Grę do recenzji dostaliśmy od polskiego wydawcy firmy Koch Media Poland.
W grze dostępne są trzy tryby. Standardowe dla tego typu serii: Arcade, w którym stopniowo sięgamy po koronę najlepszego fightera, Versus - w którym mierzymy się ze znajomymi oraz Training, tutaj rzecz jasna poznamy tajniki walki wręcz.
W trybie Arcade pniemy się po szczeblach kariery i pokonujemy kolejnych rywali w prostym, dosyć prymitywnym trybie fabularnym. Dialogi są tak nieskomplikowane, że w zasadzie można je pominąć. Przerywniki treningowe - w nich wystarczy wciskać odpowiednie przyciski na padzie. Podczas walki, trzeba wykonywać jak najwięcej ciosów. Trudno mi znaleźć jakąś wyjątkowość tego trybu. Jest oczywisty i przewidywalny. Jedyną różnicą jest uniwersum i główni bohaterowie.
Na tle innych gier ten tytuł wyróżnia zdecydowanie oprawa graficzna. Kolorowa, interesująca - posiadająca wiele dodatków, efektów specjalnych. Skierowana - głównie do młodszych odbiorców. Chociaż ci nieco starsi również, bo twarz sama się uśmiecha, kiedy widzicie kolorowego, nieco karykaturalnego Rocky'ego Balboa.
W tytule brakuje mi bardziej rozbudowanego trybu fabularnego. Twórcy dodali jedynie delikatną otoczkę do walk, a w praktyce to jedynie przerywniki przeszkadzające w toczeniu kolejnych pojedynków. Jednak dla młodszych graczy Big Rumble Boxing: Creed Champions jest ciekawą propozycją. Może wciągnąć na dłuższe popołudnia. Dla mnie, było jednak ciekawym urozmaiceniem dnia. Myślę, że tytuł zasługuje na notę 7/10. Szczególnie, że gra nie jest droga - kosztuje 150 złotych.
Ocena końcowa: 7/10
Zobacz także
2020-09-05, godz. 06:00
Wasteland 3 [PS4]
Dawno tak świetnie się nie bawiłem przy RPG-u. W ogóle w klimacie post-apo od dawna nie miałem takiej radochy. Wasteland 3 doskonale daje radę. Jest w każdym calu - to nie zarzut - następcą i naśladowcą pierwszych "Falloutów"…
» więcej
2020-09-05, godz. 06:00
Shing! [PS4]
Rachu ciachu i po strachu - tak w skrócie można opisać Shing!, chodzoną bijatykę od polskiego studia Mass Creation. Czwórka bohaterów, setki wrogów, zabójcze ataki, hektolitry krwi i rynsztokowy humor, czyli coś, co bardzo lubię…
» więcej
2020-09-04, godz. 10:54
GIERMASZ 2020, wrzesień
» więcej
2020-09-04, godz. 10:54
[05.09.2020] Rewolucja pożera własne dzieci
Karty graficzne to oczywiście oczko w głowie graczy (i kopaczy kryptowalut...). Ci stawiający na konsole godzą się na kompromisy w oprawie, w zamian za pewną stabilność ("wrzucam płytkę i gram"). Z kolei fani "PC Master Race" z niecierpliwością…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
Fall Guys: Ultimate Knockout [PS4]
To miała być klasyczna, pisana recenzja Giermaszu. Ale wystarczy sprawdzić, co wydarzyło się wokół tej gry, jak szybko stała się fenomenem, żeby stwierdzić, że ten tytuł wymyka się próbom oceny. Po prostu grają w nią miliony…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
PGA 2K21 [PS4]
Nie ma co "ściemniać", mój punkt wyjścia do pisania tej recenzji był taki: nigdy nie grałem w wirtualnego golfa, tym bardziej prawdziwego, nie znałem zasad a gra trafiła do mnie odrobinę przypadkowo. Ale, przecież jestem graczem…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
Mortal Shell [PS4]
Mortal Shell to produkcja, która pełnymi garściami czerpie z serii Dark Souls. To widać na pierwszy rzut oka. Warto zwrócić uwagę, ile już gier powstało na bazie Soulsów. Dla wielu twórców ta gra była przykładem i inspiracją…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition [PS4]
Wszystko zaczęło się od 1998 roku i pierwszego Baldur's Gate. Ta gra, kolejna część i wiele jej naśladowców podbiły serca miłośników RPG na całym świecie, a narracja Piotra Fronczewskiego stała się memem. I z tych wzorców…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
PGA 2K21 [PS4]
Nie ma co "ściemniać", mój punkt wyjścia do pisania tej recenzji był taki: nigdy nie grałem w wirtualnego golfa, tym bardziej prawdziwego, nie znałem zasad a gra trafiła do mnie odrobinę przypadkowo. Ale, przecież jestem graczem…
» więcej
2020-08-29, godz. 06:00
Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition [PS4]
Wszystko zaczęło się od 1998 roku i pierwszego Baldur's Gate. Ta gra, kolejna część i wiele jej naśladowców podbiły serca miłośników RPG na całym świecie, a narracja Piotra Fronczewskiego stała się memem. I z tych wzorców…
» więcej