierowana - głównie do młodszych odbiorców. Chociaż ci nieco starsi również, bo twarz sama się uśmiecha, kiedy widzicie kolorowego, nieco karykaturalnego Rocky'ego Balboa.
W tytule brakuje mi bardziej rozbudowanego trybu fabularnego. Twórcy dodali jedynie delikatną otoczkę do walk, a w praktyce to jedynie przerywniki przeszkadzające w toczeniu kolejnych pojedynków. Jednak dla młodszych graczy Big Rumble Boxing: Creed Champions jest ciekawą propozycją. Może wciągnąć na dłuższe popołudnia. Dla mnie, było jednak ciekawym urozmaiceniem dnia. Myślę, że tytuł zasługuje na notę 7/10. Szczególnie, że gra nie jest droga - kosztuje 150 złotych.
Ocena końcowa: 7/10
Zobacz także
2021-05-29, godz. 06:00
[28.05.2021] Przegląd tygodnia
No no no... Tylko oczywiście musi być w tej beczce miodu łyżka dziegciu. Bo Sony pochwaliło się właśnie długim pokazem rozgrywki Horizon Forbidden West. Przygoda w otwartym, post apokaliptycznym świecie wygląda fenomenalnie na nowej…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Miitopia [Switch]
Chcecie bajki? Oto bajka... Była sobie kraina Miitopia, gdzie żyły ludziki-awatary tworzone przez samych graczy. Atmosfera była sielsko-głupiutka, aż do czasu, gdy Dark Lord Stan stwierdził, że ukradnie sobie twarze Mii-ludków. A…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Biomutant [Xbox Series X]
Emocje przed pojawieniem się Biomutanta na rynku tylko rosły, bo z każdym przesunięciem daty premiery (pierwotnie rok 2019) gracze mogli mieć nadzieję, że w ich ręce trafi naprawdę doszlifowany produkt. Choć, wspomniane emocje (przynajmniej…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Miitopia [Switch]
Chcecie bajki? Oto bajka... Była sobie kraina Miitopia, gdzie żyły ludziki-awatary tworzone przez samych graczy. Atmosfera była sielsko-głupiutka, aż do czasu, gdy Dark Lord Stan stwierdził, że ukradnie sobie twarze Mii-ludków. A…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Biomutant [Xbox Series X]
Emocje przed pojawieniem się Biomutanta na rynku tylko rosły, bo z każdym przesunięciem daty premiery (pierwotnie rok 2019) gracze mogli mieć nadzieję, że w ich ręce trafi naprawdę doszlifowany produkt. Choć, wspomniane emocje (przynajmniej…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Miitopia [Switch]
Chcecie bajki? Oto bajka... Była sobie kraina Miitopia, gdzie żyły ludziki-awatary tworzone przez samych graczy. Atmosfera była sielsko-głupiutka, aż do czasu, gdy Dark Lord Stan stwierdził, że ukradnie sobie twarze Mii-ludków. A…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Biomutant [Xbox Series X]
Emocje przed pojawieniem się Biomutanta na rynku tylko rosły, bo z każdym przesunięciem daty premiery (pierwotnie rok 2019) gracze mogli mieć nadzieję, że w ich ręce trafi naprawdę doszlifowany produkt. Choć, wspomniane emocje (przynajmniej…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
[29.05.2021] Giermasz #450 - Postapokalipsa w świecie dziwnych ludków
Co zrobić z nadmiarem wolnego czasu na urlopie? Nasz redakcyjny kolega Andrzej Kutys ma na to receptę - trzeba grać... I to nawet w dwie produkcje jednocześnie. Miitopia , dziwna i ultra-zabawna gra RPG okazała się świetną odskocznią…
» więcej
2021-05-29, godz. 06:00
Colin McRae Rally (1998 r.)
"System kierowania pojazdem jest godny Oscara" - piał z zachwytu recenzent w 1998 roku. To już nawet nie była kwestia grafiki. Wtedy to nawet rozbryzgi wody i błota nie robiły wrażenia. Ba, nawet wytykano, że drzewa i roślinność…
» więcej
2021-05-28, godz. 15:39
[29.05.2021] Dobre wieści
Skoro Giermasz rezyduje w Szczecinie - to trudno, żebyśmy nie cieszyli się dobrą informacją na temat studia, które działa właśnie w naszym mieście. Potencjał ich nowej gry dostrzegła jedna z dwóch korporacji stojących za najnowszymi…
» więcej